معرفی سریال The Walking Dead: Dead City

منبع: فوت و فن

5

1402/3/2

17:32


فرنچایز مردگان متحرک (The Walking Dead) برای علاقه‌مندان به زامبی‌ها واقعاً فوق‌العاده است. این سریال داستان گروهی از بازماندگان آخرالزمانی زامبی محور را بازگو می‌کند که سعی دارند در میان تهدیدهای بالقوه این جهان زنده بمانند.

معرفی سریال The Walking Dead: Dead City

فرنچایز مردگان متحرک (The Walking Dead) برای علاقه‌مندان به زامبی‌ها واقعاً فوق‌العاده است. این سریال داستان گروهی از بازماندگان آخرالزمانی زامبی محور را بازگو می‌کند که سعی دارند در میان تهدیدهای بالقوه این جهان زنده بمانند. سریال داستان خودش را بر محوریت نشان دادن شرایط انسان در رویدادهای بحرانی متمرکز کرده و هدف آن این است که نه‌تنها بیننده‌ها را بترساند بلکه از نظر احساسی نیز آن‌ها را تحریک کند.

سریال «مردگان متحرک» از مجموعه رمان‌های گرافیکی به همین نام نشأت گرفته و پس از چندین فصل به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و به پربیننده‌ترین سریال تبدیل شد و توانست جوایز زیادی از جمله گلدن گلوب را نیز به دست بیاورد. این سریال سرانجام در سال ۲۰۲۲ میلادی با فصل یازدهم خودش به پایان رسید.

با این حال، نسخه‌های فرعی متعددی بر اساس آن تولید شدند که شامل سریال ترس از مردگان متحرک (Fear The Walking Dead)، سریال مردگان متحرک: آن‌سوی جهان (The Walking Dead: World Beyond) و سریال آنتولوژی داستان‌هایی از مردگان متحرک (Tales of the Walking Dead) است. این در حالی است که نسخه‌های فرعی بیشتری از این مجموعه در دست توسعه قرار دارند.

یکی از همین نسخه‌های فرعی، سریال دریل دیکسون (Daryl Dixon) بر محوریت شخصیت دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس است. در کنار این سریال، نسخه فرعی ریک و میشون (Rick & Michonne) نیز در دست تولید قرار دارد که بیشتر به رابطه میان ریک با بازی اندرو لینکلن و میشون با بازی دانای گوریرا می‌پردازد. یکی دیگر از این نسخه‌های فرعی تازه نیز سریال مردگان متحرک: شهر مردگان (The Walking Dead: Dead City) نام دارد که در بهار امسال پخش خواهد شد.

سریال «مردگان متحرک: شهر مردگان» داستان مگی ری با بازی لورن کوهن و نیگان اسمیت با بازی جفری دین مورگان را دنبال خواهد کرد. مطمئناً طرفداران سریال اصلی از کنار هم قرار گرفتن این دو کاراکتر در کنار یکدیگر بسیار تعجب خواهند کرد چراکه نیگان کسی بود که شوهر مگی را به قتل رساند.

مگی همیشه رویکردی انتقام‌جویانه نسبت به نیگان داشته اما آن‌ها در فصل پایانی با یکدیگر کنار آمدند. با اینکه مگی هیچ وقت نیگان را نبخشید اما اکنون توانسته به او اعتماد کند تا در این دنیای آخرالزمانی همچنان زنده بمانند. با تاریخچه بین آن‌ها و همچنین وجود مرگ در اطراف آن‌ها، مطمئنا این سریال می‌تواند بسیار مهیج و جذاب باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر به معرفی آن بپردازیم.

عوامل سازنده سریال The Walking Dead: Dead City

یکی از نویسنده‌ها و تهیه‌کننده‌های سریال اصلی یعنی الی جورنه به عنوان مدیر اجرایی و خالق سریال «مردگان متحرک: شهر مردگان» فعالیت دارد. اسکات ام گیمپل نیز به طور کلی روی تمام آثار فرنچایز «مردگان متحرک» نظارت دارد و این سریال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

داستان سریال The Walking Dead: Dead City

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «مردگان متحرک: شهر مردگان» به شرح زیر است:

«شهر در حال فروپاشی پر از مردگان متحرک و ساکنانی است که نیویورک را به دنیای پر از هرج و مرج، پر از خطر، زیبایی و وحشت خود تبدیل کرده‌اند.»

مگی و نیگان پس از ورود به نیویورک، با ساکنین بومی شهر مواجه می‌شوند و این در حالی است که به دنبال یک قاتل بدنام هستند. با این حال، ‌همان‌طور که آن‌ها بیشتر به درون این شهر پر از مرده‌های متحرک می‌روند، آسیب‌های گذشته پر از فراز و نشیب آن‌ها بیشتر آشکار می‌شود و همانند خطرات پیرامون آن‌ها تهدیدکننده است.

بازیگران سریال The Walking Dead: Dead City

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، لورن کوهن قرار است در سریال «مردگان متحرک: شهر مردگان» بار دیگر نقش مگی ری را بازی کند. جفری دین مورگان نیز بار دیگر نقش نیگان اسمیت را بازآفرینی می‌کند که کاراکتری بی‌رحمی بوده اما اکنون به یک شخصیت خوب تبدیل شده است. یکی از چهره‌های تازه این سریال نیز گایوس چارلز است که نقش کاراکتر جدیدی به نام پرلی آرمسترانگ را بازی خواهد کرد، کسی که یک مرد خانواده‌دار توصیف شده و هر کاری برای محافظت از خانواده‌اش انجام می‌دهد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «مردگان متحرک: شهر مردگان» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به جاناتان هیگینباتم در نقش توماسو، ماهینا ناپولئون در نقش جینی، تری سانیاگو هادسون در نقش جینو، چارلی سولیس در نقش بارتندر، زلجکو ایوانک در نقش کروات اشاره کرد. مایکل آنتونی، الکس بورلو، دیوید چن، رندی گونزالس، الکس هیون، آیکسا کندریک و تعدادی دیگر نیز از جمله بازیگران این سریال هستند که هنوز نقش آن‌ها مشخص نشده است.

تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Dead City

پخش سریال «مردگان متحرک: شهر مردگان» قرار است پس از پخش آخرین قسمت از بخش اول سریال «ترس از مردگان متحرک» در تاریخ ۱۸ ژوئن سال ۲۰۱۲۳ میلادی (دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲) از شبکه ای‌ام‌سی و همچنین سرویس آنلاین ای‌ام‌سی پلاس شروع شود. این سریال شش قسمت دارد و باقی قسمت‎‌ها نیز به‌صورت هفتگی پخش خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو