دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۸ هشتم 8 با حضور مریم مومن و متین ستوده

منبع: شبونه

3

1402/3/1

17:57


مسابقه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی قسمت هشتم رسید که در این قسمت مریم مومن و متین ستوده دو بازیگر سینما و تلویزیون با عنوان مهمان حضور پیدا کردند که قطعاً می تواند برای مخاطبان این برنامه جذاب و مهیج باشد. دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۸ دانلود با لینک مستقیم …

دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۸ هشتم 8 با حضور مریم مومن و متین ستوده

مسابقه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی قسمت هشتم رسید که در این قسمت مریم مومن و متین ستوده دو بازیگر سینما و تلویزیون با عنوان مهمان حضور پیدا کردند که قطعاً می تواند برای مخاطبان این برنامه جذاب و مهیج باشد.

دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۸

دانلود با لینک مستقیم

حامد آهنگی با برنامه تی ان تی که به صورت مسابقه برگزار می‌شود موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد.

برخی از کاربران معتقد هستند که این مسابقه از مسابقه دورهمی مهران مدیری تقلید کرده اند و مسابقه تی ان تی هم به جای شرکت کننده های گمنام به سراغ بازیگران و سلبریتی های پرطرفدار رفته است که در این قسمت و متین ستوده و مریم مومن حضور پیدا کردند.

مسابقه تی ان تی دارای آیتم های مهیج و متنوعی بوده که مهمانان این برنامه باید به سوالات حامد آهنگی پاسخ بدهند و در صورت پاسخ اشتباهی اتفاقات جالبی برای آنها رخ می دهد که طنز مسابقه خواهد افزود.

این روزها برنامه ها و مسابقه ها از طرف مردم با استقبال خوبی همراه شده است و سازندگان این برنامه ها در تلاش هستند تا بهترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کنند. برنامه تی ان تی بسیار هیجان انگیز و جالب است. اما تفاوتی که با دیگر برنامه ها و مسابقه ها دارد این است که چاشنی کمدی نیز در آن انجام شده است. مسئولیت اجرا مسابقه تی ان تی برعهده حامد آهنگی است که سابقه مجری گی برای برنامه شب آهنگی را نیز در کارنامه خود داشته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو