بازی Alan Wake 2 احتمالا در ماه اکتبر عرضه شود

منبع: گیمفا

3

1402/2/31

23:14


در مصاحبه با پادکست Monster, Madness & Magic، بازیگر نقش آلن ویک در Alan Wake 2 متذکر شد که بازی برای عرضه در ماه اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

بازی Alan Wake 2 احتمالا در ماه اکتبر عرضه شود

در مصاحبه با پادکست Monster, Madness & Magic، بازیگر نقش آلن ویک در Alan Wake 2 متذکر شد که بازی برای عرضه در ماه اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

متیو پرتا (Matthew Perretta)، بازیگر نقش آلن ویک در عنوان Alan Wake 2، حول این موضوع گفت:

این عنوان [Alan Wake 2] قرار است در ماه اکتبر عرضه شود، ما هم‌اکنون روی بازی کار می‌کنیم. در حقیقت، هفتۀ گذشته فنلاند بودم؛ جایی که استودیوی رمدی و اعضای فوق‌العادۀ آن قرار دارند.

متیو پرتا صداگذار آلن ویک در نسخۀ اول هم بود، در بستۀ الحاقی Control نیز حضور داشت و حالا برای بازی دوم بازگشته است. البته، بازیگری به نام ایکا ویلی (Ikka Villi) موشن کپچر مربوط به این کاراکتر را انجام داده است.

بازی مورد انتظار Alan Wake 2 برای اولین بار در مراسم The Game Awards 2021 رونمایی شد و کارگردان بازی، سم لیک (Sam Lake) وعدۀ ارائۀ یک بازی وحشت بقاء را داد. در ابتدا قرار بود سال گذشته اولین تریلر گیم‌پلی را دریافت کنیم، اما استودیوی سازنده آمادگی لازم را پیدا نکرد. با این وجود، انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر تریلر گیم‌پلی و اطلاعات بیشتر حول این اثر به اشتراک گذاشته شود.

نیک بیکر، یکی از موسسان پادکست XboxEra، مدتی پیش اعلام کرد که شنیده است بازی Alan Wake 2 «برای مدتی بسیار طولانی در دست ساخت قرار دارد» و یک «نمایش تمام عیار از نسل بعد» خواهد بود. وی در ادامۀ صحبت خود به اپیک گیمز نیز اشاره کرد که وظیفۀ انتشار این عنوان را برعهده گرفته است:

من شنیده‌ام که Alan Wake 2 بخش قابل توجه‌ای از توسعۀ خود را طی کرده و قرار است نمایشی واقعی و تمام عیار از نسل بعد باشد. به نظر می‌رسد که درآمد Fornite تاثیر خود را گذاشته است.

رمدی چندین بار تاکید کرده که این بازی مورد انتظار را قطعا در سال جاری عرضه خواهد کرد. با وجود این که تا کنون جز تریلر سینماتیک معرفی، چیزی از آن ندیده‌ایم، به نظر می‌رسد که روند توسعه بازی پشت درهای بسته به خوبی پیش می‌رود.

Alan Wake 2 برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو