لوکس‌ترین و برترین برندهای دنیای مد که باید بشناسید

لوکس‌ترین و برترین برندهای دنیای مد که باید بشناسید


منبع: مدیسه

5

1402/2/31

11:07


صنعت و دنیای مد با پیشرفت رو به جلوی خود بسیاری از علاقمندان را به سمت خود دعوت می‌کند. بسیاری

لوکس‌ترین و برترین برندهای دنیای مد که باید بشناسید

صنعت و دنیای مد با پیشرفت رو به جلوی خود بسیاری از علاقمندان را به سمت خود دعوت می‌کند. بسیاری از افرادی که در این زمینه نیز فعالیت دارند از برندهای معتبر دنیا الگوبرداری می‌کنند. این حرفه شاخه‌های متفاوتی داردکه پوشاک، کیف، کفش، اکسسوری و … از جمله مهم‌ترین زمینه‌های کاری برترین برندهای دنیای مد به شمار می‌روند.

در رتبه‌بندی جهانی برای این برندهای معتبر به 2 دسته‌بندی کلی برخورد خواهیم کرد. اولین دسته ارزش و اعتبار این برندها در سطح جهانی خواهد بود و دیگری را نیز می‌توان محبوبیت آن‌ها در میان مردم بر اساس میزان مصرف دانست. در این مقاله سعی داریم به این دنیای جذاب و شگفت‌انگیز سری بزنیم. اگر شما نیز از علاقمندان به دنیای مد و فشن هستید، برای آشنایی با لوکس ترین برندهای دنیای مد با ما همراه شوید.

برترین برندهای مد و فشن

برترین برندهای مد و فشن

از نام آشناترین و برترین برندهای دنیای مد می‌توان به گوچی، نایک، آدیداس، هرمس، زارا، لویی ویتون و … اشاره کرد. در ادامه به رنکینگ جهانی این برندها بر اساس میزان ارزش آن‌ها خواهیم پرداخت.

1-Gucci

Gucci

برند گوچی که یکی از نام آشناترین برندهای دنیای مد و فشن به شمار می‌رود، توسط فردی به همین نام تاسیس شده است. این برند ایتالیایی که در زمینه کالاهای لوکس و چرم فعالیت می‌کند در سال 1921 میلادی آغاز به کار کرده است. Guuci که به عنوان برترین برند در سال 2023 مورد ستایش افراد حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای قرار می‌گیرد، کفش‌های راحتی Horsebit، لباس‌های نفیس که کار دست هستند، کیف‌های شکیل و … تنها گوشه‌ای از هنر و خلاقیت این برند معتبر است و همین دلیلی برای تبدیل شدن این برند به گران ترین برندهای دنیای مد خواهد بود.

2-Dior

Dior

Christian Dior که با نام تجاری Dior شناخته می‌شود در سال 1946 میلادی توسط کریستین دیور در کشور فرانسه تاسیس شد و آغاز به کار کرد. بزرگ‌ترین گروه لوکس جهان که LVMH نام دارد، توسط تاجری فرانسوی به نام برنارد آرنو مدیریت می‌شود. این فرد که هم‌اکنون مدیریت این برند معتبر را بر عهده دارد، با فعالیت در زمینه عطر، کیف، کفش و لباس توانسته است به یکی از بهترین برندهای دنیای مد تبدیل شود و همکاری خود را با باشگاه پاری سن ژرمن آغاز کند.

3-Nike

Nike

Nike که برندی آمریکایی محسوب می‌شود با ادامه روند موفقیت‌های خود در سال 2023 توانسته است گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و به پادشاه برندسازی در جهان تبدیل شود. نایک با الهام بخشیدن به ورزشکاران و فعالیت در زمینه‌های کفش ورزشی، پوشاک و لوازم جانبی یکی از محبوب‌ترین برندها از نظر مصرف کننده است.

4-Louis Vuitton

Louis Vuitton

Louis Vuitton که با نام اختصاری LV به عنوان یکی از برترین برندهای دنیای مد شناخته می‌شود، برندی فرانسوی است. فردی با همین نام در سال 1854 میلادی این برند را در زمینه کالاهای لوکس راه اندازی کرد.

با کمی مطالعه و جست و جو در تاریخچه برندهای معروف دنیا می‌توان به راحتی به این موضوع پی برد که لویی ویتون با خلاقیت و نوآوری‌های متعدد خود توانسته است برای 6 سال متوالی یعنی از سال‌های 2001 الی 2006 میلادی به پرفروش‌ترین برند در سطح جهانی تبدیل شود. این نام آشنا که یکی از ارزشمندترین برندها به شمار می‌رود با فعالیت در زمینه کالاهای چرمی، کفش، اکسسوری، ساعت، جواهرات و … تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های بی‌شمار این برند محبوب است.

قیمت لباس لوکس زنانه از برندهای معتبر دنیا

 

5-Prada

Prada

شاید کمتر کسی می‌توانست این موضوع را حدس بزند که 110 سال پیش زمانی که ماریو پرادا فروشگاه کوچک خود را در زمینه کالاهای چرمی احداث کرد، این برند به نامی معتبر در سطح جهان تبدیل شود. این برند محبوب ایتالیایی با اصول حفظ و مراقبت از محیط زیست به فعالیت موفقیت‌آمیز خود در زمینه کالاهای کلاسیک و مدرن چرمی می‌پردازد.

6-Balenciaga

Balenciaga

کریستوبال بالنسیگا در سال 1917 اقدام به تاسیس برند اسپانیایی و پرطرفدار Balenciaga کرد که اکنون یکی از برترین برندهای دنیای مد و فشن محسوب می‌شود. این برند معتبر که دفتر مرکزی آن اکنون در شهر پاریس در فرانسه مستقر است در زمینه مد و فشن جزو ده برند معروف دنیا به شمار می‌رود. اقدامات خلاقانه این برند برای ارتباط هرچه بهتر با نسل جوان تحسین برانگیز است به طوری که می‌توان ادعا کرد که کفش‌های کتانی این برند جزو محبوب‌ترین موارد در این حوزه محسوب می‌شود.

7-Moncler

Moncler

برند ایتالیایی Moncler که نام خود را از شهری به همین نام در کوه‌های آلپ گرفته است در سال 1952 تاسیس شد. تمرکز و تخصص این برند در حوزه لوازم ورزشی توانسته است، مون کلر را به یکی از برندهای ثروتمند دنیای مد مبدل سازد.

8-Bottega Veneta

Bottega Veneta

در میان معروف ترین مارک های لباس در دنیا برندی با نام تجاری Bottega Veneta به چشم می‌خورد. این برند که در سال 1966 در ایتالیا تاسیس شده است به صورت تخصصی در زمینه پوشاک فعالیت می‌کند و به همین دلیل توانسته است در این زمینه به یکی از برترین برندهای دنیای مد تبدیل شود.

این مجموعه بی‌نظیر که موفقیت‌های خود را مدیون مدیر خلاق خود است، با همکاری افراد مشهور به شهرت جهانی این برند می‌افزاید. رپرهای معروف دنیا، کندال جنر و … از افرادی هستند که بهترین لباس دنیا از این برند را در مراسم‌های رسمی بر تن می‌کنند.

مطالب کاربردی:  معرفی برند هاکوپیان به همراه کاتالوگ برترین محصولات

 

9-Saint Laurent

Saint Laurent

برند Yves Saint Laurent که در فرانسه و در سال 1961 میلادی پا به عرصه ظهور گذاشته است از اولین خانه‌های مد در فرانسه محسوب می‌شود. خلاقیت‌های این برند در زمینه لباس زنانه شیک هیچگاه از یاد علاقمندان به این صنعت نخواهد رفت. از مهم‌ترین نوآوری‌های این نام معتبر ابداع کت و شلوار برای بانوان برای حضور در مراسم رسمی می‌توان نام برد. این برند که انقلابی را در زمینه مد و فشن آغاز کرده است، فعالیت خود را در حوزه جواهرات، کلا چرمی، کفش و لباس ادامه می‌دهد به نحوی که به یکی از پرفروش ترین برند لباس دنیا تبدیل شده است.

10-Versace

Versace

یکی از بهترین برندهای دنیای مد را می‌تواند برند ایتالیایی ورساچه دانست. این نام آشنا که در حوزه پوشاک، کیف، اکسسوری و … فعالیت دارد در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تاسیس شد. لوگوی این برند از یک شخصیت اساطیری یونانی الهام گرفته شده است. این برند که به یکی از مشهورترین نام‌ها در حوزه پوشاک تبدیل شد، مدیون خلاقیت و نوآوری طراحان و مدیر خود بوده است.

 برندهای معتبر در دنیا

کلام آخر

نام‌های معتبری در دنیا به عنوان برترین برندهای دنیای مد و فشن فعالیت دارند. گوچی، دیور، نایک و … که از بهترین این برندها در سال اخیر به شمار می‌روند، همواره در حال رقابت با رقبای دیرین خود در زمینه پوشاک، اکسسوری، زیورآلات، کیف، کفش و … هستند.

مطالب پربازدید:  لباس زیر کاستوم چیست – عکس جذابترین لباس کاستوم فانتزی 2023

 

Fendi، Burberry، Valentino، Givenchy، Addidas، Hermes و … همگی با تلاش‌های بی‌وقفه، کمک طراحان متعدد خود و انتخاب بهترین برند پارچه در دنیا به ارائه محصولات خود می‌پردازند. توجه مدیران این مجموعه‌ها به تقاضای افراد در جامعه در کنار رعایت اصول خود موفقیت‌های چشمگیری را برای آن‌ها در پی داشته است.

Rolex نیز در این میان از برندهای محبوب ساعت در دنیا به شمار می‌رود که در کنار نام معتبری همچون Cartier که در زمینه جواهرات و اکسسوری فعالیت دارد، سالیان سال روند موفقیت خود را می‌پیمایند و از پرطرفدارترین برندها در زمینه ساعت و جواهرات محسوب می‌شوند.

 

منبع : fibre2fashion

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو