تماشا کنید: فرایند تعمیر گوشی در مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ [+فیلم]

منبع: تکراتو

5

1402/2/31

00:07


فرایند تعمیر گوشی در مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ در یک ویدئوی کوتاه به نمایش درآمده است.

تماشا کنید: فرایند تعمیر گوشی در مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ [+فیلم]

فرایند تعمیر گوشی در مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ در یک ویدئوی کوتاه به نمایش درآمده است.

فرایند تعمیر گوشی در مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ به نمایش درآمده است. سامسونگ اخیراً ویدئویی از مراکز تعمیر گوشی‌های خود منتشر کرده است که در آن شیوه تعمیر و مراحل مختلف تعمیر گوشی نمایش داده شده است. غول فناوری کره‌ای بیشترین میزان تولید گوشی‌های هوشمند در جهان را دارد و خانواده تولیدات این برند دوست‌داشتنی روزبه‌روز بزرگتر می‌شود.

با این وجود طبق آمارها گوشی‌های سامسونگ بیشترین میزان تعمیرات در میان تمامی برندهای تولیدکننده گوشی را دارند که شاید این مسئله برمی‌گردد به میزان تولیدات این برند. به هرحال بهتراست وارد حاشیه نشویم. شما را به دیدن ویدئوی منتشر شده از مراکز تعمیرات کوشی‌های سامسونگ دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:‌بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ [اردیبهشت 1402]

فرایند تعمیر گوشی در مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ

تعمیر گوشی برای برخی افراد دلهره‌آور است؛ زیرا اکثر ما ازنظر فنی توانایی حل مشکلات سخت‌افزاری گوشی‌های خود را نداریم. بدین‌ترتیب، وقتی از ارسال گوشی به مراکز خدمات گارانتی سخن به‌میان آید، نگرانی‌هایی درباره‌ی روش عملکرد آن‌ها وجود دارد که ازجمله می‌توان به حریم خصوصی و امنیت دستگاه اشاره کرد.

سامسونگ با انتشار ویدئویی جدید، فرایند تعمیر گوشی‌های ارسال‌شده به مراکز خدمات رسمی خود را به‌تصویر کشیده است. بخش خدمات مشتریان سامسونگ ویدئو جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد وقتی گوشی هوشمند خود را برای تعمیر به این مراکز ارسال می‌کنید، چه اتفاقی برای دستگاه شما رخ می‌دهد.

پس‌ از ارسال گوشی به واحد تعمیرات سامسونگ، ابتدا دستگاه ازنظر کیفی بررسی و وضعیتش ارزیابی می‌شود. در مرحله‌ی بعد، گوشی برای جداسازی قطعات تحویل بخش دیگری خواهد شد و مراحل بعدی شامل تعمیرات و مونتاژ و بررسی کیفیت خروجی است. بدین‌ترتیب، اطمینان حاصل می‌شود که تعمیرات به‌درستی انجام شده باشد و دستگاه مشتری در بهترین شرایط کار کند.

به‌نوشته‌ی WccfTech، سامسونگ خدمات تعمیر در محل نیز ارائه می‌دهد. در این روش، ون‌های تعمیرات موبایل به محل زندگی مشتری مراجعه می‌کنند. مراحل بعدی شبیه روش ارسال گوشی به شرکت است و تکنیسین‌ها ابتدا دستگاه را ارزیابی و سپس مشکلات آن را برطرف می‌کنند.

اگر نگران اطلاعات حساس و شخصی ذخیره‌شده روی گوشی خود هستید، می‌توانید قبل از ارسال دستگاه به مراکز خدمات سامسونگ، آن را در حالت Maintenance قرار دهید. این ویژگی اطمینان حاصل می‌کند که اطلاعات شما کاملاً محافظت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فرایند تعمیر گوشی در مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبارفناوری را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو