بهترین عینک های هوشمند در سال ۲۰۲۳

منبع: گیمفا

5

1402/2/31

20:25


سرعت پیشرفت فناوری‌های دیجیتال به قدری زیاد است که ما اکنون به محصولاتی دسترسی داریم که پنج یا شش سال پیش تصور آن‌ها غیرممکن بود. در مورد عینک‌های هوشمند نیز وضع به همین منوال است و خیلی‌ها تصور می‌کردند که این تکنولوژی هرگز فراتر از عینک مفهومی گوگل در سال ۲۰۱۳ فراتر نخواهد رفت. این […]

بهترین عینک های هوشمند در سال ۲۰۲۳

سرعت پیشرفت فناوری‌های دیجیتال به قدری زیاد است که ما اکنون به محصولاتی دسترسی داریم که پنج یا شش سال پیش تصور آن‌ها غیرممکن بود. در مورد عینک‌های هوشمند نیز وضع به همین منوال است و خیلی‌ها تصور می‌کردند که این تکنولوژی هرگز فراتر از عینک مفهومی گوگل در سال ۲۰۱۳ فراتر نخواهد رفت. این محصول هرچند نمونه اولیه یک عینک هوشمند بود، اما آینده روشنی را نوید می‌داد: عینک‌های هوشمند با نمایشگرهای خاص که بتوانند اطلاعات دنیای واقعی را به ما نشان دهند.

بعد از گذشت یک دهه از معرفی عینک مفهومی گوگل، جاه‌طلبی اولیه شرکت‌ها برای معرفی عینک‌های هوشمند عجیب‌و‌غریب کاهش ‌یافته است و آن‌ها حالا عینک‌های هوشمند ساده‌ای را روانه بازار کرده‌اند که در عین‌حال قابلیت‌های ویژه‌ای دارند. این قابلیت‌ها شامل پخش موزیک یا نمایش اطلاعات در مقابل چشمان‌مان می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو