ال‌جی نمایشگر جدید LG MAGNIT را برای استودیوها عرضه کرد

ال‌جی نمایشگر جدید LG MAGNIT را برای استودیوها عرضه کرد


منبع: فوت و فن

6

1402/3/3

14:24


ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی از عرضه نمایشگر جدید LG MAGNIT (مدل LBAF) برای تولیدات مجازی خبر داده است.

ال‌جی نمایشگر جدید LG MAGNIT را برای استودیوها عرضه کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی از عرضه نمایشگر جدید LG MAGNIT (مدل LBAF) برای تولیدات مجازی خبر داده است.

این مدل تازه با صفحه نمایش بسیار بزرگ خودش که از فناوری پیشرفته میکرو ال‌ای‌دی این شرکت بهره می‌برد، کیفیت تصویری عالی با سیاهی عمیق و رنگ‌های زنده و طبیعی ارائه می‌کند و همین نیز به کارگردان‌ها کمک می‌کند تا تجربیات بصری همه‌جانبه‌ای را ایجاد کنند. نمایشگر جدید LG MAGNIT برای تولید فیلم ایدئال است و می‌تواند تصاویر رندر شده دیجیتالی را به‌صورت بلادرنگ نشان بدهد و به‌خوبی با مانیتورها، دوربین‌ها، ردیاب‌های دوربین و کامپیوترهای تولید هماهنگ شود به طوری که عناصر مجازی و لایو اکشن بتوانند به‌صورت یکپارچه با هم ترکیب شوند.

استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی برای خلق پس‌زمینه‌ای واقعی در فیلم‌برداری از بازیگران واقعی، مجریان و موارد دیگر در صنعت فیلم و رسانه بسیار محبوب شده است. LG MAGNIT جدید به طور خاص برای استودیوهای تولید مجازی و همچنین صحنه‌های واقعیت توسعه‌یافته (XR) طراحی شده و با برخورداری از فناوری LED قوی تراشه روی برد (COB) متعلق به شرکت ال‎جی و گام پیکسلی ۱.۵ میلیمتری، کیفیت تصویر عالی، ویژگی‌ها و راحتی مورد نیاز برای تولید محتوای حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. پنل‌های میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی با استفاده از میلیون‌ها پیکسل خود نوردِه، برای کنتراست فوق‌العاده، ‌رنگ‌های روشن و بازتولید دقیق تصویر خود شهرت دارند. توانایی LG MAGNIT برای نمایش درست مناظر رندر شده دیجیتالی، چه مربوط به دنیای واقعی و چه دنیایی تخیلی، کارگردان‌ها را قادر می‌سازد تا دیدگاه هنری خودشان را زنده کنند.

نمایشگر LG MAGNIT برای تولیدات مجازی با تنوع زیادی ارائه می‌شود و به مشتریان اجازه می‌دهد تا اندازه تصویر به نمایش درآمده را به‌دلخواه خود تنظیم و نصب آویزان یا پشته‌ای را انتخاب کنند. ساختار میکرو ال‌ای‌دی نیز به کاهش اعوجاج رنگ کمک می‌کند و تصاویر را در یک زاویه دید گسترده و درست نگه می‌دارد و صفحه نمایش چشمگیری را برای ساختارهای صفحه بزرگ فراهم می‌آورد. علاوه بر این، LG MAGNIT برای سازندگان محتوا که جلوه‌ای فراگیر را ترجیح می‌دهند، انحنای معقر تا ۱۰ درجه را ایجاد می‌کند. طراحی این نمایشگر پیشرفته همچنین به نحوی است که تنظیم ماژول را نیز آسان می‌کند.

نصب و مدیریت نمایشگر LG MAGNIT جدید نیز بسیار راحت است. صفحه نمایش میکرو ال‌ای‌دی با قفسه‌های بزرگ ۳۵.۶ اینچی ارائه می‌شوند و دارای ماژول‌های پنل و واحدهای منبع تغذیه هستند که از پشت می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. با ارائه عملکرد کیفیت پخش عالی،‌ این نمایشگر ال‌جی دقت رنگ فوق‌العاده را با پردازش ویدئو با تأخیر کم و قابلیت‌های HDR عالی همگام‌سازی می‌کند.

پیک کی مون معاون ارشد و رئیس بخش نمایشگر اطلاعاتی در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

« LG MAGNITیک صفحه نمایش میکرو ال‌ای‌دی ممتاز به شمار می‌رود که برای تولیدات مجازی است و ابزاری ارزشمند به شمار می‌رود که در سیستم‌های پخش، استودیوهای فیلم‌سازی و صحنه واقعیت توسعه‌یافته (XR) کاربرد دارد و به کارگردان‌ها کمک می‌‎کند تا چشم‌انداز هنری خودشان را زنده کنند. از طریق همکاری با رهبران صنعت، ال‌جی همچنان به ارتقای راهکارهای میکرو ال‌ای‌دی خود ادامه خواهد داد و نمایشگرهایی در مقیاس بزرگ ارائه می‌کند که مطابق با نیازهای منحصربه‌فرد بخش‌های مختلف سفارشی‌سازی شده‌اند.»

نمایشگرهای LG MAGNIT از زمان راه‌اندازی ابتدایی خود در سال ۲۰۲۰ توانستند تجربه نمایشگرهای ممتاز را ارتقا بدهند و از فناوری میکرو ال‌ای‌دی بهره ببرند تا کیفیت تصویر فوق‌العاده و رنگ‌های دقیق را ارائه کنند. مجموعه نمایشگرهای MAGNIT برای استفاده در محیط‌های مختلف طراحی شده‌اند که شامل نمایشگرهایی با تنظیمات مسکونی (مدل LSAD) و محصولاتی برای بخش‌های مختلف تجاری همچون شرکت‌ها، خرده‌فروشی‌ها و هتل‌ها (مدل LSAB) است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو