بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023 و لینک دانلود]

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023 و لینک دانلود]


منبع: فیگار

4

1402/3/3

16:32


مطمئنا هر فرد فیلمبازی، حداقل یک فیلم طنز تماشا کرده است. اگر از علاقه‌مندان ژانر کمدی هستید، با جامع‌ترین فهرست بهترین فیلم های کمدی در خدمت شما هستیم.

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023 و لینک دانلود]

مطمئنا هر فرد فیلمبازی، حداقل یک فیلم طنز تماشا کرده است. اگر از علاقه‌مندان ژانر کمدی هستید، با جامع‌ترین فهرست بهترین فیلم های کمدی در خدمت شما هستیم.

در نوشتار بهترین فیلم های کمدی با معرفی فیلم های خنده دار جدید در خدمت شما هستیم. بهترین فیلم های خنده دار 2022 و تمام دوران را بشناسید و در کنار خانواده به تماشای آن بنشینید. فیلم‌های طنز عضو جدانشدنی خانواده های ایرانی می‌باشد.

غالب ایرانیان به فیلم‌های طنز علاقه بسیاری دارند. این فیلم‌‌ها با ایجاد نشاط و تفریح، ساعاتی حال خوش را به ارمغان می‌آورند. البته برخی از طنزها، درون مایه ضعیفی دارند و از نظر هنری قابل اهمیت نیستند.

جهت دانلود بهترین فیلم ها و سریال های دنیا از طریق کانال تلگرامی دنیای فیلم و سریال فیگار اقدام کنید.

بهترین فیلم های کمدی

مقالات مکمل:

بهترین فیلم‌های کمدی فیلم‌هایی هستند که گاهی اوقات موضوعات و انتقادات جامعه را به شیوه طنز به خورد مخاطب می‌دهند و در عین اینکه حاوی مفهوم عمیقی هستند و شما را وادار به خنده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6 

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

Distant

بهترین فیلم های کمدی 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

Distant یک فیلم کمدی علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی جاش گوردون و ویل اسپک بر اساس فیلمنامه ای از اسپنسر کوهن است. بازیگرانی چون آنتونی راموس، نائومی اسکات و زکری کوئینتو به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در بحبوحه همه گیری کووید-19 در بوداپست مجارستان فیلمبرداری شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ترکی

بهترین سریال های عاشقانه ترکی

این فیلم که قرار است در 27 ژانویه وارد شود، حول یک معدنچی می‌چرخد ​​که در سیاره‌ای عجیب گیر افتاده است. سفینه فضایی اندی معدنچی سیارکی مورد اصابت قرار می‌گیرد و او را در سیاره‌ای بیگانه فرود می‌آورد، جایی که او با لباس بقای هوش مصنوعی خود مبارزه می‌کند. او با از دست دادن اکسیژن، از طریق رادیو با یکی از خدمه نائومی که در غلاف فرار او گیر افتاده است، ارتباط برقرار می‌کند و او را به جستجو و نجاتش می‌کشاند.

Renfield

بهترین فیلم های کمدی 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

رنفیلد یک فیلم کمدی ترسناک خیال‌پردازی تاریک آمریکایی به کارگردانی کریس مک‌کی و نویسندگی رایان ریدلی است که بر اساس طرح اصلی رابرت کرکمن ساخته شده‌است. در این فیلم، نیکلاس هولت در نقش رنفیلد، سرسپرده کنت دراکولا که پس از عاشق‌شدن تصمیم می‌گیرد خط کار خود را ترک کند، بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران زن سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال ها و فیلم های کمدی ترکی

نیکلاس کیج، آکوافینا، بن شوارتز، آدریان مارتینز، شهره آغداشلو، بس روس و جیمز موزس بلک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز اکران شود. رنفیلد، لاکیِ کنت دراکولا، وقتی عاشق ربکا کوئینسی، افسر ترافیک پر جنب و جوش می‌شود، زندگی تازه‌ای پیدا می‌کند.

Next Goal Wins

بهترین فیلم های کمدی 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

هدف بعدی پیروزی است یک فیلم ورزشی کمدی-درام به کارگردانی تایکا وایتیتی است که هنوز اکران نشده‌است. فیلم‌برداری این فیلم از نوامبر ۲۰۱۹ در هونولولو آغاز و در ژانویهٔ ۲۰۲۰ به پایان رسید.

این کمدی-درام ورزشی براساس مستندی به همین نام ساخته شده که سال ۲۰۱۴ منتشر شد. «هدف بعدی پیروزی است» داستان تلاش‌های یک مربی هلندی آمریکایی را برای هدایت تیم ملی فوتبال ساموآی آمریکا در راه رسیدن جام جهانی دنبال می‌کند.

این تیم فوتبال به عنوان ضعیف‌ترین تیم جهان در نظر گرفته می‌شود و طبیعتا هدایت آن یکی از چالش‌برانگیزترین ماموریت‌های ورزشی است. تایکا وایتیتی کارگردان این فیلم سال ۲۰۱۹ فیلم کمدی «جوجو خرگوشه» و سال ۲۰۲۲ فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» را روی پرده برد.

بیشتر بخوانید:

10 دیالوگ عمیق از کمدی ترین شخصیت های سینما

بهترین فیلم های کمدی 2021 + [برترین‌های 2022 و تمام دوران]

Guardians Of The Galaxy Vol. 3

پیتر کویل که هنوز از دست دادن گامورا افسرده و غمگین می‌باشد، تیمش را جمع می‌کند تا باری دیگر کیهان و موجودات آن را در مقابل خطراتی که آنها را تهدید می‌کند، نجات دهد. ماموریتی که در صورت عدم موفقیت می‌تواند به معنای پایان نگهبانان باشد.

نقد و بررسی فیلم Guardians Of The Galaxy Vol. 3

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کمدی مارول 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم ابرقهرمانی کمدی 2023 و تمام دوران [بهمراه دانلود رایگان]

Barbie

وقتی صحبت از باربی واقعی می‌شود، شاید همه شما با من هم نظر باشید که مارگو رابی می‌تواند برای نقش اصلی، بهترین گزینه باشد. او به‌جرئت یکی از زیباترین بازیگرانی است که تاکنون در سینمای هالیوود حضور داشته و علاوه‌برآن، برای نقش‌آفرینی در آثاری مانند گرگ وال‌استریت و فوکوس، توجه منتقدان را نیز به خود جلب کرده است.

در فیلم Barbie 2023 با باربی همراه می‌شویم که اگرچه در شهر باربی‌ها زندگی می‌کند، اما با بقیه‌ی دوستانش فرق دارد. او به خاطر اینکه کامل و بی‌نقص نیست از این شهر اخراج می‌شود و برای همین هم تصمیم می‌گیرد به دنیای انسان‌ها بیاید تا شاید اینجا بتواند نشانی از خوشبختی بیابد. البته گفتنی است که باربی در این راه تنها نیست. کِن که علاقه‌ی زیادی به باربی دارد نیز او را در این راه همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیالوگ های برتر درکس در دنیای سینمایی مارول ؛ کمدی ترین شخصیت نگهبانان کهکشان

کمدی ترین دیالوگ فاز اول دنیای سینمایی مارول

Day Shift

بهترین فیلمهای کمدی

بهترین فیلمهای کمدی
  • نام فارسی: شیفت روز
  • کارگردان: جی. جی. پری
  • ستارگان: جیمی فاکس، دیو فرانکو، ناتاشا لیو بوردیزو
  • ژانر: کمدی، اکشن، فانتزی

شیفت روز یک فیلم خون‌آشامی، اکشن و کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جی. جی. پری با هنر پیشگی: جیمی فاکس، دیو فرانکو، ناتاشا لیو بوردیزو، اسنوپ داگ، اولیور مازوچی، استیو هووی و سی اس لی است.

باد جابلونسکی پدری است که برای فراهم کردن زندگی بهتر برای دخترش دست به هر کاری می زند. او نظافتچی استخر عمومی شهر است اما این شغل تنها پوششی برای شغل واقعی اوست.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینمای جهان

کامل ترین فهرست بهترین انیمیشن های کمدی تاریخ سینما

The Takedown

بهترین فیلمهای کمدی

  • نام فارسی: بازداشت
  • کارگردان: لویی لتریر
  • ستارگان: عمر سی، لوران لافیت، ایزی‌یا
  • ژانر: کمدی، اکشن، جنایی

بازداشت یکی از بهترین فیلم های اکشن کمدی فرانسوی به کارگردانی لویی لتریر و نویسندگی استفان کازانجیان است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم دو پلیس فرانسوی (۲۰۱۲) است و عمر سی و لوران لافیت (که نقش‌های خود را از فیلم قبلی تکرار می‌کنند) با ایزی‌یا بازی می‌کنند. این فیلم در ۶ می ۲۰۲۲ در شبکه نتفلیکس منتشر شد.

عثمان دیاکیته و فرانسوا مونگ دو پلیس با سبک، پیشینه و حرفه بسیار متفاوت هستند. این جفت یک بار دیگر برای یک تحقیق جدید که آنها را در سراسر فرانسه می‌برد، گرد هم می‌آیند. چیزی که به نظر می‌رسید یک معامله مواد مخدر ساده است، یک پرونده جنایی بسیار بزرگتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های کمدی تاریخ سینما + [2023 و لینک دانلود]

بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار + [2023]

Hocus Pocus 2

بهترین فیلم های خنده دار

بهترین فیلم های خنده دار
  • نام فارسی: هوکوس پوکوس 2
  • کارگردان: آنه فلچر
  • ستارگان: کتی نجمی، سارا جسیکا پارکر و بته میدلر
  • ژانر: کمدی، خانوادگی

سه زن جوان به طور تصادفی خواهران ساندرسون را به امروز باز می‌گردانند. آن‌ها باید دریابند که چگونه جادوگران کودک گرسنه را از ویران کردن جهان باز دارند. این فیلم کمدی-خانوادگی، توسط آنه فلچر کارگردانی شده‌است. قرار بر آن است که به زودی در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می‌آید. ستارگانی همچون کتی نجمی، سارا جسیکا پارکر و بته میدلر در آن درخشیده‌اند.

Knives Out 2

بهترین فیلم های خنده دار

  • نام فارسی: چاقوها 2
  • کارگردان: راین جانسون
  • ستارگان: دنیل کریگ، دیو باتیستا، اتان هاک
  • ژانر: کمدی، درام، جنایی

این فیلم در ادامه “چاقوکشی ۲۰۱۹” ساخته شده است. در قسمت اول این مجموعه با یک کارآگاه آشنا شدیم. او در مورد مرگ پدرسالار یک خانواده عجیب و غریب و جنگجو تحقیق می‌نمود. کارگردان این قسمت “راین جانسون” می‌باشد.

دنیل کریگ، دیو باتیستا، اتان هاک، از ستارگان این فیلم کمدی-جنایی هستند. تا این قسمت از نوشتار بهترین فیلم های کمدی 2022 به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم. برای آشنایی دیگر فیلم‌ها نیز در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023]

کمدی ترین انیمه های شونن 2023 و تمام دوران که قبل از مرگ باید ببینید

Asteroid City

بهترین فیلم های خنده دار

  • نام فارسی: شهر سیارکی
  • کارگردان: وس اندرسون
  • ستارگان: مارگوت رابی، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس
  • ژانر: کمدی، عاشقانه

تام هنکس از “فارست گامپ”، مارگوت رابی از “جوخه انتحار” و اسکارلت جوهانسون از “بیوه سیاه”، “داستان ازدواج” و “جوجو خرگوشه”، کنار هم در این فیلم کمدی عاشقانه حضور خواهند داشت. تصور تماشای این سه هنرمند در یک قاب نیز به قدر کافی لذت‌بخش خواهد بود.

“شهر سیارکی” توسط وس اندرسون کارگردانی شده‌است و در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می‌آید. این فیلم یک فیلم رو به انتشار آمریکایی است که در کنار کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده وس اندرسن است.

بیشتر بخوانید:

کمدی ترین فیلم های ترسناک 2023، 2022 و تمام دوران بر اساس IMDB

12 شخصیت شرور ترسناک در فیلم های کمدی

The Man from Toronto

بهترین فیلم کمدی

بهترین فیلم کمدی
  • نام فارسی: مردی از تورنتو
  • کارگردان: پاتریک هاگز
  • ستارگان: وودی هارلسون، کالی کوکو، الن بارکین
  • ژانر: اکشن، کمدی، درام

“مردی از تورنتو” یکی از بهترین فیلم های اکشن کمدی محصول ۲۰۲۲ است. این فیلم به زودی اکران خواهد شد. مرگبارترین قاتل جهان و بزرگ‌ترین خرابکار نیویورک، در Airbnb با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند.

می‌توان حدس زد که چه اتفاق‌های اکشن و کمدی در سراسر فیلم شاهد خواهیم شد. همراهی شما تا این قسمت از نوشتار بهترین فیلم های کمدی 2022 احساس خرسندی بسیاری در ما ایجاد کرده است. با همراهی تا انتهای مطلب، موجب خشنودی ما خواهید شد.

Lost City of D

جدیدترین فیلم های کمدی

جدیدترین فیلم های کمدی
  • نام فارسی: شهر گمشده دی
  • نام اصلی: The Lost City
  • کارگردان: آرون نی، آدام نی
  • ستارگان: برد پیت، دنیل رادکلیف، ساندرا بولاک
  • ژانر: اکشن، کمدی، عاشقانه

برد پیت جذاب، این بار در یک اکشن کمدی حضور خواهد داشت. البته که صحنه‌های عاشقانه نیز خواهید دید. در ۲۵ مارس ۲۰۲۲، فیلم “شهر گمشده دی” منتشر خواهد شد. کارگردانی این اثر بر عهده آرون و آدام نی خواهد بود.

یک رمان‌نویس که رمان‌های عاشقانه می‌نویسد و گوشه‌نشین است، در یک تور کتاب با مدل جلدش، درگیر ماجرای آدم ربایی می‌شود. به این طریق هر دوی آن‌ها، وارد یک ماجراجویی جنگلی می‌‌شوند.

بیشتر بخوانید:

خنده دار ترین شخصیت های انیمه 

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های سفر در زمان کمدی

Jackass Forever

جدیدترین فیلم های کمدی

جدیدترین فیلم های کمدی
  • نام فارسی: جکاس برای همیشه
  • کارگردان: جف ترمین
  • ستارگان: جانی نوویل، استیو او، کریس پونتیس
  • ژانر: مستند، اکشن، کمدی

یک ساعت و ۳۶ دقیقه مدت زمان فیلم “جکاس برای همیشه” خواهد بود. در چهارم فوریه ۲۰۲۲، این مستند کمدی و اکشن منتشر می‌شود. پس از یازده سال،‌ گروه جکاس برای آخرین جنگ صلیبی خود بازمی‌گردند.

Sonic the Hedgehog 2

خنده دارترین فیلم های جهان

خنده دارترین فیلم های جهان
  • نام فارسی: سونیک جوجه تیغی 2
  • کارگردان: جف فولر
  • ستارگان: بن اسکوارتز (صداگذار)، ادرس البا (صداگذار) و جیم کری
  • ژانر: اکشن، کمدی، ماجرایی

بر این اندیشه هستیم که کاراکتر سونیک را اکثر شما به یاد دارید. لایو اکشن این کاراکتر در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود. کمدی اکشن ” سونیک جوجه تیغی ۲” در ادامه همان لایواکشن ۲۰۲۰ با نام “Sonic the Hedgehog” ساخته شده و قرار است در هشتم آپریل ۲۰۲۲ منتشر شود.

جیم کری که از بسیاری از فیلم‌های کمدی و خصوصا “ماسک” شناخته می‌شود، کاراکتر منفی این فیلم را برعهده دارد. در قسمت دوم نیز حضور خواهد داشت، و در تعقیب سونیک خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی کمدی 

The Unbearable Weight of Massive Talent

خنده دارترین فیلم های جهان

خنده دارترین فیلم های جهان
  • نام فارسی: وزن غیر قابل‌ تحملِ استعدادی عظیم
  • کارگردان: تام گورمیکان
  • ستارگان: نیکولاس کیج، پدرو پاسکال، تیفانی هادیش
  • ژانر: کمدی

این فیلم در تاریخ ۲۲ آپریل ۲۰۲۲ وارد اکران خواهد شد. نیکولاس کیج و پدرو پاسکال از اسامی هستند که در این فیلم کمدی حضور دارند. نیکلاس کیج موافقت می‌کند که با دریافت مبلغ زیادی در جشن تولد یک طرفدار میلیاردر ظاهر شود. اما در واقع او یک نفوذی از طرف CIA است. زیرا این طرفدار میلیاردر، سلطان مواد مخدر است.

Marry Me

فیلم های طنر جدید

فیلم های طنر جدید
  • نام فارسی: با من ازدواج کن
  • کارگردان: کت کویرو
  • ستارگان: جنیفر لوپز، اوتکارش امبود، کار آون ویلسون، بردی نون
  • ژانر: کمدی، موزیکال، عاشقانه

فیلم “با من ازدواج کن” یکی دیگر از فیلم های خنده دار جدید است که در یازدهم فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. کارگردانی آن برعهده کت کویرو می‌باشد. سوپراستارهای موسیقی “کت والدز” و “باستیان” درحال برگزاری مراسم ازدواج در حضور تماشاگران جهانی از طرفداران خود هستند.

اما وقتی کت، چند ثانیه قبل از بیان عهد ازدواج، متوجه می‌شود که باستیان خیانت کرده است، تصمیم می‌گیرد با چارلی، غریبه‌ای در میان جمعیت، ازدواج کند. جنیفر لوپز، اوتکارش امبود و کار آون ویلسون، از بازیگران این فیلم هستند.

Matilda

فیلم های خنده دار جدید

  • نام فارسی: ماتیلدا
  • کارگردان: متیو وارچز
  • ستارگان: لاشانا لینچ، اما تومپسون، استفن گراهام
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی

این کمدی درام، اقتباسی از موزیکال برنده جایزه تونی و اولیویه است. ماتیلدا داستان دختری خارق‌العاده را روایت می‌کند. او با ذهنی تیز و تخیلی روشن، برای تغییر داستان خود جسارت به خرج می‌دهد. در نتیجه نیز، با نتایج معجزه‌آسایی مواجه می‌شود.

متیو وارچز این فیلم را کارگردانی کرده است و در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. ستارگانی چون لاشانا لینچ، اما تومپسون و استفن گراهام، در این فیلم هنرنمایی نموده‌اند. ماتیدا از جمله فیلم های طنر جدید محبوب خواهد شد.

Dumb and Dumber 1994-2014

بهترین فیلم های کمدی

بهترین فیلم های کمدی
  • نام فارسی: احمق و احمق‌تر
  • کارگردان: برادران فارلی
  • ستارگان: جیم کری، جف دنیلز
  • ژانر: کمدی

خنگ و خنگتر از بهترین فیلم های کمدی از برادران فارلی است که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. فیلم یک نمونه کلاسیک از فیلم جاده‌ای است. بازیگرانی چون جیم کری، جف دانیلز، لورن هالی، مایک استار، کارن دافی، چارلز راکت، ویکتوریا راول و جو بیکیر در فیلم خنگ و خنگتر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

احمق و احمق‌تر یا خنگ و خنگ تر داستان دو دوست خوش قلب، اما بسیار احمق، به نام‌های «هری» (جف دنیلز) و «لوید» (جیم کری) است که تصمیم دارند یک کیف پر پول را به صاحبش، که دختری زیبا است، بازگردانند. آن دو در این راه کل کشور را زیر پا می‌گذارند و گرفتار دردسرهای مختلفی می‌شوند.

Ted 2012-2015

کمدی ترین فیلم های جهان

کمدی ترین فیلم های جهان
  • نام فارسی: تد
  • کارگردان: ست مک فارلن
  • ستارگان: مارک والبرگ، میلا کونیس
  • ژانر: کمدی سیاه

از بهترین فیلم های کمدی دیگر دو قسمت سری “تد” است. در سال ۱۹۸۵ کودکی به نام جان بنت که کودکی تنهاست در شب کریسمس از خدا می‌خواهد که عروسک خرسی بزرگش را که تد نام دارد، زنده کند تا دوست او شود. دعای او پذیرفته شده و فردا صبح عروسکش زنده می‌شود.

سال‌ها می‌گذرد و تد (صدای ست مک فارلن) با او بزرگ می‌شود و با هم زندگی می‌کنند. جان (مارک والبرگ) که دیگر بزرگ شده و قصد ازدواج دارد، اما تد با پارتی‌های شبانه، روابط ناسالم، مواد کشی و… زندگی جان و نامزدش را خراب می‌کند تا اینکه نامزد تام تصمیم می‌گیرد که تد را از جان دور کند.

The Dictator 2012

کمدی ترین فیلم های جهان

کمدی ترین فیلم های جهان
  • نام فارسی: دیکتاتور
  • کارگردان: لری چارلز
  • ستارگان: ساشا بارون کوهن، آنا فاریس، کریس گثارد، آنا فاریس
  • ژانر: کمدی سیاه

علاءالدین دیکتاتوری تمام عیار در کشور کوچک وادیا در شمال آفریقا می‌باشد. خانواده او به مدت چهل سال حاکم مطلق این کشور بوده‌اند. خود علاءالدین از هفت سالگی پس از مرگ پدرش جانشین او شد و کشور را به صورتی کاملاً استبدادی اداره می‌کند، وی حتی با خودکامگی مسابقات المپیک را نیز در وادیا برگزار می‌کند.

در زندگی شخصی نیز وی ابایی از ولخرجی و ریخت و پاش ندارد. همچنین یکی از نقاط قابل توجه در مورد او داشتن محافظان زن زیبارو و باکره می‌باشد. او در تلاش برای ساخت موشک‌های هسته‌ای است در حالی که کشورهای مختلف از این موضوع هراسناک هستند؛ وی پس از مدتی مذاکره با عده‌ای از خبرنگاران و سیاستمداران برای شرکت در اجلاس سران کشورها و سخنرانی درباره اهداف هسته‌ای به سازمان ملل در نیویورک می‌رود.

The Interview 2014

کمدی ترین فیلم های جهان

کمدی ترین فیلم های جهان
  • نام فارسی: مصاحبه
  • کارگردان: اوان گلدبرگ، ست روگن
  • ستارگان: جیمز فرانکو، ست روگن
  • ژانر: کمدی، اکشن

فیلم به‌دلیل نمایش منفی چهره کیم جونگ-اون پیش از انتشار مورد بحث‌های فراوانی واقع شد. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی، ایالات متحده در صورت ادامه روند ساخت فیلم توسط شرکتِ سازنده، کلمبیا پیکچرز، مورد تهدید اعمال «خشونت‌آمیز» قرار گرفت. در ماه نوامبر همان سال، رایانه‌های شرکت مادر، یعنی سونی پیکچرز، مورد حمله هکرهایی قرار گرفت که به گفته مسئولین ایالات متحده مشکوک به همکاری با کره شمالی هستند.

بعد از درز کردن تعدادی از فیلم‌های دیگر شرکت سونی پیکچرز توسط هکرها، این گروه از شرکت سونی خواست که فیلم مصاحبه که در ابتدا «فیلم تروریسم» نامیده می‌شد را لغو کند. سپس تمامی سینماهایی که این فیلم را بر روی پرده بیاورند را به حمله تروریستی تهدید کردند.

خلاصه داستان: یک خبرنگار مشهور و تولیدکننده‌اش (که توسط جیمز فرانکو و ست روگن بازی می‌شوند) بعد از موفقیت در گذاشتن قرار یک مصاحبه با رهبر کره شمالی، کیم جونگ-اون توسط سازمان سیا آموزش می‌بینند تا او را ترور کنند.

Thunder Force 2021

کمدی ترین فیلم جهان

کمدی ترین فیلم جهان
  • نام فارسی: نیروی تندر
  • کارگردان: بن فالکون
  • ستارگان: ملیسا مک‌کارتی، اکتاویا اسپنسر، جیسون بیتمن
  • ژانر: کمدی، ابرقهرمانی

در دنیایی که توسط ابر شرورها وحشت زده شده‌است، یک زن فرایند ابرقدرت‌ها را به افراد منظم توسعه داده‌است. اما هنگامی که دانشمند امیلی استنتون به‌طور تصادفی دوست صمیمی خود را با توانایی‌های باورنکردنی آغشته می‌کند، این دو زن باید به اولین تیم ابرقهرمان تبدیل شوند. اکنون، این تندر فورس است که باید با Miscreants فوق‌العاده قدرتمند بجنگد و شیکاگو را از چنگال The King نجات دهد.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون کانال تلگرامی دنیای فیلم و سریال فیگار distant Renfield Next Goal Wins Guardians of the Galaxy Vol. 3 barbie شیفت روز بازداشت هوکوس پوکوس 2 چاقوکشی 2 شهر سیارکی مردی از تورنتو شهر گمشده دی دانلود از تلگرام جکاس برای همیشه سونیک جوجه تیغی 2 دانلود فیلم از تلگرام وزن غیر قابل تحمل استعدادی عظیم با من ازدواج کن ماتیلدا بهترین فیلم های کمدی 2021 احمق و احمق تر دیکتاتور مصاحبه نیروی تندر بهترین فیلم‌های کمدی زنانه غمگین‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینما بهترین سریال‌های کمدی بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6 بهترین انیمیشن های 2023 تاریخ اکران و تریلر بهترین فیلم های عاشقانه ترکی بهترین سریال های عاشقانه ترکی بهترین بازیگران زن سریال های رمانتیک کمدی ترکی بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کمدی ترکی 10 دیالوگ عمیق از کمدی ترین شخصیت های سینما نقد و بررسی فیلم Guardians of the galaxy vol 3 کمدی ترین دیالوگ فاز اول دنیای سینمایی مارول شبکه نتفلیکس 12 شخصیت شرور ترسناک در فیلم های کمدی خنده دار ترین شخصیت های انیمه معرفی و تحلیل بهترین فیلم های سفر در زمان کمدی بهترین فیلم های ابرقهرمانی کمدی نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما فیلم ها و سریال های کمدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو