اسنپ فود شیراز، خوشمزه ترین و بهترین فست فودهای شیراز کدامند؟

اسنپ فود شیراز، خوشمزه ترین و بهترین فست فودهای شیراز کدامند؟


6

1402/2/31

11:05


آیا تا به‌حال به شیراز سفر کرده‌اید؟ در نقاط مختلف این شهر تعداد زیادی رستوران، فست فود و کافه دیده می‌شود. چرا که بخش بزرگی از تفریحات مردم آن رفتن به این سالن‌های غذاخوری است. به‌علاوه اغلب گردشگرانی که به این ناحیه سفر می‌کنند نیز برای استراحت به دنبال فضایی برای صرف غذا می‌گردند. در …

1

آیا تا به‌حال به شیراز سفر کرده‌اید؟ در نقاط مختلف این شهر تعداد زیادی رستوران، فست فود و کافه دیده می‌شود. چرا که بخش بزرگی از تفریحات مردم آن رفتن به این سالن‌های غذاخوری است. به‌علاوه اغلب گردشگرانی که به این ناحیه سفر می‌کنند نیز برای استراحت به دنبال فضایی برای صرف غذا می‌گردند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی فست فودهای معروف شهر شیراز بپردازیم و اطلاعاتشان را با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین فست فود شیراز

تعداد فست فودهای شیراز بسیار زیاد بوده و بیشتر آنها به‌صورت بیرون‌‌بر نیز سرویس‌های خود را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای دریافت اینترنتی انواع پیتزا، ساندویچ یا سفارش سوخاری آنلاین شیراز https://bia2safa.net/goto/web/url/3273312 کلیک کنید. اما قبل از آن بهتر است اطلاعات زیر را در مورد لیست فست فود های شیراز با دقت بخوانید.

سرزمین سوخاری

این مجموعه در محدوده خیابان ارم قرار گرفته و تخصص اصلی‌اش در سرو انواع سوخاری است. البته در منوی آن می‌توانید انواع پیتزا و ساندویچ را هم ببینید. در فضای مجموعه کیفیت غذا، سرویس‌دهی و رفتار پرسنل همگی در سطح بالایی قرارگرفته و این ویژگی باعث‌شده تا خاطرات خوبی را در ذهن مراجعه‌کنندگان خود ثبت کند. شما می‌توانید علاوه‌بر مراجعه حضوری از طریق سفارش آنلاین سرزمین سوخاری شیراز نیز غذاهای این مجموعه را امتحان کنید.

2

فودکورت مجتمع ستاره فارس

یکی از بهترین مجموعه‌های غذایی در شیراز را می‌توانیم فودکورت مجتمع ستاره بدانیم. این مکان در خیابان عفیف آباد که همیشه شلوغ است واقع شده و تعداد زیادی رستوران و کافه در آن وجود دارد. هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند به این مکان مراجعه کند و غذای دلخواهش را سفارش دهد.

همچنین قابلیت سفارش آنلاین از برخی رستوران‌ها و فست فودهای آن وجود دارد. به عنوان مثال برای خرید غذا دریایی شیراز

https://bia2safa.net/goto/web/url/3273314 می‌توانید از طریق لینک سفارش خود را ثبت کنید.

پیتزا ناپل

در محله پشت مله یک فست فود دیگر نیز دیده می‌شود، که با نام ناپل شناخته‌شده و محیطی سنتی و باصفا دارد. این مجموعه ۳ شعبه در شیراز دارد که هر سه در شب شلوغ هستند. مسیر دسترسی به ناپل هم از طریق ماشین شخصی و هم وسایل حمل و نقل عمومی امکان‌پذیر است. در منوی این مجموعه انواع پیتزا سرو می‌شود و به‌علاوه نان سیر، استیک، چیکن باربیکیو و … را هم می‌توانید سفارش دهید. ناپل از جمله فست فود های شیراز با پیک بوده و امکان سفارش تلفنی و آنلاین را به مشتریان خود داده‌است.

فست فود نمک

فست فود نمک با دکوراسیون منحصر به فرد و زیبای خود شناخته می‌شود. فضای این مجموعه بسیار جذاب بوده و خاطرات خوبی را در ذهن مراجعه کنندگان خود ثبت می‌کند. به جز این منوی نمک شامل تنوع بالایی از انواع پیتزا، ساندویچ، پیش غذا و … بوده و انتخاب را برای شما راحت‌تر کرده‌است.

فست فود دیوال

دیوال، مجموعه‌ای است که بهترین قیمت فست فود شیراز را می‌توانید در آن ببینید. این مجموعه در خیابان قصرالدشت واقع شده و امکان سرو غذا در فضای باز و بسته را به شما می‌دهد. در فضای باز، یک آبنمای زیبا قرار گرفته و مساحتی در حدود ۱۰۰۰ متر دارد که برای ۸۰ تا ۱۰۰ نفر مناسب است. در منوی دیوال انواع برگر، پیتزا، نوشیدنی و … را می‌توانید ببینید. سرویس‌دهی باکیفیت و رفتار خوب پرسنل نیز ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل کرده‌است.

فست فود زاور

برای سفارش فست فود شیراز می‌توانید زوار را انتخاب کنید. در این مجموعه انواع پیتزاهای ایتالیایی درون تنورهای سنگی مخصوص پخته می‌شوند و طعم‌های متفاوتی از این غذاهای اصیل را در منوی خود جای داده‌است. این سالن در نزدیکی مرکز خرید ستاره واقع‌شده و به‌همین دلیل اغلب پر از مشتری است. البته قیمت غذاهای مجموعه نسبت به گذشته کمی بیشتر شده که البته کیفیت غذاهایی که ارائه می‌دهد و همچنین نحوه سرویس‌دهی به خوبی می‌تواند این موضوع را جبران کند.

3

فست فود آیوت

بهترین فست فود شیراز فرهنگ شهر را می‌توانیم آیوت بدانیم. کیفیت غذا، دکور، رفتار پرسنل و نوع سرویس‌دهی در این مجموعه از نظر مشتریان امتیاز خوبی را دریافت کرده و در منوی آن نیز تنوع بالایی از غذاها دیده‌می‌شود. با ورود به این مجموعه شاهد میز و صندلی‌هایی با طرح جدید هستید که فضایی جذاب را برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی شما ایجاد کرده‌است.

رستوران و کافه گابریک

در بلوار دکتر حسابی شیراز یک مجموعه غذاخوری وجود دارد که با نام گابریک شناخته‌می‌شود. این سالن از شنبه تا جمعه، تا ۱ بامداد آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. شما می‌توانید غذای خود را در گابریک در فضای باز یا بسته میل کنید و از کیفیت و طعم آنها لذت ببرید. به جز این مدیریت مجموعه سعی کرده تا با دکوراسیونی جذاب بهترین خاطرات را در ذهن مراجعه کنندگان خود ثبت کند. بیشترین رضایت مشتریان گابریک از فضای مجموعه و رفتار خوب پرسنل آن بوده‌است.

فست فود لاویا

اگر به صرف غذا در منزل علاقه دارید، می‌توانید با شماره فست فود شیراز لاویا، غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید. در این مجموعه انواع پیتزا، برگر و ساندویچ سرو شده و اکنون دارای ۷ شعبه در شیراز است. در تمام شعبات لاویا کیفیت و طعم غذاها یکسان بوده و در سطح بالایی قرار گرفته است. پیشنهاد می‌شود حتما طعم ساندویچ لکسو و چیزبرگر آن را امتحان کنید.

فست فود رافائل

رافائل در نزدیکی هتل الیزه شیراز بوده و البته شعبات مختلفی از آن در این شهر قرار گرفته است. در فضای داخلی رافائل دکور بسیار جذاب و در میان آیتم‌های موجود در منوی آن انواع پیتزا، برگر، استیک و پاستا را می‌توانید ببینید. کیفیت غذاهای رافائل در سطح خوبی قرار گرفته و رفتار پرسنل نیز کاملا محترمانه و حرفه‌ای است.

4

سفارش آنلاین فست فود

برای سفارش آنلاین از مجموعه‌های معرفی‌شده می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود بروید و با جستجوی نام محله و مجموعه مورد نظرتان به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید. سپس با اضافه کردن آیتم‌های مورد نظرتان به سبد خرید و پرداخت آنلاین در سریعترین زمان ممکن آنها در آدرس اعلام‌شده را تحویل بگیرید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

  • بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/
  • آدرس سایت: https://snappfood.ir/
  • آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/snappfood_ir/
  • آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

 

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو