معرفی سریال Secret Invasion از دنیای سینمایی مارول

منبع: فوت و فن

3

1402/2/31

18:31


سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) یکی از جدیدترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که قرار است از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.

معرفی سریال Secret Invasion از دنیای سینمایی مارول

سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) یکی از جدیدترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که قرار است از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. در این سریال تازه، شخصیت نیک فیوری با نقش‌آفرینی ساموئل ال جکسون قرار است پس از تعطیلات طولانی خودش در فضا به سیاره زمین بازگردد تا توطئه‌ای بزرگ را خنثی کند.

گروهی از موجودات بیگانه با قابلیت تغییر شکل به نام اسکرول‌ها که توسط نیک فیوری و کارول دنورز با بازی بری لارسون در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) به آن‌ها کمک شده بود، حالا سرکش شده‌اند و قصد دارند توطئه بسیار بزرگی را در جهان به اجرا در بیاورند. حالا نیک فیوری باید جلوی آن‌ها را بگیرد. در ادامه همراه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری از این سریال تازه مارول به دست بیاورید.

عوامل سازنده سریال Secret Invasion

طبق معمول و همانند دیگر آثار دنیای سینمایی مارول، کوین فایگی تهیه‌کننده اجرایی سریال «تهاجم مخفی» است. مدیر اجرایی و خالق این سریال نیز کایل برداستریت است که قبلاً به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده سریال مستر ربات (Mr. Robot) فعالیت داشته است. رمی آدفاراسین به‌عنوان فیلم‌بردار، فرانک والش به‌عنوان طراح تولید و کلیر اندرسون به‌عنوان طراح لباس نیز از جمله دیگر عوامل سازنده این سریال هستند. کارگردانی قسمت‌های سریال را نیز توماس بزوکا و علی سلیم در دست داشته‌اند.

معرفی سریال Secret Invasion از دنیای سینمایی مارول

داستان سریال Secret Invasion

همان‌طور که تریلرها و تیزرهای منتشر شده برای سریال «تهاجم مخفی» نشان داده، درون مایه این سریال بسیار تاریک‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید. این سریال یک درام جاسوسی است که عناصر علمی تخیلی، وحشتناک و روان‌شناختی نیز در آن گنجانده شده‌اند. سریال «تهاجم مخفی» نسبت به دیگر سریال‌ها و فیلم‌های مارول، با درون مایه تاریکی همراه خواهد بود و بیشتر به درون کاراکترها عمیق خواهد شد و رویکردی متفاوت را در پیش خواهد گرفت. از سوی دیگر، این سریال قرار است نسبت به فیلم «کاپیتان مارول»، در نحوه به تصویر کشیدن اسکرول‌ها و همچنین نیک فیوری متفاوت عمل کند.

معرفی سریال Secret Invasion از دنیای سینمایی مارول

بازیگران سریال Secret Invasion

با اینکه شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون از همان ابتدای دنیای سینمایی مارول در فیلم‌های مختلفی حضور داشته اما سریال «تهاجم مخفی» اولین بار است که او شخصیت اصلی پروژه خودش است. در کنار ساموئل ال جکسون، بن مندلسون نیز در این سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد و او بار دیگر نقشش را به‌عنوان یک اسکرول خوب به نام تالوس بازآفرینی می‌کند، شخصیتی که در فیلم «کاپیتان مارول» و همچنین در صحنه‌ای کوتاه از فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) حضور داشته است.

از جمله دیگر کاراکترها و بازیگران آشنای دنیای سینمایی مارول که در این سریال حضور دارند نیز می‌توان به کوبی اسمولدرز در نقش ماریا هیل، دان چیدل در نقش جیمز رودز و مارتین فریمن در نقش اورت کی راس اشاره کرد. یکی از بازیگران تازه‌وارد دنیای سینمایی مارول، اولیویا کولمن است که قرار است نقش یک شخصیت شرور را بازی کند.

علاوه بر وی نیز امیلیا کلارک دیگر بازیگر این سریال به شمار می‌رود که نقش یک اسکرول آزادی‌خواه و دختر تالوس به نام گیا را بازی خواهد کرد. کریستوفر مک‌دونالد، کارمن ایجوگو، کینگزلی بن ادیر و کیلیان اسکات نیز از جمله دیگر بازیگران حاضر در این سریال هستند.

تاریخ پخش سریال Secret Invasion

استودیو مارول به دنبال آن است تا پخش سریال «تهاجم مخفی» را از تاریخ ۲۱ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع کند. این سریال شامل ۶ قسمت خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو