ویدئو ببینید: حواشیه ساز شدن مداحی حسین طاهری در قم

منبع: فیگار

4

1402/3/3

15:24


به تازگی اخباری مبتنی بر حواشیه ساز شدن مداحی حسین طاهری در قم در رسانه های داخلی پخش شده است. گویا او با مداحیش حواشی بسیاری را برای خود ایجاد…

ویدئو ببینید: حواشیه ساز شدن مداحی حسین طاهری در قم

به تازگی اخباری مبتنی بر حواشیه ساز شدن مداحی حسین طاهری در قم در رسانه های داخلی پخش شده است. گویا او با مداحیش حواشی بسیاری را برای خود ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از ملودی خوانی حسین طاهری در فضای مجازی منتشرش شده است. گویا حضور حسین طاهری در مراسم قم حواشی زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است. در ادامه ویدیویی از مداحی کردن حسین طاهری در شهر قم خواهید دید.

مداحی حسین طاهری در قم

مداحی حسین طاهری در قم

ملودی خوانی حسین طاهری

مداحی حسین طاهری در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم سوژه رسانه ها شد منتقدان بر این باورند که شکل و فرم این برنامه باعث سردرگمی است. مداحی حسین طاهری شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم مورد نقد بسیاری قرار گرفت، به نظر این نقدها خیلی هم بی‌‎راه نیست!

اتفاقی که در شکل و فرم برنامه مداح اهل بیت حسین طاهری در شب میلاد حضرت معصومه (س) سردرگمی عجیبی را منجر شد و شاید همین امر باعث نقدهای زیادی به این مراسم و نوع برگزاری آن شد هر چند موافق این نیستیم که فضای نقد هم باعث شود تا شور و شعف برای اهل بیت (ع) و همچنین نوآوری در مداحی سرکوب شود و قصد نگارنده این گزارش ابدا این نیست.

نقد اصلی کسانی که به این برنامه و حضور و شکل مداحی حسین طاهری در قم ایراد وارد کردند این است که هم نوع میزانسن و نحوه قرار گرفتن مداح در میان آن همه دختر و هم ایستاده برگزار شدن و بالا و پایین پریدن دختران در شأن مراسمی که در آن مدح اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) می‌‎شود نیست!

حضور حسین طاهری در مراسم قم

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مداحی کردن حسین طاهری در شهر قم را ببینید:

مداحی حسین طاهری در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم در فضای مجازی بحث برانگیز شده است. منتقدان می‌گویند شکل و فرم این برنامه باعث سردرگمی است. خبرگزاری دانشجو در یادداشتی درباره نقد‌ها نوشته است:
“منتقدان به این برنامه و حضور و شکل مداحی حسین طاهری در قم ایراد وارد کردند که هم نوع میزانسن و نحوه قرار گرفتن مداح در میان آن همه دختر و هم ایستاده برگزار شدن و بالا و پایین پریدن دختران در شأن مراسمی که در آن مدح اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) می‌‎شود نیست! حامیان و مدافعین او و اینگونه مراسم‌‎ها نیز از حضور متنوع مخاطبین و اقشار مختلف مردم و با سلایق متفاوت در مجلسی که یاد و نام حضرت فاطمه معصومه (س) و بر مبنای روز دختر است حضور به هم رساندند و شوری که به خاطر این موضوع ایجاد شد و احتمال تأثیرگذاری این طور مجالس است به عنوان یک نقطه قوت یاد کردند.”

اجتماع جشن روز دختر در قم نیز با نوای حسین طاهری ویژه بانوان برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حیدریان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو