تصویر تازه فیلم Extraction 2 منتشر شد

منبع: گیمفا

4

1402/2/31

18:34


به تازگی تصویری از فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث در نقش اصلی منتشر شده است.

تصویر تازه فیلم Extraction 2 منتشر شد

به تازگی تصویری از فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث در نقش اصلی منتشر شده است.

فیلم استخراج ۲ (Extraction 2) دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن به شمار می‌رود که مأموریتی دیگر از تایلر ریک با بازی کریس همسورث را نشان می‌دهد. با اینکه شخصیت تایلر ریک یک مزدور است اما ظاهرا او از احساسات درونی بسیار خوبی برخوردار است و کارهای قهرمانانه مختلفی را انجام می‌دهد.

حالا تصویر تازه منتشر شده از فیلم «استخراج ۲» نیز همین موضوع را نشان می‌دهد. در این تصویر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، تایلر ریک با بازی کریس همسورث یک دختر جوان را در بغل خود گرفته و او را احتمالا پس از یک درگیری به یک نقطه امن حمل می‌کند. این در حالی است که چهره ریک همچنان نگران به نظر می‌رسد.

فیلم Extraction 2

فیلم Extraction 2

فیلم «استخراج ۲» نه تنها همچنان قرار است روی ماهیت پدرانه شخصیت تایلر ریک تمرکز کند بلکه قرار است همانند فیلم اول و حتی بیشتر، صحنه‌های اکشن و پر از آدرنالین را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد. بنا بر گفته‌ها یکی از صحنه‌های اکشن این اثر بیش از ۲۱ دقیقه به صورت متوالی است که کریس همسورث خودش آن را به طور کامل و بدون کمک بدلکار فیلمبرداری کرده است.

فیلم «استخراج ۲» با حضور گلشیفته فراهانی و کریس همسورث قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو