مدیرعامل تیک-تو از اهمیت مراسم E3 دفاع کرد

منبع: گیمفا

5

1402/2/31

12:53


مدیرعامل شرکت تیک-تو در مصاحبه اخیر گفت که رویداد E3 در گذشته اهمیت زیادی داشت و هدف آن، نمایش محصولات جدید به گروه‌های مختلف فعال در صنعت بازی بود.

مدیرعامل تیک-تو از اهمیت مراسم E3 دفاع کرد

مدیرعامل شرکت تیک-تو در مصاحبه اخیر گفت که رویداد E3 در گذشته اهمیت زیادی داشت و هدف آن، نمایش محصولات جدید به گروه‌های مختلف فعال در صنعت بازی بود.

در حالی که به نظر می‌رسد آینده رویداد E3 مبهم است و اکثر ناشران بزرگ دیگر تمایلی به شرکت در آن طی سال‌های آینده ندارند، هنوز برخی از مدیران برجسته صنعت بازی به دنبال دفاع از مراسمی هستند که زمانی تمام توسعه‌دهندگان صنعت بازی از سراسر جهان را کنار هم جمع می‌کرد.

به نظر می‌رسد علاوه بر طرفدارانی که در گذشته منتظر شروع E3 و یک هفته هیجان‌انگیز از نمایش‌ها و اخبار گوناگون صنعت بازی بودند، استرائوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک-تو (Take-Two) هم نسبت به این رویداد دیدگاه بسیار خوبی داشته است. این مدیرعامل در مصاحبه اخیر خود درباره رویداد E3 و اهمیت آن در طول سال‌ها صحبت کرد:

ما همیشه حامی مراسم E3 بوده‌ایم و فکر می‌کنم که هدف بزرگ آن مربوط به نمایش بازی‌ها برای رسانه‌ها، سرمایه‌گذاران، شرکای توزیع و مصرف‌کنندگانی بود که اشتیاق داشتند محصولات بزرگ و کوچک صنعت را ببینند. این هدف بسیار خوبی برای ما بود، به خصوص زمانی که عناوین جدیدی برای نمایش داشتیم.

من فکر می‌کنم برخی از شرکت‌های بزرگ صنعت بازی در مقطعی از زمان تصمیم گرفتند از مراسم E3 کناره‌گیری کنند و به همان سبک، تجارت تبلیغاتی خود را داشته باشند. من تصور می‌کنم مشکل از اینجا شروع می‌شود. در واقع بدون حمایت شرکت‌های مهم، دیگر مراسمی وجود نخواهد داشت.

زلنیک در ادامه توضیح داد که مراسم E3 می‌تواند دوباره به یک رویداد مهم مانند گذشته تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف، برگزارکنندگان آن باید به مهره‌های کلیدی این صنعت خدمات‌رسانی کنند. تا چند سال گذشته، E3 مرکز سالانه بزرگ‌ترین رونمایی‌ها و اخبار صنعت بازی در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار به شمار می‌آمد. اکنون بسیاری از ناشران بزرگ تصمیم گرفته‌اند رویدادهای اختصاصی خود را در قالب مراسم‌های پخش زنده و کوتاه برگزار کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو