تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌ است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است، کارت تاروت چهار شمشیر نیز از کارت های تاروت صغیر است و در فال تاروت به معنی بی تحرکی، تمدد اعصاب و استراحت می باشد که در این مطلب از سلام دنیا درباره معنی کارت چهار شمشیر در تاروت صغیر، تفسیر دقیق و کامل Four of Swords، توضیحات کامل کارت تاروت چهار شمشیر عمودی و معکوس در زمینه سلامتی، حرفه، مال و عشق صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معنی کارت تاروت چهار شمشیر

معانی کلیدی (عمودی): ترس، نگرانی، ناامیدی، اضافه بار ذهنی، نیاز به انزوا، آرامش و سکوت، عقب نشینی، مراقبه، جبران یک بیماری، درون نگری، برنامه ریزی آینده، تفکر


حتما بخوانید: آموزش کامل فال تاروت رایگان


معانی کلیدی (معکوس): کشف قدرت ذهنی، قیام، ورود مجدد به جامعه، بیرون آمدن از انزوا، بهبودی آهسته، بهبودی، فروپاشی روانی، فرسودگی شغلی، بی قراری، بی توجهی به نیازهای خود و از دست دادن ایمان

توضیحات کامل کارت تاروت چهار شمشیر در فال تاروت صغیر

کارت سه شمشیر با آرامش مدیتیشن و حس آرامش چهار شمشیر در تضاد است. حکاکی از یک شوالیه دراز کشیده روی یک قبر با سه شمشیر آویزان بالای سر و چهارمین شمشیر در زیر او را می توان در اینجا در یک کلیسا دید. این سه شمشیر به عنوان یادآوری از دردی است که او از کارت قبلی تجربه کرده است.


حتما بخوانید: معنی کارت تک شمشیر در تاروت


به نظر می رسد موقعیت شمشیر چهارم نشان می دهد که نبرد به نتیجه رسیده است. شیشه های رنگی قرار گرفته در پشت مجسمه یک خانم و یک کودک را به تصویر می کشد که به تصویر احساس خوبی می دهد. شوالیه آنها را نگه داشته است.

کارت تاروت چهار شمشیر نشان می دهد که پس از دوره آشفتگی، خشم و رنج که توسط سه شمشیر نشان داده شده است، زمان بازنشستگی فرا رسیده است. یک استراحت توسط چهار شمشیر فراهم شده است. مشخص نیست که آیا این نتیجه تصمیم برای کناره گیری است یا صرفاً خستگی محض. سلاح‌های جنگی همچنان بالای سر ما آویزان هستند تا یادآور غم‌انگیز از دست‌رفته‌ها باشند و ما هنوز نسبت به زخم های وارده حساس هستیم. 

شما باید همین الان استراحت کنید تا به جلو بروید و به زندگی عادی خود بازگردید. همیشه این نگرانی جزئی وجود دارد که به ناچار اتفاق دیگری دوباره رخ خواهد داد، بنابراین توصیه می شود از هر فرصتی برای استراحت استفاده کنید.

 تفسیر دقیق و کامل Four of Swords

معنی کارت تاروت چهار شمشیر عمودی

چهار شمشیر یک نمایش از نگرانی، اضطراب و ترس است. وقتی به وجود می‌آید، احساس خستگی و فرسودگی ذهنی خواهید داشت. این کارت تاروت صغیر به شما اطلاع می‌دهد که راه‌حل‌هایی در دسترس است و مشکلات شما آنقدر که فکر می‌کنید جدی نیستند. با این حال، به این معنی است که شما اجازه می‌دهید منفی‌گرایان نفوذ کنند. همچنین، آنقدر غرق می شوید که نمی توانید بین جنگل ها و درختان تمایز قائل شوید.


حتما بخوانید: معنی کارت دو شمشیر در تاروت


تمرکز این کارت بیشتر بر سلامت روان شماست تا هر مشکل فعلی که ممکن است داشته باشید. دوباره گروه بندی کنید، باز شوید و با آرامش و منطق گزینه های خود را در نظر بگیرید. اگر نگرانی های خود را کنار بگذارید و برای آینده برنامه ریزی کنید، می توانید جلو بروید. کارت تاروت چهار شمشیر همچنین نشان می دهد که شما به تنهایی، تفکر، استراحت، آرامش و یک پناهگاه امن نیاز دارید. این کارتی است که نشان دهنده بستری شدن در بیمارستان و توانبخشی است.

همچنین بیانگر ایمان یا دریافت راهنمایی یا تشویق معنوی است. شما باید قدرت و وضوح را جدا از وضعیت فعلی خود در یک محیط آرام پیدا کنید. زمان ارزیابی، ترتیب و درک اولویت های خود فرا رسیده است. در نتیجه روحیه فرد تازه می شود و شما قوی تر از قبل از آن بیرون می آیید.

معنی کارت تاروت چهار شمشیر

تعبیر کارت چهار شمشیر در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه (عمودی)

وقتی در یک کارت تاروت عاشقانه ظاهر می‌شوید، چهار شمشیر می‌تواند نشان دهد که شما و طرف مقابلتان مدتی را جدا از هم صرف استراحت، تأمل و احیای دوباره عاشقانه خود می‌کنید. شما و شریک زندگیتان هر دو به دلیل اضطراب، استرس و ترس نیاز به آرامش دارید. این امکان وجود دارد که یکی از شما در پاسخ به فشار شدیدی که هر دو در حال حاضر تحت آن قرار دارید، ارتباط خود را قطع کرده یا به دنبال گوشه گیری است. برای برقراری ارتباط مجدد، به خاطر داشته باشید که چرا با هم هستید، و برنامه‌ریزی کنید که چگونه با استرس در آینده کنار بیایید، شما و شریک زندگیتان به مدتی دور از استرس نیاز دارید.


حتما بخوانید: معنی کارت سه شمشیر در تاروت


زمانی که چهار شمشیر (عمودی) در تاروت عشق ظاهر می شوند، لازم است مدتی استراحت کنید. اگر مجرد هستید، اشتیاق شما برای یافتن عشق ممکن است باعث شده باشد که تا حد خستگی تلاش کنید. این امکان وجود دارد که تلاش بیش از حدی برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران انجام دهید یا هر روز با فرد دیگری بیرون رفته اید تا زمانی که شریک زندگی مناسب را پیدا کنید. چهار شمشیر می تواند نشان دهد که شما نیاز به زمان تنهایی و تفکر درونی دارید تا در صورت مجرد بودن به آنچه واقعاً در یک همسر می خواهید فکر کنید. اجازه ندهید ترس از تنهایی بر شما غلبه کند. اگر صرفاً از روی اضطراب مجردی وارد یک رابطه شوید، برای شما خوب نخواهد بود! گاهی اوقات فرد مناسب فقط زمانی ظاهر می شود که ما به دنبال او نباشیم.

تعبیر کارت چهار شمشیر در فال تاروت در زمینه امور مالی (عمودی)

اگر عادت به کنار آمدن با مشکلات مالی دارید، فکر کردن (یا در عوض، استرس) در مورد امور مالی ممکن است به طور طبیعی برای شما اتفاق بیفتد. سعی کنید استراحت ذهنی داشته باشید. بهترین کاری که می توانیم برای ذهن خود انجام دهیم این است که وقتی فکری در ذهن ما می چرخد ​​و چیزی را حل نمی کند به چیز دیگری فکر کنیم. اجازه ندهید افکار پارانوئید و دیدگاه های بدبینانه شما را کنترل کنند. چهار شمشیر در گسترش تاروت مالی نشان می دهد که شما مدتی است که تحت فشار مالی قرار گرفته اید و به نقطه ای رسیده اید که آنقدر تحت فشار قرار گرفته اید که نمی توانید هیچ امیدی برای بهبود ببینید. اما این فقط برداشت شماست. آنقدرها هم که تصور می کنید وحشتناک نیست.


حتما بخوانید: معنی کارت پنج شمشیر در تاروت


اگر با بدهی، هزینه های پیش بینی نشده، مشکلات مالیاتی، ضررهای بیمه نشده یا سایر چالش های مالی دست و پنجه نرم می کنید، اکنون زمان شروع بهبودی است. روند بهبودی چشمگیر و سریع نیست. برای بهبودی از این وضعیت به زمان نیاز دارید. با ارزیابی صادقانه و بی طرفانه وضعیت مالی خود از راه دور شروع کنید. اینها حقایق و اعداد هستند. آنها به طور دقیق ارزش یا توانایی شما را منعکس نمی کنند. اما باید از واقعیت آگاه باشید.

توضیحات کامل کارت تاروت سه شمشیر در فال تاروت صغیر

تعبیر کارت چهار شمشیر در فال تاروت در زمینه حرفه (عمودی)

کار ممکن است اخیراً بسیار شلوغ یا خسته کننده بوده باشد. استرس مزمن ممکن است بر سلامت جسمی یا روانی شما تأثیر منفی بگذارد، علیرغم اینکه ممکن است برای مدتی تمام تلاش خود را کرده باشید. به خود استراحت دهید و به بدن خود توجه کنید. اگر می توانید یک روز سلامت روان را در نظر بگیرید و از آن برای مراقبت از خود یا استراحت استفاده کنید. هیچ یک از ما ربات نیستیم و اگر استراحت لازم را نداشته باشیم، اثرات آن بر سلامتی ما می تواند شدید باشد. سپس می توانید با حال بهتری برگردید. چهار شمشیر در یک خواندن تاروت حرفه ای نشان می دهد که شما در محل کار تحت فشار زیادی هستید! شما به دلیل استرس و اضطراب بیش از حد مغز را تجربه می کنید.


حتما بخوانید: معنی کارت شش شمشیر در تاروت


چهار شمشیر قائم را می توان به یکی از دو روش در خواندن شغلی تفسیر کرد. اولین مورد به معنای شروع کار پس از تعطیلات است. ممکن است با احساس شادابی و آمادگی برای مقابله با هر چیزی که برایتان پیش می‌آید، به کار برگردید، زیرا زمانی را برای خود اختصاص داده‌اید. کارت‌ها نشان می‌دهند که چون زمان کافی برای برنامه‌ریزی به خود داده‌اید، در مدیریت یک محیط کاری شلوغ موفق خواهید بود. هیچ کاری ارزش از دست دادن شادی خود را ندارد، زیرا چهار شمشیر اینجاست تا به شما یادآوری کند. باید دوباره وضعیت شغلی فعلی خود را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که آیا این شغل در حال حاضر برای شما مناسب است یا خیر.

تعبیر کارت چهار شمشیر در فال تاروت در زمینه سلامتی (عمودی)

چهار شمشیر همچنین هشداری صادر می کند و به شما می گوید که سلامت روان خود را جدی بگیرید. اگر استرس و اضطراب مزمن درمان نشود، می تواند تأثیر مخربی بر هر جنبه ای از زندگی شما بگذارد. به جای نادیده گرفتن مسائل، سعی کنید راهبردهای مقابله ای سالم پیدا کنید و از محرک ها خلاص شوید. این سلاح ها همچنین نشان دهنده بازیابی سلامتی پس از نبرد با بیماری در مطالعه سلامت هستند. شما توصیه های پزشک را رعایت کرده اید و آمادگی های خودمراقبتی مناسب را انجام داده اید.

به زودی، همه بیماری ها، چه جسمی و چه روحی، از بین خواهند رفت. چهار شمشیر در یک جلسه کارت تاروت ممکن است نشان دهد که شما نیاز به استراحت یا بهبودی دارید، که ممکن است نشان دهنده بستری شدن در بیمارستان باشد. این کارت ممکن است نشان دهد که اختلالات مربوط به اضطراب ممکن است در حال حاضر بدتر شود. سعی کنید برای استراحت و تنظیم مجدد استراحت کنید.

تعبیر کارت چهار شمشیردر فال تاروت

معنی کارت تاروت چهار شمشیر معکوس

کارت چهار شمشیر در یک قرائت ممکن است نشان دهنده زمان بهبودی باشد، اما اگر برعکس شود، ممکن است نشان دهنده ناآرامی نیز باشد. اگرچه ممکن است مایل به استراحت نباشید، اما قلب شما مایل به انجام این کار است. شما معتقدید که افراد زیادی به شما وابسته هستند. رفتن به این مسیر توصیه نمی شود زیرا ممکن است به سلامت شما آسیب برساند. شما می توانید به مبارزه ادامه دهید، اما مواقعی وجود دارد که این مبارزه بی اثر است، بنابراین باید به اندازه کافی از قدرت خود آگاه باشید تا بدانید چه زمانی باید تسلیم شوید.


حتما بخوانید: معنی کارت هفت شمشیر در تاروت


حتی اگر ممکن است سعی کنید از پس آن برآیید، انجام این کار فقط در دراز مدت کار را برای شما دشوارتر می کند. گاهی اوقات، دوست داشتن خود مستلزم صرف زمان برای استراحت یا کناره گیری است. چهار شمشیر معکوس به طور کلی بیانگر بیداری و به دست آوردن قدرت ذهنی است. پس از یک دوره تنهایی یا فرسودگی ذهنی، انزوا را ترک کرده و دوباره به دنیای بیرون خواهید پیوست. با توجه به این کارت تاروت صغیر، می توانید شفا پیدا کنید و به طور پیوسته در حال بهبودی کامل هستید.

از سوی دیگر، کارت چهار شمشیر تاروت معکوس، ممکن است نشان دهد که سطح استرس یا اضطراب شما به حدی افزایش یافته است که اگر شروع به مراقبت از خود نکنید، خستگی، فروپاشی عصبی یا حتی فروپاشی اجتناب ناپذیر است. هنگامی که ظاهر می شود، اضطراب زیادی و همچنین احساس بی قراری خواهید داشت.

چهار شمشیر (معکوس)

تعبیر کارت چهار شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه (معکوس)

چهار شمشیر معکوس در خواندن کارت تاروت می تواند نشان دهد که اگر در یک رابطه متعهد هستید، شراکت شما پس از مدتی تلاش به تدریج بهبود می یابد. از طرف دیگر، ممکن است به این معنا باشد که تنش و اضطرابی که شما و شریک زندگیتان احساس می کنید به نقطه شکست در رابطه شما رسیده است. برای تأیید این موضوع، کارت پشتیبانی را بررسی کنید. اگر مجرد هستید، چهار شمشیر معکوس می‌تواند نشان‌دهنده دوره‌ای از شفا و بهبودی پس از رهایی از یک رابطه سمی یا پایان روند سوگواری پس از فقدان باشد.


حتما بخوانید: معنی کارت هشت شمشیر در تاروت


به تدریج در حال آماده شدن برای خروج از انزوا و ورود مجدد به جامعه هستید. از طرف دیگر، این می تواند به این معنی باشد که شما آنقدر تحت تأثیر نگرانی ها و اضطراب های خود قرار گرفته اید که امید خود را از دست داده اید که همیشه خوشبختی واقعی را در یک رابطه بیابید. حتی اگر فکر نمی‌کنید کمکی به شما می‌کند، ممکن است نیاز به پذیرش مشاوره یا کمک داشته باشید، زیرا می‌تواند چشم‌انداز و خوش‌بینی لازم برای ادامه کار را به شما بدهد.

تعبیر کارت چهار شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه عضق

تعبیر کارت چهار شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه امور مالی (معکوس)

وضعیت مالی شما ممکن است بهتر شود و ممکن است در حال پشت سر گذاشتن یک زمان استرس زا باشید. شاید هزینه ها کاهش می یابد، صورت حساب ها پرداخت می شود یا بدهی ها کاهش می یابد. به طور متناوب، فشار می‌تواند افزایش یابد و ممکن است احساس کنید که صورت‌حساب‌ها سنگین شده‌اند. به دنبال کمک باشید؛ ممکن است کسی را پیدا کنید که بتواند در این لحظه به شما کمک کند. این کارت گهگاه این ایده را منتقل می کند که حتی اگر کمک مالی دارید، نمی توانید از آن استقبال کنید.

چهار شمشیر معکوس شده در گسترش تاروت مالی نشان می دهد که وضعیت مالی شما پس از مدتی تلاش در حال بهبود است. فشار باید از روی شما برداشته شود. از سوی دیگر، چهار شمشیر معکوس می تواند به این معنی باشد که شما به شدت تحت فشار مالی هستید و در آستانه فرسودگی هستید. با این حال، به این معنی است که شما کمک و پشتیبانی موجود را رد می کنید. سازمان هایی وجود دارند که در صورت داشتن مشکلات مالی می توانند به شما کمک کنند. شما به سادگی باید کمک را بپذیرید!


حتما بخوانید: معنی کارت نه شمشیر در تاروت


تعبیر کارت چهار شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه شغل (معکوس)

ممکن است یک استراحت کوتاه اما بسیار ضروری از کار خود داشته باشید، اما ممکن است اکنون احساس کنید که آماده از سرگیری هستید. در حالت ایده آل، شما از زمان دوری خود برای رفع فشار و مراقبت از خود استفاده کرده اید. احتمالاً متوجه خواهید شد که پس از مدتی استراحت و تجدید، کنترل وقایعی که قبلاً باعث درد و تحریک شما شده اند، کمی آسان تر است. از این مرحله به بعد، سعی کنید نسبت به سطح استرس خود بیشتر آگاه باشید. این کارت ممکن است در مواردی نشان دهنده ادامه کار باشد حتی اگر باید استراحت کنید. اگر این تجربه شما بوده است، ممکن است بخواهید بیشتر به آن فکر کنید. بدن ما اغلب از ما می خواهد که استراحت کنیم.

علاوه بر این، ممکن است بخواهید در صورت عدم بهبود وضعیت، به تغییر شغل فکر کنید. چهار شمشیر معکوس در خواندن تاروت شغلی می تواند نشان دهد که شما ممکن است پس از یک استراحت، بیماری یا مدت زمان مرخصی دیگری به سر کار بازگردید. این امکان وجود دارد که برای مدیریت سطح استرس خود به این زمان استراحت نیاز داشته باشید و اکنون احساس می کنید که قادر به مدیریت محیط کار و کار خود هستید. مطمئن شوید که مکانیسم های مقابله با استرس را دارید. از طرف دیگر، این کارت تاروت صغیر ممکن است نشان دهد که استرس یا اضطراب شغلی شما به نقطه شکست رسیده است و زمان آن رسیده است که به دنبال شغل جدید باشید.

تعبیر کارت چهار شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه مالی

تعبیر کارت چهار شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه سلامت (معکوس)

چهار شمشیر معکوس در خواندن تاروت سلامت می‌تواند نشان‌دهنده شفا و بهبودی پس از دوره‌ای از سلامت روحی یا جسمی بد باشد، یا می‌تواند به معنای بی‌توجهی به نیازهایتان تا حدی باشد که دچار فرسودگی شوید. همچنین می تواند نشانه ای از فروپاشی عصبی یا روانی باشد. چهار شمشیر به صورت معکوس می تواند به این معنی باشد که شما آماده اید تا در نهایت برخی از ایده های خود محدود کننده را کنار بگذارید.این می تواند منجر به بهبود چشمگیر هم در دیدگاه و هم در سلامت شما شود. با این حال، این کارت کاملاً روشن می کند که باید استراحت کنید زیرا بیش از حد سخت کار کرده اید. به خصوص اگر فکر می کنید که نمی توانید یک روز مرخصی بگیرید، ضروری است که این کار را انجام دهید.


حتما بخوانید: معنی کارت ده شمشیر در تاروت


کارت چهار شمشیر: کشیدن یک کارت

هنگامی که به راه حل های مختصر و دقیق نیاز دارید، فقط یک کارت کشیده می شود. برای موقعیت هایی استفاده می شود که به پاسخ های قطعی، بله یا خیر نیاز دارید. بنابراین، اگر در حال گذراندن یک سناریوی دشوار یا گرفتار شدن در یک بند هستید، معمولاً گرفتن یک کارت برای شما مفید است. پس از به هم زدن کارت، می توانید یکی از عرشه را انتخاب کنید. پاسخ مناسب به درخواست خود را دریافت خواهید کرد. نتایج کشیدن یک کارت به شرح زیر است:

وضعیت عمودی: چهار شمشیر نشان دهنده «بله» است. از شما دعوت می کند که برای مدتی توقف کنید و مراقب خود باشید زیرا کارتی است که به شدت به استراحت، آرامش و دفاع شخصی اشاره می کند. این نشان می دهد که وضوح پس از یک دوره استراحت و تجدید آشکار می شود.

موقعیت معکوس: چهار شمشیر در موقعیت معکوس نشان دهنده منفی است. بنابراین، نه را به عنوان پاسخ به سوالات خود در نظر بگیرید. وقتی این کارت تاروت صغیر در موقعیت معکوس ظاهر می‌شود، نشانه‌ای قوی برای کاهش انتقاد از خود و شروع رفتار با خود مانند یک دوست در شرایط مشابه است.

چهار شمشیر: کشیدن یک کارت

کارت چهار شمشیر برای زمان بندی

چهار شمشیر نشان می دهد که یک مفهوم مهم درونی خواهد شد و ماندگار خواهد شد. این حادثه ممکن است در ساعات یا روزهای آینده رخ دهد. چهار شمشیر به این معنی است که هر چیزی که بخواهید ظاهر می شود، اما زمان می برد زیرا یک عنصر هوا نشان دهنده حرکت است، و یک عنصر سریع، در تحقیق در مورد زمان بندی یک رویداد. 4، 13، 22، یا 31 ماه یا حدود آن تاریخ ها نیز برآورده می شود.

به خاطر داشته باشید که هر چیزی که در مورد آن می‌پرسید در راه است، حتی اگر خیلی طول بکشد، باید این را بفهمید. هنگام استفاده از کارت شمشیر، معمولاً توصیه می شود حداقل به یک ماه فکر کنید. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر زمستان است، بهترین گزینه شما ماه آینده یا تقریباً نزدیک به فصل دلو خواهد بود.

سخن آخر

هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است.