سفر ۷۰۰۰ کیلومتری مرد ژاپنی برای نوشتن عبارت «با من ازدواج کن» در Google Earth

منبع: روزیاتو

3

1402/3/3

13:49


سفر ۷۰۰۰ کیلومتری مرد ژاپنی برای نوشتن عبارت «با من ازدواج کن» در Google Earth

درخواست ازدواج زمانی که با خلاقیت عجین می‌شود می‌تواند قابل توجه‌تر باشد. در سال ۲۰۰۸، یک مرد ژاپنی به نام یاسوشی یاسان تاکاهاشی سفری شش ماهه به طول ۴۰۰۰ مایل (۷۱۶۳ کیلومتر) را برای خواستگاری از نامزدش آغاز کرد. و نتیجه به معنای واقعی کلمه خارق العاده بود.

یاسان که قصد خواستگاری منحصر به فرد و خاطره انگیزی از دوست دخترش را داشت، کوله پشتی اش را برداشت و راهی سفر شد.

او در تلاش برای خلق بزرگترین هنر GPS جهان، به تلاش هنری خود دست یافت و رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد. با این سفر، او یک شاهکار پیچیده ساخت که با املای MARRY ME به معنی «با من ازدواج کن»، با یک قلب و یک تیر به عنوان پایانی تأثیرگذار، کامل شد.

برای تکمیل این پیام عاشقانه با استفاده از مختصات GPS، تاکاهاشی سفری قابل توجه از جزیره شمالی هوکایدو به سواحل جنوبی کاگوشیما در ژاپن را آغاز کرد که تمام طول کشور را در بر می‌گرفت.

پیش از این سفر با GPS، تجربیات مسافرتی تاکاهاشی به توکیو محدود می‌شد. با این حال، از طریق این تلاش هنری خارق‌العاده، او افق‌های پیش‌روی خود را گسترش داد و به کمک ماشین خود به عنوان یک پناهگاه موقت در طول شب، فرصت کشف مناطق مختلف را در آغوش گرفت.

او با غلبه بر شرایط آب و هوایی چالش برانگیز، بی باکانه تلاش عاشقانه خود را دنبال کرد و تعهد تزلزل ناپذیری از خود نشان داد. و در نهایت دوست دخترش با خوشحالی پیشنهاد عاشقانه او را پذیرفت. این زوج اکنون یک فرزند دارند و تاکاهاشی همچنان با ابزارهایی نظیر Google Earth و Google Street View هنر GPS خلق می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو