تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌ است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است، کارت تاروت هفت شمشیر نیز از کارت های تاروت صغیر است و در فال تاروت به معنی رفتار مخاطره آمیز، دشمن ، جاسوسی می باشد که در این مطلب از سلام دنیا درباره معنی کارت هفت شمشیر در تاروت صغیر، تفسیر دقیق و کامل Seven of Swords، توضیحات کامل کارت تاروت هفت شمشیر عمودی و معکوس در زمینه سلامتی، حرفه، مال و عشق صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معنی کارت تاروت هفت شمشیر

معانی کلیدی (عمودی): دروغ، فریب، حیله، دزدی، دروغگویی، توطئه، رفتار مخاطره آمیز، دشمن، جاسوسی، نداشتن وجدان، استراتژی، تدبیر و سازگاری


حتما بخوانید: آموزش کامل فال تاروت رایگان


معانی کلیدی (معکوس): اعتراف کردن، پاک شدن، ورق زدن یک برگ جدید، وجدان گرفتن، نادیده گرفتن هشدارها، بدخواه بودن، استفاده از باج خواهی، یا به کارگیری یک برنامه اقدام ناکارآمد

توضیحات کامل کارت تاروت هفت شمشیر در فال تاروت صغیر

مردی در کارت هفت شمشیر در حالی که پنج شمشیر در دست دارد به طور مخفیانه از اردوگاهی فرار می کند.دو شمشیر دیگر پشت سر او روی زمین قرار دارند. از این تصویر می توانیم استنباط کنیم که هفت شمشیر به مخفیانه بودن، دور شدن از چیزی، فریب یا خیانت اشاره دارد. چهره مرد اعتماد به نفس زیادی را به ما منتقل می کند و به نظر می رسد که او از موفقیت خود در این تلاش برای سرقت شمشیرها مطمئن است.

با این حال، متأسفانه به نظر می رسد که تعدادی از نیروها در سمت چپ هستند و یکی از آنها در واقع پرچم یا سلاحی را برافراشته است که گویی می خواهد سرقت را اعلام کند.کارت هفت شمشیر مردی را به تصویر می کشد که از یک پادگان نظامی بیرون می آید در حالی که پنج شمشیر در دست دارد. او نگاهی به دو شمشیر ایستاده ای که پشت سر گذاشته بود می اندازد.

به نظر می رسد او از خودش راضی است که بدون توجه از آن دور می شود زیرا پوزخند می زند. کارت هفت شمشیر اغلب برای نشان دادن دزدی، خیانت، فریب و نیرنگ استفاده می شود. ممکن است در تلاش برای ارتکاب جنایت باشید و به طور مخفیانه پشت سر افراد حرکت کنید تا دیده نشوید.


حتما بخوانید: معنی کارت تک شمشیر در تاروت


اگر خوش شانس باشید، ممکن است کسی راز شما را نفهمد اما اگر بدشانس باشید، مردم به زودی متوجه می شوند که شما چه کار کرده اید و شما را تحقیر می کنند. به عبارت دیگر، فردی که این کارت را می کشد باید بهتر کار کند. همه احتمالات را در نظر بگیرید، همه چیز را از همه جهات بررسی کنید و خود را در جایگاه رقیب خود قرار دهید. در نتیجه هیچ غافلگیری وجود نخواهد داشت و آنقدر از وضعیت آگاه خواهید شد که نمی توانید به چیزی کمتر از موفقیت رضایت دهید. اعتماد به نفس شما توسط برنامه ریزی قبلی و هوشمندانه بیشتر می شود.

کارت تاروت هفت شمشیر

هفت شمشیر (عمودی)
معنی کارت تاروت هفت شمشیر عمودی

هفت شمشیر به طور کلی نشان دهنده فریب، دروغ، خیانت،دروغگویی و بی وجدان است. معانی دیگر این کارت شامل استراتژی، توطئه، حیله گری دشمنانی که به عنوان متحدان و جاسوسان در اردوگاه شما هستند می شود. این کارت تاروت صغیر نشان دهنده رفتار ریسک پذیر، شجاعت، جسارت و رفتن یک قدم جلوتر  است.کارت هفت شمشیر همچنین می تواند نشان دهنده سازگاری، زیرکی، نبوغ، تفکر استراتژیک و عقلانیت باشد.


حتما بخوانید: معنی کارت دو شمشیر در تاروت


این کارت تاروت همچنین می تواند نشان دهنده دزدی، سرقت، کلاهبرداری، معاملات تجاری مشکوک و رفتار غیر اخلاقی باشد.هم چنین به معنای دور شدن از چیزی و اجتناب از گرفتن است. تعبیر رایج از هفت شمشیر، خیانت و فریب است. اگر این کارت را بکشید، می تواند به این معنی باشد که شما یا یکی از دوستان نزدیک یا بستگان خود برای فرار از چیزی مشکل دارید. گاهی اوقات ما چاره ای جز حیله گری نداریم.

هنگامی که کاری می کنیم باید با عواقب آن مقابله کنیم، که ممکن است شامل خجالت، تنبیه یا بدتر از آن باشد. این می تواند در شرایطی اتفاق بیفتد که شما مجبور بودید سریع عمل کنید و کاری  زیرکانه و خارج از شخصیتتان انجام دهید. خطر فاش شدن راز افزایش یافته است. ممکن است تمایل به ترک داشته باشید، که نشانه آن است که چیزی دیگر طبق برنامه پیش نمی رود.

توضیحات کامل کارت تاروت هفت شمشیر در فال تاروت صغیر

تعبیر کارت هفت شمشیر در فال تاروت در زمینه عشق و روابط (عمودی)

هفت شمشیر در کارت تاروت که برای عشق خوانده می شود، نشانه خوبی نیست. اگر در یک رابطه هستید ممکن است نشان دهنده خیانت، دروغگویی و تقلب باشد. این ممکن است نشان دهنده در خیانت رابطه باشد. با این حال وقتی چنین شد، بدترین چیز را تصور نکنید، زیرا می تواند نشانه ای از انواع مختلف بی صداقتی باشد، نه فقط خیانت.شاید یکی از شما احساسات خود را پنهان می کند یا سعی می کند بر دیگری تأثیر بگذارد. این کارت تاروت صغیر همچنین دشمنانی را به تصویر می‌کشد که خود را به عنوان دوست معرفی می‌کنند، بنابراین ممکن است نشان دهد که شخص سومی تلاش می‌کند رابطه شما را خراب کند!


حتما بخوانید: معنی کارت سه شمشیر در تاروت


کارت هفت شمشیر نشان می دهد که اگر مجرد هستید ممکن است اتفاق خوبی نیفتد پس احتیاط کنید. علاوه بر این، به شما توصیه می کند از کسانی که با شما بازی می کنند دوری کنید و اگر می خواهید یک رابطه صمیمانه و عاشقانه داشته باشید با انگیزه زیاد با پارتنر خود رفتار کنید. ممکن است بیش از حد منطقی باشید یا به هوش و حیله گری خود تکیه کنید تا در  قرار ملاقات یک قدم جلوتر از بازی باشید. بازی کردن با همسرتان ممکن است او را در ابتدا علاقه مند کند، اما وقتی اعتماد او را به دست آوردید واقعاً باید خودتان باشید.

تعبیر کارت هفت شمشیر در فال تاروت در زمینه امور مالی (عمودی)

در حال حاضر، در مورد امور مالی خود باید احتیاط کنید زیرا ممکن است نوعی فریب، کلاهبرداری یا سرقت در امور مالی شما وجود داشته باشد. اما اگر درگیر هر گونه معاملات تجاری باشید یا سعی کنید به سرعت ثروتمند شوید، ممکن است برایتان اتفاق خوبی نیفتد. از هر چیزی که مبهم یا بیش از حد شگفت انگیز به نظر می رسد اجتناب کنید.کارت هفت شمشیر ممکن است به عنوان یک هشدار در یک تاروت مالی باشد، بنابراین مراقب دزدی، سرقت و کلاهبرداری باشید. همچنین می تواند به شما توصیه کند که در حال حاضر هیچ شرط خطرناکی با پول، سرمایه گذاری یا معاملات خود انجام ندهید.

ممکن است از پس آن بربیایید اما هزینه دارد و ممکن است احساس کنید که ارزشش را ندارد. طبق پیش بینی های هفت شمشیر (عمودی) باید به امور مالی خود توجه زیادی داشته باشید. اینکه چقدر در مورد دارایی ها و اشیاء با ارزش خود احساس امنیت می کنید، کاملاً به اقدامات ایمنی قبلی شما بستگی دارد. امکان وقوع دزدی و کلاهبرداری وجود دارد. بنابراین، این کارت به شما هشدار می دهد که از طرح ها یا معامله های مشکوک که وعده ثروتمند شدن سریع شما را می دهند اجتناب کنید.

تفسیر دقیق و کامل Seven of Swords

تعبیر کارت هفت شمشیر در فال تاروت در زمینه حرفه و شغل (عمودی)

ممکن است افراد نابخردی برای شما کار کنند. دروغ و بی صداقتی ممکن است شما را غافلگیر کند. ممکن است مجبور شوید با همکارانی که در مورد شما شایعاتی را به مافوقتان می گویند و از کار شما انتقاد می‌کنند  کنار بیایید. در این مورد، مراقب باشید که به چه کسی اعتماد می کنید، زیرا ممکن است از یک منبع غیرمنتظره باشد. این کارت ممکن است گهگاه نشان دهد که برای تکمیل وظایف خود باید از نوعی برنامه ریزی استفاده کنید. در این شرایط، دیگران می‌توانند منابع بیشتری داشته باشند یا موقعیت‌های تثبیت‌شده‌ای داشته باشند، که شما را به یک فرد ضعیف تبدیل می‌کند. اکنون ممکن است از درایت خود در محل کار استفاده کنید.


حتما بخوانید: معنی کارت چهار شمشیر در تاروت


کارت هفت شمشیر می تواند نشان دهد که در  تاروت خوانی شغلی در اطراف شما نادرستی یا حیله وجود دارد. همکاران شما ممکن است سعی کنند شما را بدنام کنند، پشت سرتان درباره شما دروغ بگویند، ایده های شما را بدزدند، یا درگیر معاملات تجاری مبهم باشند. طبق این کارت تاروت صغیر، برای اینکه خود را در بازی جلوتر قرار دهید، ممکن است لازم باشد از نقاط قوت خاصی مانند سازگاری، خلاقیت، هوش سریع و شجاعت استفاده کنید. شما می توانید در حال توسعه برنامه ها یا استراتژی هایی برای پیشرفت کسب و کار یا زندگی حرفه ای خود باشید.

تعبیر کارت هفت شمشیر در فال تاروت در زمینه سلامتی (عمودی)

می توان به شما یادآوری کرد که در سلامتی از فریب دادن خود خودداری کنید. اگر اعتیاد خطرناکی دارید، باید در اسرع وقت بر روی استراتژی هایی برای خلاص شدن از آنها کار کنید. افکار مربوط به عادات وحشتناک هستند. اگر بیمار هستید یا کسی را می شناسید که بیمار است، از افراد قابل اعتماد مشاوره بگیرید. تصمیم بگیرید و کاری کنید. این کارت یادآوری است که از دروغ گفتن به خودتان دست بردارید.

اگر اعتیاد مضر دارید، باید در اسرع وقت برای غلبه بر آنها دست به کار شوید. عادات ناخوشایند هستند و ناتوانی در زندگی چیز بدی است که ما را محدود می کند. اگر بیمار هستید یا کسی را می شناسید که بیمار است، از افراد قابل اعتماد راهنمایی بخواهید. سریع تصمیم بگیرید و حتی به حرف های نفر اول اعتماد نکنید. همچنین نشان‌دهنده ضرورت انجام آزمایش‌های اضافی برای شناسایی یک نگرانی سلامتی است. اگر علائم شما توسط پزشک نادیده گرفته شده اما همچنان وجود دارد، نظر دومی را بپرسید. این کارت ممکن است نشانه ای باشد که دلیل علائم شما فرار از تشخیص است.

تعبیر کارت هفت شمشیر در فال تاروت در زمینه سلامتی

هفت شمشیر (معکوس)
معنی کارت تاروت هفت شمشیر معکوس

بسته به کارت های دیگر کارت هفت شمشیر معکوس می تواند نشان دهنده چیزهای مختلفی باشد. اولین چیزی که می تواند نشان دهد این است که باید استراتژی خود را تغییر دهید زیرا روش های فعلی شما ناکارآمد هستند. وقتی این کارت صاف باشد، می تواند نشان دهنده یک پیروزی حیله گرانه باشد که از طریق فریب و خیانت به دست آمده است. وقتی معکوس می شود، می تواند نمونه ای شدیدتر از همان رفتار را نشان دهد.


حتما بخوانید: معنی کارت پنج شمشیر در تاروت


این امکان وجود دارد که شما یا شخصی در خانواده خود تصمیم بگیرید که به دستکاری که به کاری که کرده اید اعتراف کنید تا خود را از بار گناه خود رها کنید. با یک اعتراف، ممکن است بتوانید اعتمادی را که از بین رفته است، ترمیم کنید. تمایل به تلاش برای یک رویکرد جایگزین وجود دارد. اگر کاری انجام داده‌اید که به آن افتخار نمی‌کنید، ممکن است متوجه شوید که در حال اعتراف کردن هستید و برگ جدیدی را برمی‌گردانید زیرا هفت شمشیر معکوس عموماً نشان‌دهنده پاک شدن و نشان دهنده  وجدان فرد است. ممکن است به معنای حرفه‌های امنیتی یا نظامی باشد.

از طرف دیگر، این کارت تاروت صغیر معکوس شده، افرادی را به تصویر می‌کشد که در اطرافشان سمی یا مضر هستند، کلاهبرداران سریالی، دروغگویان بیمارگونه یا فقط افراد شرور. علاوه بر این این کارت نشان دهنده کلاهبرداران، باج خواهی و تهمت است. معکوس کردن هفت شمشیر همچنین ممکن است به این معنی باشد که شما علائم هشدار دهنده را نادیده گرفته اید یا متوجه شده اید که استراتژی ها یا برنامه های شما بی اثر بوده اند. این کارت تاروت همچنین ممکن است نشانه‌ای از این باشد که شما شجاع نیستید و بزدلانه رفتار می‌کنید و یا از مسئولیت فرار می‌کنید. همچنین می تواند به معنای گرفتار شدن یا نادیده گرفتن علائم هشدار دهنده باشد.

کارت تاروت هفت شمشیر معکوس

تعبیر کارت هفت شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه عشق و روابط (معکوس)

کارت هفت شمشیر معکوس در خواندن عشق و رابطه خوب نیست، حتی اگر کارت معکوس شده باشد، معمولاً باز هم نشان می دهد که در رابطه دروغگویی یا خیانت وجود داشته است. این کارت می تواند سناریوهای مختلفی را در رویدادهایی که منجر به کشف این فریب و آشکار شدن حقیقت می شود، نشان دهد. گرچه ممکن است فریبکاری از بین برود یا ناخواسته دروغ های خود را فاش کند یا همسرشان ممکن است تصمیم بگیرد که علائم هشدار دهنده یا رفتار آنها را نادیده بگیرد. ممکن است یک متقلب یا فریبکار  اعتراف کند و ورق را برگرداند و همسرشان تصمیم بگیرد که آنها را ببخشد و ادامه دهد.


حتما بخوانید: معنی کارت شش شمشیر در تاروت


یک متقلب که مشخص می شود ممکن است پس از افشا شدن با معشوقه خود فرار کند. اما یک بار دیگر، وقتی این کارت تاروت برعکس می‌شود، نباید عجولانه نتیجه‌گیری کنید. همچنین می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شخص ثالثی که دروغ می‌گوید یا در رابطه شما مشکل ایجاد می‌کند، به عنوان دروغگو آشکار می‌شود. اگر هفت شمشیر معکوس شود، به این معنی است که ممکن است با یک دروغگوی بیمارگونه یا یک متقلب مزمن برخورد کنید، بنابراین اگر مجرد هستید محتاط باشید. همچنین ممکن است نشانه‌ای از این باشد که شما آماده‌اید بازی‌ها را در رابطه فعلی خود متوقف کنید و برگ جدیدی را برگردانید و با افرادی که به صورت آنلاین ملاقات می‌کنید صمیمانه‌تر باشید.

تعبیر کارت هفت شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه امور مالی (معکوس)

دریافت این کارت تاروت در یک جلسه کارت تاروت برای امور مالی هشداری در مورد عدم صداقت است و می تواند نشانگری باشد که ممکن است از شما کلاهبرداری شود. همچنین ممکن است هشداری باشد که آیا در معاملات  خود دروغگو یا فردی فریبکار بوده اید، در این مرحله ممکن است تصمیم بگیرید که پاک شوید. اکنون حقیقت در حال آشکار شدن است و کسانی که مسیر اخلاقی را دنبال نکرده‌اند در معرض خطر عواقب آن هستند.

از نظر میزان استفاده از پول، زمانی که هفت شمشیر را دریافت می کنید (معکوس) نشان دهنده زمان مناسبی برای پرداخت مالیات و تامین مالی شما قبل از اینکه دچار مشکلات اضافی شوید، است. اکنون حقیقت آشکار می شود و کسانی که راه اخلاقی را دنبال نمی کنند، اگر قربانی سرقت، کلاهبرداری یا کلاهبرداری شده باشند، عواقب آن را متحمل خواهند شد. برگشت هفت شمشیر هنوز هم نشانه عدم صداقت مالی است و ممکن است نشانه قوی تری باشد که ممکن است قربانی دزدی یا کلاهبرداری شوید.

معنی کارت تاروت هفت شمشیر معکوس

تعبیر کارت هفت شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه شغل (معکوس)

اکنون که حقایق آشکار می شود، هرکسی که صادقانه عمل نکرده است می تواند دروغ های خود را افشا کند. احتمالاً گناه و شرم باعث اعتراف مجرم و احتمالاً آشتی می شود. تا زمانی که مسئولیت را بپذیرید، اصلاح کنید و با پیامدها کنار بیایید، احتمالا بخشیده خواهید شد. از طرف دیگر، شرایط در محل کار ممکن است بدتر شود. گاهی افراد مسئول این حادثه در مقابل مردم پاسخگو نیستند. به یاد داشته باشید که با وجود ناامیدی، شخصیت یک فرد سرنوشت او را در آینده تعیین خواهد کرد.


حتما بخوانید: معنی کارت هشت شمشیر در تاروت


هفت شمشیر که در تاروت خوانی حرفه ای معکوس شده است، نشان می دهد که اگر در محل کار شما دروغگو یا بدحساب بوده اید، ممکن است وجدان شما غلبه کند و ممکن است تصمیم بگیرید که اعتراف کنید. این کارت شمشیرها می تواند نشانه ای از این باشد که افراد دیگر در محل کار شما به شدت دروغگو یا فریبکار هستند و به همین دلیل افشا می شوند. مجرمان همچنین ممکن است برای فرار از عواقب رفتار خود تلاش کنند. این کارت همچنین ممکن است به شما هشدار دهد که ایده‌ها و استراتژی‌های موجود شما کارساز نیستند، بنابراین باید دوباره شروع کنید و کمی مبتکرتر باشید.

تعبیر کارت هفت شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه سلامت (معکوس)

می توان به شما یادآوری کرد که در سلامتی از فریب دادن خود توسط هفت شمشیر خودداری کنید. اگر اعتیاد خطرناکی دارید، باید در اسرع وقت بر روی استراتژی هایی برای خلاص شدن از آنها کار کنید. اگر بیمار هستید یا کسی را می شناسید که بیمار است، از افراد قابل اعتماد مشاوره بگیرید. لطفا از اعتماد به حرف اولین شخص و نتیجه گیری عجولانه خودداری کنید.هفت شمشیر معکوس در یک وضعیت سلامتی همچنین نشان دهنده این احتمال است که شما ممکن است علائم هشدار دهنده مربوط به سلامتی را نادیده بگیرید.


حتما بخوانید: معنی کارت نه شمشیر در تاروت


از سیگنال هایی که بدنتان به شما می فرستد آگاه باشید و به درستی پاسخ دهید زیرا فریب دادن خود به شما کمکی نمی کند و ممکن است بیماری را بدتر کند.هفت شمشیر معکوس به شما هشدار می دهد که این احتمال وجود دارد که کسی در حال حاضر به شما توصیه معنوی کند. فقط مطمئن شوید که چیزهایی را می پذیرید برای شما مفید است و بقیه را دور بریزید. حتی در حالی که دانشی که آنها با شما در میان می گذارند ممکن است برای شما مفید باشد، ممکن است هنوز هدف دیگری در دسترس باشد که شما از آن آگاه نباشید.

تعبیر کارت هفت شمشیر معکوس در فال تاروت در زمینه سلامت

کارت هفت شمشیر: کشیدن یک کارت

هنگامی که به راه حل های مختصر و دقیق نیاز دارید، فقط یک کارت کشیده می شود. برای موقعیت هایی استفاده می شود که به پاسخ های قطعی، بله یا خیر نیاز دارید. بنابراین، اگر در حال گذراندن یک سناریوی دشوار یا گرفتار شدن در یک بند هستید، معمولاً گرفتن یک کارت برای شما مفید است. پس از به هم زدن کارت، می توانید یکی را انتخاب کنید. پاسخ مناسب به درخواست خود را دریافت خواهید کرد. نتایج یک کارت هفت شمشیر به شرح زیر است:

موقعیت عمودی: هفت شمشیر یک کارت "نه" است. توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری، کمی زمان بگذارید تا وضعیت را به دقت ارزیابی کنید، زیرا کارت تاروت که به عنوان هفت شمشیر شناخته می‌شود، در درجه اول حس قوی دروغگویی و عدم صداقت را نشان می‌دهد. به هر نشانگر هشداری که ممکن است وجود داشته باشد، به دقت توجه کنید.

موقعیت معکوس: برعکس، هفت شمشیر می گوید "بله". حتی اگر موقعیت معکوس هفت شمشیر نشان می دهد که شما یا شخصی که در نزدیکی شما قرار دارد این بار مایل است مسئولیت اعمال ناشایست خود را بپذیرد، کارت همچنان نشان دهنده عدم صداقت است. زمان مواجهه با حقیقت فرا رسیده است.

کارت هفت شمشیر:کشیدن یک کارت

کارت هفت شمشیر برای زمان بندی

با توجه به کارت هفت شمشیر این حادثه ممکن است در چند ساعت یا چند روز آینده رخ دهد. همچنین بر حسب ماه  در حدود 7، 16، 25 ماه شمارش می شود. موثرترین روش برای پیش بینی زمان دانستن شماره کارت است. هنگام خواندن تاروت، زمان بسیار مهم است. اگر هفت شمشیر را در پاسخ به سؤالی در مورد زمان وقوع یک رویداد بکشید، به احتمال زیاد خواسته ها یا سؤالات شما محقق می شود.


حتما بخوانید: معنی کارت ده شمشیر در تاروت


اگرچه یک حرکت سریع توسط عنصر هوا مشخص می شود، با این وجود زمان می برد. سخت است که بگوییم که چه زمانی اتفاق می افتد زیرا ممکن است فصل زمستان یا فصل نشانه های جوزا، ترازو یا دلو باشد. بهترین رویکرد برای انجام این کار این است که به خاطر داشته باشید که هر چیزی که در مورد آن پرس و جو می کنید در نهایت اتفاق می افتد، حتی اگر به سرعت اتفاق بیفتد یا برای مدت طولانی دوام نیاورد. بهترین استراتژی برای تعیین زمان این است که همیشه حداقل یک بار بعد فکر کنید.

سخن آخر

هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است.