مراحل خیانت زنان متاهل و شوهردار + علائم

مراحل خیانت زنان متاهل و شوهردار + علائم


منبع: نم نمک

4

1402/2/31

09:50


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، مراحل خیانت زنان و عوارض خیانت زنان و علائم خیانت زنان و 15 نشانه خیانت زنان و عوارض خیانت در زنان و ریشه خیانت زنان و تست روانشناسی خیانت مرد و ازمایش خیانت زن و تشخیص خیانت زن از روی چهره و نشانه های زن بدکاره و درمان خیانت زنان در نم نمک.

مراحل خیانت زنان متاهل و شوهردار + علائم

مراحل خیانت زنان متاهل و شوهردار چیست؟

خیانت همسر در قالب خیانت مرد به زن و خیانت زن به مرد صورت می گیرد. متاسفانه این موضوع از گذشته ها وجود داشته و بخصوص در سالهای اخیر آمار بالاتری را به خود اختصاص داده است. تهاجم فرهنگی ، نبود فرهنگ صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی ، عدم وجود تعهدات اخلاقی ، تربیت های غلط خانوادگی ، نبود علاقه ، مشکلات اقتصادی و ده ها مورد دیگر می تواند زمینه های بروز خیانت را فراهم کند.

مراحل خیانت زنان متاهل و شوهردار + علائم

مراحل خیانت زنان متاهل و شوهردار + علائم

در ادامه مراحل خیانت زنان به شوهرانشان و نشانه های بارز خیانت زنان متاهل را بررسی می کنیم.

مراحل خیانت زنان متاهل

1- سرد شدن همسر :

سرد شدن زنان یکی از بارزترین نشانه های خیانت زن می باشد . به طوری که زن دیگر نمی تواند به همسر خود ابراز علاقه و محبت کند و روابط احساسی و عاطفی بین زوجین به مشکلات جدی برمی خورد . همچنین اینگونه زنان از همبستر شدن با همسر خود اجتناب می کنند و دیگر میلی به برقراری رابطه جنسی با وی ندارد .

2- ابتلا به بیماری های مقاربتی :

زنانی که به عمل ناپسند خیانت مرتکب می شوند ممکن است به بیماری های مقاربتی جدید مبتلا شوند . بیماری های واژینال همچون عفونت های شدید و زگیل های تناسلی و همچنین زگیل های دهانی از جمله بیماری های مقاربتی می باشد که با داشتن رابطه نا مشروع با فردی غیر از همسر خود روی می دهد . (این نشانه یکی از نشانه های خیانت زن که بسیار حائز اهمیت باشد)

3- خشونت های بی دلیل :

برخی از زنان زمانی که به خیانت مرتکب شده باشند و رابطه نا مشروع برقرار کرده باشند ، به دنبال مقصر این اتفاق می گردند و همسر خود را مقصر بروز این اتفاق می دانند . به همین علت بدون دلیل با همسر خود با خشونت و عصبانیت رفتار می کنند .

4- محبت بیش از حد به خانواده و همسر :

از دیگر نشانه های خیانت زن ان است که ، پس از خیانت و برقراری رابطه نا مشروع احساس گناه و عذاب وجدان دارد . به همین منظور سعی می کند برای تسکین دادن به عذاب وجدانی که دارد ، به خانواده خود و همسر خود محبت کند و مدام به بهانه های مختلف از آن ها عذرخواهی می کند .

مراحل خیانت زنان متاهل

5- احساس نگرانی :

این گونه افراد مدام احساس نگرانی می کنند چرا که هراسانند که رابطه جدید آن ها فاش شود .

6- تغییر در عادات رفتاری :

زنانی که خیانت می کنند به صورت ناگهانی رفتار و کردارهای آن ها دچار تغییر و تحولاتی می شود . به عنوان مثال : به امور منزل رسیدگی نمی کنند ، لباس های همسر خود را آماده نمی کنند ، به امور و درس های بچه ها رسیدگی نمی کنند و …

7- تغییر در زمان رفت و آمد به منزل :

این گونه زنان به بهانه های مختلف از خانه بیرون می روند ، دیر به خانه برمی گردند و مدام در حال بهانه تراشی برای بیرون رفتن از خانه هستند .

8- آراستگی و مراقبت بیش از حد :

یکی از نشانه های مهم خیانت زنان آن است که بیش از قبل به ظاهر خود توجه دارند و بیش از حد به آراستگی خود می پردازند . همچنین بدون آراستگی از خانه بیرون نمی روند .

9- ایحاد حریم خصوصی :

این گونه زنان حریم خصوصی برای خود ایجاد می کنند و فردی را به حریم خصوصی خود وارد نمی کنند . به عنوان مثال : گوشی موبایل خود را از خود دور نمی کنند ، برای موبایل خود رمز شخصی می گذارند ، مدام در حال صحبت کردن با گوشی و پیامک دادن هستند . همچنین همسر خود را از کارهای خو مطلع نمی کنند .

مراحل خیانت زنان متاهل

10- تغییر ناگهانی در امور روزمره :

تغییر ناگهانی امور روزمره زندگی از دیگر نشانه های خیانت در زن می باشد . به عنوان مثال مسافرت های کاری می روند ، بیشتر برای دوستان خود وقت می گذارند ، در کلاس های متفاوت تفریحی و یا ورزشی شرکت می کنند و … . این گونه تغییرات عدم صداقت و دروغگویی فرد را می رساند .

11- در خواست اعتماد بر آن ها :

زمانی که همسران زنان خیانت کار ، از خیانت آن ها مطلع می شوند و به آن ها شک می کنند ، از آن ها می خواهند که علت را توضیح دهند اما این گونه زنان از دادن پاسخ هاس منطقی جلوگیری می کنند و سعی می کنند که همسر خود را قانع کنند . در نهایت می خواهند که به او اعتماد کنند و نگران اوضاع پیش آمده نباشند .

12- مقایسه همسر با دیگران :

از نشانه های زنان خیانت کار آن است که مدام شریک زندگی خود را با مردان دیگر مقایسه می کنند و نقاط قوت دیگران را به آن ها گوشزد می کنند و از همسر خود به خاطر چیزی که هستند احساس نارضایتی می کنند .

13- پرهیز از صحبت کردن و وقت گذراندن با همسر :

زنانی که خیانت می کنند دیگر تمایلی به صحبت کردن با همسر خود ندارند . همچنین دیگر مایل نیستند که با همسر خود وقت بگذرانند . این گونه زنان دوست دارند که از همسر خود دور باشند به عنوان مثال به او پیشنهاد می دهند که به تنهایی به سفر برود .

14- برداشتن مبالغ بی دلیل از حساب :

بعضی از زنان که به همسر خود خیانت می کنند ، مبالغ زیادی را بی دلیل از حساب خود خارج می کنند یا به صورت نقدی از شما می گیرند و در حساب دیگری برای خود پس انداز می کنند تا بتوانند زندگی خود را پس از جدایی از نو بسازند . این امر یکی از نشانه های بارز خیانت زنان می باشد .

مراحل خیانت زنان متاهل

15- یافتن وسایل جلوگیری از بارداری :

یکی از مشهودترین نشانه های خیانت زن پیدا کردن کاندوم در منزل یا ماشین وی می باشد . در صورتی که این کاندوم برای همسر وی نباشد .

16- استفاده از قرص های بارداری :

اکثر زنانی که در حال خیانت به همسر خود هستند از بارداری اجتناب می کنند . به همین علت از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند که مبادا ناخواسته باردار شوند

17- استفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی :

زنان خیانت کار به صورت ناگهانی میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در آن ها افزایش می یابد . این گونه افراد تمایل دارند که حتی در محیط منزل با معشوقه خود صحبت کنند .

18- فراموشکاری :

زنان خیانت کار ، فراموشکار می شوند و تاریخ های رویداد های مهم را فراموش می کنند . به طور مثال : تاریخ تولد همسر و فرزندان ، تاریخ ازدواج و … را فراموش می کنند .

19- عدم استفاده از موبایل نزد همسر :

زنان خیانت کار از آنجایی که مدام نگران فاش شدن راز خود هستند و از استفاده از گوشی موبایل خود نزد همسر ، اجتناب می کنند که مبادا همسر وی با خبر نشود .

همچنین در صورتی که همسر وی او را در حال کار کردن با گوشی خود ببیند ، به شدت دستپاچه می شوند و استرس می گیرند و سریعا گوشی خود را کنار می گذارند .

20- تقویت استقلال فردی :

این افراد سعی می کنند در امور خود مستقل شوند و در انجام کارها از همسر خود کمک نگیرند و همچنین از حمایت او بهره نمی گیرند . حتی این افراد در کارها مستقلانه پیش می روند و با همسر خود مشورت نمی کنند .

مراحل خیانت زنان متاهل

علت خیانت زنها چیست؟ (چرا زن ها خیانت میکنند)

پس از بررسی نشانه های خیانت زنان باید علا خیانت در زنان مورد بررسی قرار گیرد. علت خیانت زنها موارد بسیاری را شامل میشود و باید به طور کامل بررسی شود . اما 11 علت خیانت زن های متاهل موارد زیر می باشد :

  • بی تفاوتی و همچنین کمبود محبت و عاطفه از طرف همسر خود (یکی از اصلی ترین علل بروز خیانت می باشد)
  • مورد ابراز علاقه و عاطفه قرار گرفتن از طرف شخصی به جز همسر خود
  • عدم اعتماد به نفس و احساس طرد شدگی از طرف همسر خود
  • نداشتن علاقه و انگیزه
  • درک نشدن توسط همسر و تنها ماندن
  • ابتلا به اختلال های روانی
  • دچار شدن فرد به اعتیاد
  • دچار شدن همسر به اعتیاد و نداشتن تعادل
  • تامین نشدن از نظر مالی از طرف همسر
  • عدم پاسخ گویی به نیازهای جنسی از طرف همسر خود و سرد مزاجی مردان
  • حس تنوع طلبی (این علت بیشتر در زمان خیانت مردان رخ می دهد اما در خیانت زنان نیز مشهود است)

چه زنانی بیشتر خیانت میکنند

  • زنانی که مشغول به کار هستند .
  • زنانی که درآمد بالایی دارند و نیاز مالی به همسر خود ندارند .
  • زنانی که احساس خوشبختی و خوشحالی در کنار همسر خود نمی کنند .
  • زنانی که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارهستند .
  • زنانی که حس تنوع طلبی در آن ها بالا است .
  • زنانی که جذابیت و زیبایی بالایی دارند .
  • زنانی که احساس می کنند طرفداری ندارند و محبوب نیستند .
  • زنانی که در دوره تخمک گذاری هستند .
  • زنانی که از همسر خود خیانت دیده اند .
  • زنانی که به همسر خود شک دارند .
  • زمانی که بارداری آن ها ناموفق بوده و به افسردگی پس از سقط مبتلا هستند .
  • زنانی که احساس می کنند از همسر خود بهتر و سر تر هستند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو