تجاوز وحشیانه ۴ پسر به دختر جوان در کلبه

منبع: سیمرغ

3

1402/3/3

12:37


تجاوز وحشیانه ۴ پسر به دختر جوان در کلبه

تجاوز و آزار و اذیت 2 دختر جوان توسط 4 پسر

دختر جوان که مدعی است از سوی چهار جوان مورد آزار قرار گرفته از دادگاه درخواست کمک کرد و مدعی شد، قرار بر یک تفریح عادی بود اما به او تعرض شد.

یک ماه قبل دختری جوان به نام مهتاب به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد در یک کلبه در زمین کشاورزی در ورامین مورد آزار گروهی قرار گرفته است. این دختر داستان دردناکی را برای پلیس تعریف کرد و مدعی شد چهار پسر مست به او و دوستش تجاوز کرده‌اند.

او که با سر و وضع آشفته به پلیس آگاهی ورامین رفته بود از چهار پسر که او را آزار داده بودند شکایت کرد.

مهتاب در تشریح شکایتش گفت: مدتی قبل با پسر جوانی به نام کاوه در خیابان آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد. چند بار در خیابان با او قرار ملاقات گذاشتم تا اینکه آخرین بار برای تفریح مرا به زمین کشاورزی در ورامین دعوت کرد. آن روز همراه دوستم سپیده به آنجا رفتم. ما وارد کلبه کوچکی در زمین کشاورزی شدیم و کاوه همراه سه نفر دیگر از دوستانش به آنجا آمد. آنها همگی مشروب خوردند و در حالی که مست بودند، به سمت من و دوستم حمله‌ور شدند. آنها بدون توجه به التماس‌های من و سپیده ما را آزار دادند. سپس تهدیدمان کردند در این باره با کسی حرفی نزنیم.

مهتاب ادامه داد: دوستم سپیده که خیلی ترسیده بود تصمیم گرفت سکوت کند. به همین خاطر به خانه‌شان برگشت و حرفی نزد. من چند بار به سپیده گفتم نباید سکوت کنیم اما سپیده گفت اگر کسی بفهمد آبرویش می‌رود و خانواده‌اش او را طرد می‌کنند چون خودش به آن کلبه رفته است. سپیده گفت کسی حرف ما را باور نمی‌کند که مورد تجاوز قرار گرفته‌ایم و همه ما را محکوم می‌کنند؛ اما من آمده‌ام تا از کاوه و دوستان شکایت کنم.

در حالی که پزشکی قانونی آثار آزار و اذیت را تایید کرد، کاوه ۲۲ ساله و سه دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند اما اتهام را قبول نکردند.

نخستین جلسه تحقیق درباره این متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که فقط مهتاب حضور داشت گفت: دوستم سپیده از ترسش به خانواده‌اش حرفی نزده. به همین خاطر نمی‌خواهد شکایتی مطرح کند؛ اما من از چهار پسر شاکی هستم. آنها هر کدام چندین مرتبه مرا آزار دادند. این موضوع تاثیر بدی در روحیه‌ام گذاشته و در این مدت به افسردگی مبتلا شده‌ام. من برای آنها درخواست مجازات دارم.
سپس کاوه که در دادگاه حاضر بود، روبه‌روی قضات ایستاد اما اتهام تجاوز به عنف را نپذیرفت.

او گفت: قبول دارم آن روز همراه دوستانم مشروب خوردم و مست شدم اما با میل مهتاب با او رابطه برقرار کردم. ما او را به زور آزار ندادیم. او با میل خودش همراه‌مان به کلبه آمد.

در این میان مهتاب برخاست و گفت: کاوه دروغ می‌گوید. آنها بی‌توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند. حتی اگر با رضایت خودم به کلبه رفته بودم هرگز حاضر نمی‌شدم چهار پسر جوان وحشیانه و برای چند بار مرا آزار دهند.

ادامه جلسه تحقیق برای احضار سه متهم دیگر پرونده به روزهای آینده موکول شد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو