جایگاه کفش راحتی مردانه در استایل ­های بهار و تابستان

منبع: روزیاتو

3

1402/2/31

13:04


جایگاه کفش راحتی مردانه در استایل ­های بهار و تابستان

جایگاه کفش راحتی مردانه در استایل ­های بهار و تابستان

کفش راحتی مردانه یکی از پرطرفدارترین محصولات کالکشن جدید چرم مشهد است که توجه همه آقایانی که در استایل روزانه خود به­ دنبال راحتی و در عین حال شیک­ بودن هستند را به خود جلب کرده است.

در این کالکشن انواع مختلفی از کفش ­های رسمی، نیمه رسمی و راحتی معرفی شده ­اند که با سلیقه همه آقایان و انواع استایل­ های بهار و تابستان تناسب دارند.

پس با توجه به اینکه تولیدات چرم در دسته کالاهای لوکس و کاربردی قرار می­گیرند، تصمیم داریم تا در این مقاله شما را با کفش­ های راحتی مردانه کالکشن جدید چرم مشهد آشنا کنیم.

همچنین به این سوال مهم پاسخ دهیم که چه کفش­ هایی در زیر مجموعه کفش­های راحتی هستند؟ آیا منظور از کفش راحتی همان کفش ورزشی است؟

این کمپین ریپورتاژ برای معرفی کالکشن جدید چرم مشهد است و معرفی نیوکالکشن برند چرم مشهد و دعوت به خرید مخاطبین و میتوانید از این فایل هم به عنوان نمونه استفاده کنید.

کفش راحتی مردانه مناسب چه استایل­ هایی است؟

کفش­ های راحتی مردانه­ ای که در کالکشن جدید چرم مشهد از آن­ها رونمایی شده ­است، به­ دلیل طراحی طبق مدهای جهانی ۲۰۲۳ و کاربردی­ بودن برای انواع dress codeهای کژوال مناسب هستند.

در واقع کژوال استایلی است که از تلفیق آن با سایر استایل ­ها، می­توان به ۳ نوع dress code متفاوت دست پیدا کرد که هر کدام از آن­ها مناسب یکی از موقعیت­ های شغلی و کاری هستند.

این dress codeها شامل اسمارت-کژوال، بیزینس-کژوال و شیک-کژوال می­ شوند که نوع اسمارت و بیزینس، مناسب مشاغل اداری، انواع شغل­ های آزاد و کسب­ و کارهای مدرن هستند.

این در حالی است که شیک-کژوال از تلفیق استایل راحت و الگانت به­ وجود می ­آید و مناسب آقایانی است که در پوزیشن­ های شغلی در نوک هرم قرار می­ گیرند.

پس با توجه به اینکه آقایان تمام ساعت­های کاری خود را در خارج از خانه سپری می­کنند، باید نسبت به خرید کفش ­هایی اقدام کنند که علاوه بر راحت­ بودن، توانایی تعریف موقعیت شغلی آن­ها را داشته باشد.

به همین دلیل چرم مشهد با لحاظ­ کردن این نکته در کالکشن جدید خود، فرصتی را برای آقایان فراهم کرده که در کنار مدرن­ بودن، توانایی استفاده از کفش ­های راحتی را در استایل خود داشته باشند.

ویژگی ­های کفش راحتی مردانه کالکشن چرم مشهد

کفش ­های راحتی مردانه چرم مشهد، مشابه سایر تولیدات این برند ویژگی­ های متعددی نظیر اهمیت به سلایق نسل جوان، مدرن و به ­روز بودن، مطابق با ترندهای روز جهانی، راحت و کاربردی بودن، کیفیت بی­ نظیر و تنوع در طرح و رنگ دارد که در ادامه تک ­تک آن­ها را به ­طور مفصل شرح می­دهیم.

مدرن و به ­روز بودن

این ویژگی یکی از مهم­ترین فاکتورهایی است که چرم مشهد در طراحی و تولید محصولات خود نسبت به آن پایبند بوده و خواهد ماند.

باید بگوییم که این مجموعه علاوه بر دنبال­ کردن ترندهای روز دنیا، همیشه بخشی از تمرکز خود را روی اصالت و ریشه­ های فرهنگ ایرانی معطوف کرده تا طراحی محصولاتش شیک و منحصر به­فرد باشند.

پس اگر در دسته آقایانی قرار دارید که علاقه ­مند به داشتن یک استایل مدرن و به­روز هستید، پیشنهاد می­کنیم تا با مشاهده انواع کفش­های راحتی مردانه کالکشن چرم مشهد، اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود کنید.

کیفیت بی­ نظیر

با در نظرگرفتن اینکه کفش راحتی مردانه مناسب استفاده روزانه است، باید این نکته را در نظر گرفت که کیفیت بالای کفش، تاثیر زیادی در انتخاب آن خواهد داشت.

از این رو باید بگوییم که حفظ کیفیت یکی دیگر از ویژگی­ هایی است که چرم مشهد از ۲۶ سال پیش تاکنون در تولید محصولات خود آن را در نظر گرفته است.

تنوع در طرح و رنگ

اگر جزء آقایانی هستید که علاقه­ دارید در استایل خود از انواع رنگ و طرح­های جذاب استفاده کنید، خبر خوب این است که تولیدات چرم مشهد به رنگ­ه ای قهوه ­ای، عسلی و مشکی محدود نمی­شود.

در واقع می­توان گفت که کفش راحتی مردانه موجود در کالکشن این مجموعه در رنگ­های سبز، آبی و طوسی نیز دیده می­شود که این رنگ­ها می­توانند باعث ساخت یک احساس جدید در مخاطب شده و سلیقه فردی او را به بخشی از هویت ظاهری ­اش تبدیل کنند.

جایگاه کفش راحتی مردانه در استایل ­های بهار و تابستان

آیا منظور از کفش راحتی مردانه، همان کفش ورزشی است؟

کفش ورزشی معمولا به واسطه استفاده ­شدن در استریت استایل ­ها و فعالیت ­های ورزشی، به­ عنوان کفش راحتی در نظر گرفته می­شود که متاسفانه این یک باور اشتباه در میان عموم مردم است.

بنابراین اگر بخواهیم از بارزترین تفاوت­ های کفش راحتی مردانه با نوع ورزشی آن بگوییم، باید به این نکته مهم اشاره کنیم که کفش­ های ورزشی دارای کنترل حرکت هستند. این در حالی است که کفش ­های راحتی نیاز زیادی به این فاکتور ندارند.

با این حال باید اضافه کنیم که کنترل حرکت برای انجام فعالیت ­های ورزشی مثل دو و پیاده ­روی سریع مناسب است که این موضوع بیشتر در تولید کفش­ های ورزشی اهمیت پیدا می­کند نه کفش­ های راحتی.

نحوه خرید کفش راحتی مردانه از کالکشن چرم مشهد

چرم مشهد طی ۲۶ سال گذشته تاکنون، موفق به تاسیس ۶۰ شعبه فروش حضوری از تولیدات برند خود شده که این شعبه­ ها در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، اهواز و سایر شهرهای ایران وجود دارند.

علاوه بر فروش حضوری، این برند امکان خرید آنلاین را برای تمام علاقه­ مندان به محصولات چرمی فراهم کرده است. بنابراین برای بازدید از کالکشن جدید چرم مشهد و ثبت سفارش­های خود به وب­سایت این مجموعه یا صفحه اینستاگرام آن­ها مراجعه کنید.

در این پلتفرم ­های آنلاین قادر خواهید بود که علاوه بر ارتباط مستقیم با کارشناسان مجموعه از مدل­های پیشنهادی تولیدات آن­ها نیز دیدن کنید.

به این ترتیب خرید کفش راحتی مردانه یا هر کالای دیگری برای شما راحت­ تر خواهد شد و می­توانید محصول چرمی خریداری ­شده را ب ه­راحتی با سایر الما ن­های استایل خود ست کنید.

جمع ­بندی

کفش راحتی مردانه یکی از مهم­ترین اجزای تشکیل­ دهنده استایل آقایان است. زیرا این دسته از افراد جامعه بیشتر زمان خود را در خارج از خانه و محل کار سپری می­کنند.

در همین راستا چرم مشهد با رونمایی از کالکشن جدید بهار و تابستان ۱۴۰۲ خود، توانسته به نیاز آقایان در تولید کفش­های راحتی و شیک پاسخ دهد.

این کفش­ها به گونه ­ای طراحی شده ­اند که از ترندهای ۲۰۲۳ پیروی کرده و کاملا مدرن و به ­روز هستند. همچنین لازم به ذکر است که راحتی و کاربردی­ بودن آن­ها به حدی بالاست که آقایان علاقه­ مند به محصولات چرمی را تحت تاثیر قرار می­دهد.

علاوه بر این­ها باید بگوییم که چرم مشهد در تولیدات خود توجه زیادی به تنوع طرح و رنگ محصولات خود کرده است. به­ طوری که این طرح ­ها می­توانند حساس­ترین سلیقه ­ها را تحت تاثیر قرار داده و آن­ها را مجاب به خرید کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو