واریزی جدید برای فرهنگیان | آغاز تخصیص تدریجی ارزش مالکانه به معلمان

3

1402/2/31

13:18


واریزی جدید برای فرهنگیان | آغاز تخصیص تدریجی ارزش مالکانه به معلمان

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حمیدرضا نجف‌پور کردی در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه که در اردوگاه دانش آموزی باهنر تهران برگزار شد با بیان اینکه امروز صندوق ذخیره فرهنگیان نقطه عطفی را تجربه می‌کند که حاصل عقلانیت سازمانی و حمایت‌های درون و برون سازمانی است گفت: یکی از مطالبات به حق اعضای صندوق از دیرباز، محاسبه و اعطای ارزش افزوده دارایی‌های صندوق یا همان ارزش مالکانه بوده است.

وی افزود: در دوره‌های قبلی اقداماتی انجام شده بود اما به دلیل پیچیدگی‌های کار، منتج به نتیجه نشده بود. در این دوره روی مدل‌های گوناگون ارزش مالکانه کار و در نهایت مدل نهایی احصاء شد و عملیات اجرایی در دستورکار قرار گرفت.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه تصویر نازیبایی به علت اتفاقات نامبارک از صندوق ایجاد شده و هرچه تلاش می‌کنیم این اعتماد را برگرداندیم با سختی‌هایی همراه است گفت: تعیین، تقویم، تخصیص و تحویل ارزش مالکانه مراحل مختلفی هستند که هرکدام دارای ابعاد گسترده‌ای هستند و زیرساخت‌های لازم در هرکدام فراهم شد.

نجف پور اعلام کرد که امروز به یمن ولادت حضرت معصومه (س)، فرایند اجرایی طرح ارزش مالکانه به معنای تخصیص تدریجی مالکیت اجزایی از دارایی‌های صندوق به اعضای بازنشسته و آنها که به هرنحوی از عضویت صندوق خارج شده‌اند، آغاز می‌شود.

وی افزود: به تدریج نسبت سهم یک عضو از اعضای صندوق به کل اعضاء مشخص شده و بعد از رونمایی امروز، جزئیات را در سایت‌های موسسه و سوپر اپلیکشن اطلاع رسانی می‌کنیم و هر عضو از این مسیر صورت وضعیت ارزش مالکانه خود را مشاهده می‌کند. به تدریج تک تک شرکت‌ها با هماهنگی سازمان بورس و بعد از تخصیص، تحویل سهام را نیز انجام خواهیم داد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو