زیبایی با بوتاکس و لیفت با نخ در کلینیک گونه

منبع: دلتا پیام

7

1402/3/1

14:06


زیبایی به عنوان یک ویژگی فطری شناخته شود. زیبایی با بوتاکس و لیفت با نخ در کلینیک گونه را امتحان کنید.

زیبایی با بوتاکس و لیفت با نخ در کلینیک گونه

زیبایی یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه انسان‌ها بوده است. نگاهی به مطالعات باستان شناسی نشان‌ می‌دهد انسان‌ها در تمامی ادوار به دنبال راهکارهایی بوده‌اند که زیباتر به نظر برسند و این مسئله باعث شده است که زیبایی به عنوان یک ویژگی فطری شناخته شود. زیبایی با بوتاکس و لیفت با نخ در کلینیک گونه را امتحان کنید.

کسانی که دوست ندارند آثار گذر زمان را روی چهره خود مشاهده نمایند،‌ می‌توانند کارهای زیبایی مانند بوتاکس و یا لیفت با نخ را مد نظر قرار دهند. هر کدام از این روش‌ها با هدف خاصی بر روی صورت انجام‌ می‌شوند و‌ می‌توانند زیبایی را به شما هدیه کنند. بهتر است بدانید برای اینکه زیباتر به نظر برسید، باید زیر نظر متخصصان این کار را انجام دهید و کلینیک گونه goonehclinic.com یکی از بهترین کلینیک‌ها در این زمینه است.

چرا بوتاکس و لیفت با نخ را باید در کلینیک گونه انجام دهید؟

بوتاکس یکی از روش‌هایی است که باعث‌ می‌شود چین و چروکی که در روی پوست، به ویژه در ناحیه پیشانی و اطراف چشم به وجود آمده‌اند، به طور کامل از بین بروند. برای این کار، بوتاکس که نوعی سم است به داخل عضلات تزریق‌ می‌گردد و در نتیجه عضلات فلج‌ می‌شوند. یکی از مواردی که باعث بروز چین و چروک بر روی صورت‌ می‌شود حرکت عضلات است و همین امر‌ می‌تواند چین و چروک را برای همیشه از روی پوست از بین ببرد و پوست را شفاف کند.

فواید لیفت با نخ در کلینیک گونه


به طور کلی، تحقیقات نشان داده‌اند که بوتاکس تولید کلاژن را در روی پوست بالا‌ می‌برد. هر چقدر کلاژن سازی در پوست بهتر و بیشتر صورت گیرد، پوست صورت شفاف‌تر و زیباتر‌ می‌شود و این مسئله به شما کمک‌ می‌کند حس بهتری را تجربه کنید. از طرف دیگر، با بوتاکس‌ می‌توانید چشمان خود را کشیده‌تر نشان دهید. زیرا ابروها به سمت بالا کشیده‌ می‌شوند و این مسئله بر زیبایی چشم‌های شما اثر‌ می‌گذارد. کلینیک گونه این کار را به صورت تخصصی انجام‌ می‌دهد و به شما کمک‌ می‌کند زیبایی خود را دو چندان کنید.

فواید لیفت با نخ در کلینیک گونه برای بهبود ظاهر پوست شما

لیفت با نخ یکی دیگر از روش‌هایی است که در کنار بوتاکس برای کشیدگی پوست انجام‌ می‌شود. لیفت با نخ راهکاری موقتی است که‌ می‌تواند چین و چروک صورت از جمله خط لبخند را از بین ببرد و به زیبایی هر چه بیشتر صورت کمک نماید. یکی از مواردی که باعث شده است این کار مد نظر قرار گیرد، افزایش کلاژن سازی در پوست است. همانطور که می‌دانید با افزایش سن تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا‌ می‌کند و دیگر پوست نمی‌تواند قوام خود را داشته باشد و حالت افتاده پیدا‌ می‌کند.
اما زمانی که لیفت با نخ انجام‌ می‌دهید، پوست کشیده‌ می‌شود و این مسئله نقش بسیار مهمی در تجربه زیبایی دارد. دوره نقاهت در لیفت با نخ بسیار کوتاه است و شما‌ می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به حالت اولیه خود بازگردید و به کارهای روزمره خود برسید. توصیه‌ می‌شود به مدت ۲۴ ساعت حمام نروید و به مدت یک هفته صورت خود را از ضربه در امان نگه دارید. این امر نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارد و باعث‌ می‌شود که نخ به خوبی در صورت جای بگیرد.

چگونه بوتاکس و لیفت با نخ در کلینیک گونه انجام می‌شود؟

از جمله مواردی که در زمان تزریق بوتاکس و یا لیفت با نخ باید مد نظر قرار دهید کلینیکی است که به آن مراجعه‌ می‌کنید. بهتر است بدانید اگر شما به یک کلینیک نامعتبر برای کارهای زیبایی خود مراجعه نمایید از محصولات بی‌کیفیت استفاده‌ می‌کنند و همین امر آسیب‌های زیادی به سلامتی شما وارد‌ می‌کنند. بارها در حوادث خوانده‌اید که تزریق محصولات زیبایی نامعتبر باعث شده است که افراد دچار مشکلات زیادی شوند و همین امر‌ می‌تواند برای همیشه در صورت شما باقی بماند. کلینیک گونه یکی از معتبرترین مراکز زیبایی است.

چگونه بوتاکس و لیفت با نخ در کلینیک گونه انجام می‌شود؟

برای تزریق بوتاکس به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تزریق بوتاکس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این کار باعث‌ می‌شود هر چه چین و چروک بر روی صورت وجود دارد از بین برود و در نتیجه صورت شما زیباتر به نظر برسد. همچنین، این کار کلاژن سازی پوست را بالا‌ می‌برد و در نتیجه پوست شفاف‌تر و زیباتر به نظر‌ می‌رسد. اگر به دنبال مرکز معتبری برای کارهای زیبایی خود هستید، بدون شک کلینیک گونه یکی از مراکزی است که باید مد نظر قرار دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو