آغاز فروش فوری سایپا با خودرو پرطرفدار و تحویل فوری | فروش فوری سایپا به قیمت کارخانه

3

1402/3/2

10:34


آغاز فروش فوری سایپا با خودرو پرطرفدار و تحویل فوری | فروش فوری سایپا به قیمت کارخانه

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فرایند واریز پیش پرداخت برندگان سامانه یکپارچه با عرضه شاهین سایپا آغاز شد. این خودرو مهر الی آذر 1402 تحویل داده خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد شد. متقاضیان حائز شرایطی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای ایشـان از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت مـیتواننـد  بــا مراجعــه بــه ســایت فــروش اینترنتــی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

طبق اعلام سایپا این طرح ویژه کسانی است که اردیبهشت ماه از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و و درخواست تحویل خودرو ایشان در طرح زمستان سال ۱۴۰۲ تائید  شده است.

شرایط ثبت نام کوییک آر و کوییک پلاس با موعد تحویل ۹۰ روزه اعلام شد.

سایپا با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان کوییک آر و کوییک پلاس اتوماتیک خبر داد. در جدیدترین فروش فوق العاده سایپا سند خودرو به مدت یکسال در رهن این خودروساز است و هزینه‌های مرتبط به ترهین و فک رهن از متقاضی دریافت می‌شود.

متقاضیانی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای آنها از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت می‌توانند از روز دوشــنبه مــورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ بــا مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/  با تکمیل اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسـبت بـه واریـز وجـه و ثبـت نـام اقـدام کنند.

متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک آر و پلاس با گیربکس اتوماتیک با اولویت سال ۱۴۰۲ تائید  شده است، می‌توانند در جدیدترین فروش فوری سایپا شرکت کنند.

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته نزد ایران خودرو نداشته باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

فروش فوری سایپا

ثبت‌نام اولیه و تشکیل فهرست برای دومین مرحله طرح یکپارچه عرضه خودرو از 3 خرداد ماه آغاز و تا 10 خرداد ادامه خواهد داشت. شرکت سایپا خودروهای شاهین اتوماتیک و ساده، کوییک جی ایکس، جی ایکس آر و اتوماتیک، ساینا ساده، اتوماتیک و جی ایکس و خودروی اطلس را در این طرح عرضه می‌کند.

برای ثبت‌نام خودرو در طرح یکپارچه متقاضیان باید حساب وکالتی به مبلغ 100 میلیون تومان به نفع سازمان حمایت افتتاح کنند. افتتاح حساب وکالتی تا پایان روز جمعه 29 اردیبهشت ماه مهلت دارد. پس از افتتاح حساب وکالتی در صورتی که متقاضی شرایط لازم را داشته و اطلاعاتش توسط بانک ارسال شود، امکان ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فراهم می‌شود.

علاوه بر سایپا شرکت‌های مدیران خودرو، فردا موتورز و کرمان موتور محصولات خود را در این طرح عرضه می‌کنند. مدیران خودرو محصولات آریزو 6 و 8 پرو، ایکس 55 پرو، ایکس 22 پرو ساده و اتوماتیک و آریزو 5 توربو را در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه می‌کند. محصولات فردا نیز اس ایکس 5، تی 5 و سوبا ام 4 هستند. خودروهای جک اس 3، جک جی 4 و جک جی 7 نیز توسط کرمان موتور عرضه خواهند شد.

فرصت جدیدترین ثبت نام سایپا با عرضه خودروهای کوییک، ساینا، شاهین و اطلس رو به پایان است.

 دومین ثبت نام سایپا از طریق سامانه یکپارچه خودرو از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده است و ۲۹ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید. سایپا در دومین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک، ساینا، شاهین و اطلس را با قیمت مصوب کارخانه ۱۴۰۲ عرضه خواهد کرد.

تیپ‌های مختلف تعداد خودروهای عرضه شده سایپا در ثبت نام جدید سامانه یکپارچه خودرو را به ۹ دستگاه رسانده است که در ادامه قیمت آنها در بازار آزاد و کارخانه را می‌خوانید.

هنوز قیمت ۴ خودرو در ثبت نام جدید سایپا مشخص نشده است. با این حال شاهین با اختلاف قیمت ۱۸۳ میلیونی بیشترین سود را نصیب خریداران می‌کند. با توجه به جدول بالا کوییک پلاس اتوماتیک، ساینا S و کوییک R  مدل GX در رتبه بعدی قرار می‌گیرند.

متقاضیان ثبت نام سایپا از طریق سامانه یکپارچه خودرو تا ۲۹ اردیبهشت باید نسبت به افتتاح حساب وکالتی سایپا که پیش شرط آن بلوکه شدن ۱۰۰ میلیون تومان است اقدام کنند. زمانی که نتایج سامانه یکپارچه خودرو اعلام شود این مبلغ آزاد خواهد شد.

پس از آن از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سامانه یکپارچه خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودرو برای ثبت نام سایپا 1402 اقدام کنید.

۱۸ الی ۳۱ خرداد الویت بندی متقاضیان پایش می‌شود و  ۱۰ تیرماه سامانه یکپارچه خودرو نتایج قرعه کشی را اعلام می کند. در واقع تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام خواهد گرفت.

۱۵ تیرماه آغاز تکمیل فرایند جدیدترین ثبت نام سایپا خواهد بود.

هنوز زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا از طریق دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو اعلام نشده است اما طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد موعد تحویل تا پایان سال 1402 باشد. با این حال برای دانستن زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا باید منتظر نتایج سامانه یکپارچه خودرو و اطلاعیه‌های رسمی ماند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو