در شیراز کجا اقامت داشته باشیم؟

منبع: تالاب

5

1402/3/3

02:43


شیراز، شهر شعر و بهارنارنج یکی از پرطرفدارترین شهرهای کشورمان برای سفر است. دوستداران طبیعت، فرهنگ و ادب و تاریخ همه می‌توانند از سفر به شیراز حظ وافر ببرند.   به همین دلیل، این شهر توریستی اقامتگاه‌های متعدد و متنوعی را در اختیار مهمانان داخلی و خارجی قرار داده است. شاید در نگاه اول، رزرو […]

در شیراز کجا اقامت داشته باشیم؟

شیراز، شهر شعر و بهارنارنج یکی از پرطرفدارترین شهرهای کشورمان برای سفر است. دوستداران طبیعت، فرهنگ و ادب و تاریخ همه می‌توانند از سفر به شیراز حظ وافر ببرند.

 

به همین دلیل، این شهر توریستی اقامتگاه‌های متعدد و متنوعی را در اختیار مهمانان داخلی و خارجی قرار داده است. شاید در نگاه اول، رزرو هتل در شیراز از میان انتخاب‌های متنوع کمی سخت به نظر برسد، اما در ادامه این مطلب قصد داریم با معرفی بهترین هتل های شیراز شما را در پیدا کردن اقامتگاه خوب در شهر زیبای حافظ و سعدی یاری دهیم.

 

معرفی بهترین هتل های شیراز بر اساس بودجه

همانطور که می‌دانید، عوامل مختلف در انتخاب هتل تاثیرگذار است. بودجه، دسترسی به جاهای دیدنی، امکانات و … همگی در انتخاب هتل موثر هستند.

 

شما می‌توانید هتل خود را جایی در مرکز شهر یا در اطراف شهر انتخاب کنید؛ می‌توانید در هتلی لوکس و گران اقامت داشته باشید یا هتل‌های ارزان؛ شاید هتل‌های مدرن را ترجیح می دهید و شاید اقامت در اقامتگاه‌های سنتی را بیشتر دوست دارید. اگر هزینه رزرو هتل در شیراز برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، در ادامه پیشنهاداتی برای اقامت در شیراز متناسب با بودجه ارائه می‌دهیم.

 

هتل های گران شیراز

هتل‌های پنج ستاره و لوکس شیراز همه امکانات و خدمات را برای ایجاد تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به شیراز برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دسترسی خوب به جاهای دیدنی شیراز گرفته تا امکانات ورزشی، مراکز خرید، اتاق‌های تمیز و پرسنل حرفه‌ای تا مسافران اقامتی راحت را تجربه کنند. در ادامه تعدادی از هتل های پنج ستاره شیراز را معرفی می‌کنیم.

 

هتل بزرگ شیراز

یکی از اولین ساختمان‌های بزرگ و مجلل شهر در هنگام ورود و گذر از دروازه قرآن، ساختمان هتل بزرگ شیراز است. موقعیت این هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر سبب شده تا انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که دوست دارند در محله‌ای خلوت و کمی دور از مرکز شهر اقامت داشته باشند.

فاصله نزدیک این هتل تا دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و رستوران مجلل هفت خوان از مزایای این هتل به شمار می رود. از امکانات هتل بزرگ شیراز نیز باید به فروشگاه، کافی نت، صرافی، رستوران، کافی شاپ، سونا، استخر، جکوزی و سالن بیلیارد اشاره کنیم.

 

هتل زندیه شیراز

در فاصله بسیار نزدیک از مجموعه وکیل (حمام، بازار و مسجد وکیل)، هتل زندیه قرار دارد. هتلی پنج ستاره و لوکس که معماری زیبا و دکوراسیون اتاق ها شما را مبهوت خود می‌کند. از امکانات ورزشی شامل حمام سنتی، استخر، سونا، سالن بدنسازی و جکوزی گرفته تا سالن اجتماعات، ترانسفر، خدمات تشریفات ویژه و بازارچه سنتی همه چیز برای یک اقامت تمام و کمال مهیا شده است.

 

هتل پرسپولیس شیراز

اگر شوق دیدار آرامگاه حافظ و سعدی را دارید، اقامت در هتل پرسپولیس شیراز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از این هتل تنها 5 دقیقه پیاده‌روی تا حافظیه فاصله است. از طرفی می‌توانید در این هتل از رستوران، کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی، سالن کنفرانس و مجموعه آبی نیز استفاده کنید.

در شیراز کجا اقامت داشته باشیم؟

هتل های متوسط شیراز

اگر برای رزرو هتل در شیراز بودجه متوسط در نظر گرفته‌اید، می‌توانید در یکی از هتل آپارتمان‌ها یا هتل‌های سه و چهار ستاره شیراز اقامت داشته باشید. تعدادی از گزینه‌های پیش روی شما عبارتند از:

 

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه، از هتل‌های چهار ستاره و خوب شیراز است. این هتل با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ از امکانات این هتل چهار ستاره است. هتل در خیابان معالی آباد شیراز قرار گرفته است و 12 دقیقه با خودرو تا باغ ارم فاصله دارد.

 

هتل بین الحرمین شیراز

اگر به دنبال گزینه ارزانتر هستید، می‌توانید در هتل بین الحرمین که هتل سه ستاره است، اقامت داشته باشید. این هتل فاصله کمی تا حرم مطهر شاهچراغ دارد و اتاق‌های راحت با طراحی و چیدمان بسیار زیبا دارد. سالن همایش، خدمات لاندری، صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ، چایخانه سنتی از جمله امکانات این هتل محسوب می شوند.

 

هتل رودکی شیراز

هتل سه ستاره رودکی در خیابان زند شیراز قرار گرفته است. این هتل علاوه بر اینکه امکان اقامتی مقرون به صرفه فراهم می‌کند، امکانات خوبی چون رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، اینترنت رایگان، لاندری در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از این هتل خیلی سریع و راحت می‌توانید خود را به ارگ کریمخانی برسانید.

 

در شیراز کجا اقامت داشته باشیم؟

هتل های ارزان شیراز

همانطور که گفتیم، شیراز برای انواع سلیقه‌ها با انواع بودجه‌ها گزینه‌های مناسبی جهت اقامت دارد. رزرو هتل در شیراز با قیمت ارزان کار سختی نیست. می‌توانید در یکی از هتل‌های زیر اقامت کنید:

 

هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا، یک هتل دو ستاره در میدان ولیعصر شیراز است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به حمام و بازار وکیل، خانه زینت الملوک و حافظیه دارد. از امکانات آن نیز می‌توان به اتاق‌هایی راحت و استاندارد، اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران و لاندری اشاره کرد.

 

هتل آریانا شیراز

این هتل نیز از هتل‌های دو ستاره و خوب شیراز است که امکانات اقامتی راحتی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در یکی از اتاق‌ها یا سوئیت‌های تمیز هتل با امکاناتی چون خدمان نظافت روزانه، یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی اقامت داشته باشید. به علاوه هتل امکانات عمومی چون رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی و آژانس مسافرتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

 

هتل حافظ شیراز

هتل دو ستاره حافظ در خیابان فردوسی قرار گرفته است. این هتل در فاصله نزدیکی از خیابان لطفعلی خان زند و بازار وکیل قرار دارد. از امکانات آن نیز باید به کافی شاپ فضای باز، رستوران، پارکینگ، اتاق چمدان، اتاق‌های مجهز به سرویس بهداشتی، حمام، لوازم بهداشتی و خدمات نظافت روزانه اشاره کنیم.

 

رزرو متنوع ترین هتل های شیراز در فلای تودی

شیراز از جمله شهرهایی است که هیچگاه از سفر به آن خسته نخواهید شد. با خرید بلیط هواپیما شیراز و رزرو یکی از هتل‌ها متناسب با بودجه خود می‌توانید چند روز حال و هوای متفاوتی را در هوای خوش شیراز تجربه کنید. برای اینکه فرآیند تهیه بلیط و رزرو هتل خود را ساده و ارزان انجام دهید، فلای تودی را انتخاب کنید. سایت فلای تودی دسترسی به انواع بلیط و هتل در شیراز با قیمت های مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد و با پشتیبانی 24 ساعته خیال شما را از هر بابت آسوده می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو