حذف نام فیفا باعث خلق ویژگی‌های جدید و سرگرم‌کننده‌ای برای EA Sports FC شده است

منبع: گیمفا

4

1402/3/2

23:37


حذف شدن نام FIFA از روی عنوان بازی‌های فوتبال الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، موجب شده است تا این شرکت برنامه‌های جدیدی برای EA Sports FC داشته باشد.

حذف نام فیفا باعث خلق ویژگی‌های جدید و سرگرم‌کننده‌ای برای EA Sports FC شده است

حذف شدن نام FIFA از روی عنوان بازی‌های فوتبال الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، موجب شده است تا این شرکت برنامه‌های جدیدی برای EA Sports FC داشته باشد.

به‌تازگی دیوید جکسون (David Jackson)، معاون برندینگ شرکت الکترونیک آرتز، در مصاحبه‌ای با رسانه The Mirror حاضر شده و سخنان جدیدی درباره بازی EA Sports FC به‌ میان آورده است. وی ابتدا به حذف شدن نام و لایسنس FIFA از فرنچایز فوتبال قدیمی الکترونیک آرتز اشاره کرد و اظهار داشت که این اتفاق، یک نوع «تغییر چهارچوب‌های ذهنی» برای توسعه‌دهندگان این مجموعه به ارمغان آورده است و اکنون آن‌ها در حال مکاشفه راه‌های جدید برای هرچه لذت‌بخش‌تر کردن بازی برای هواداران هستند:

این یک نوع تغییر چهار چوب ذهنی برای ما است. حالا [متاثر از این موضوع]، به‌طور بسیار گسترده‌ای درباره فرصت‌های موجود می‌اندیشیم و به چیزهایی که دوست داریم آن‌ها را در آینده برای هواداران خلق کنیم، فکر می‌کنیم. برای چیزی که قرار است در اواخر سال جاری به بازار ارائه کنیم، از اعتماد به‌نفس خیلی زیادی برخورداریم.

دیوید جکسون

وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش، از مواردی سخن گفت که جایگاه بالایی نزد EA Sports دارند و اظهار داشت که این موارد، همچنان جایگاه خود را حفظ خواهند کرد:

دو چیز وجود دارند که برای ما بسیار مهم هستند و بازی‌بازان‌مان نیز اهمیت آن‌ها را به ما گوشزد می‌کنند. یکی از آن‌ها، اعتبار است؛ در حاضر در بازیِ ما ۱۹،۰۰۰ بازیکن، ۷۰۰ تیم و ۳۰ لیگ وجود دارد و این اعتبار برای یک عنوان ساخته شده توسط EA Sports، مهم‌تر از هر چیز دیگری محسوب می‌شود و در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد. مورد دیگری هم که فوق‌العاده برای‌مان اهمیت دارد، نوآوری و توانایی ما برای خلق تجربه‌های جدید و سرگرم‌کننده‌ است و هواداران نیز به ما می‌گویند که دقیقاً همین انتظار را از الکترونیک آرتز دارند.

دیوید جکسون

پس از اینکه فدراسیون جهانی فوتبال و الکترونیک آرتز، نتوانستند با یکدیگر بر سر تمدید حق استفاده از نام FIFA روی سری بازی‌های ویدیویی این شرکت به توافق برسند، ناشر این بازی‌ها دست به تغییر عنوان آن‌ها زد و با انتشار تیزری به‌طور رسمی نام بازی‌های بعدی سری را به EA Sports FC تغییر داد. البته فدراسیون جهانی فوتبال نیز بیکار ننشسته است و طبق گفته‌های رئیس کهنه‌کارش، بازی بعدی برند FIFA بهترین عنوان ورزشی الکترونیکی بازار خواهد بود.

منبع: PlayStationLifeStyle

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو