معرفی انیمه سوزومی؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

معرفی انیمه سوزومی؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات


منبع: پلازا

9

1402/3/3

18:47


معرفی انیمه سوزومی؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمه سوزومی نو توجیماری، یکی از بهترین انیمه‌های سینمایی منتشر شده در سال 2022 می‌باشد که نمرات بسیار خوبی از طرفداران دنیای انیمه دریافت کرده است. با ما همراه باشید تا به معرفی انیمه سوزومی بپردازیم.

انیمه سوزومی نو توجیماری یکی از بهترین و مورد انتظارترین انیمه‌هایی بود که در نوامبر سال 2022 منتشر شد و به خوبی توانست نظر مثبت طرفداران دنیای انیمه را به خود جذب کند. این انیمه از روی یک مانگای ژاپنی به همین نام اقتباس شده است. این مانگا توسط دنکی آماشیما (Denki Amashima) نگاشته شده است. انیمه سوزومی نو توجیماری موفق شد تا عنوان چهارمین فیلم پرفروش سال 2022 را در ژاپن از آن خود کند. این انیمه موفق شد تا نمرات قابل قبولی را از کاربران سایت‌های معتبری همچون IMDB و MAL دریافت کند. انیمه Suzume no Tojimari توسط ماکوتو شینکای (Makoto Shinkai) نوشته و کارگردانی شده است. همچنین جالب است بدانید که طراحی شخصیت‌های این انیمه بر عهده ماسایوشی تاناکا (Masayoshi Tanaka) می‌باشد.

ژانر انیمه Suzume no Tojimari 2022، ماجراجویانه و فانتزی می‌باشد. در ضمن کسانی که از داستان‌های اکشن لذت می‌برند نیز می‌توانند مخاطب این انیمه محبوب باشند. در مورد زمان پخش انیمه سوزومی نو توجیماری باید گفت که این انیمه در سال گذشته و در تاریخ 11 نوامبر 2022 ( 20 آبان 1401) منتشر شده است. همچنین مدت زمان پخش این انیمه سینمایی در حدود 2 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد.

انیمه سوزومی تقریبا 6 ماه پس از انتشار خود همچنان توانسته است تا امتیاز فوق‌العاده خود در سایت‌های معتبر را حفظ کند و این نشان از کیفیت بالای این انیمه می‌باشد. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی انیمه Suzume no Tojimari 2022، شخصیت‌ها، صداپیشگان و نمرات آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

داستان انیمه سوزومی نو توجیماری

انیمه سوزومی

داستان این انیمه در مورد دختری 17 ساله به نام سوزومه ایواتو می‌باشد که در شهری کوچک و آرام در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز سوزومه در حالی که در راه مدرسه خود بود با مرد جوانی به نام سوتا موناکاتا آشنا می‌شود. سوزومه این مرد جوان را تا یک مکان متروکه تعقیب می‌کند. او از روی کنجکاوری تصمیم می‌گیرد تا در این مکان سروگوشی به آب دهد. سوزومه در این مکان دری عجیب و غریب پیدا می‌کند و احساس می‌کند که نیرویی نامرئی او را به سمت در می‌کشد. او بی‌اختیار در را باز می‌کند و سپس با سنگی عجیب روبه‌رو می‌شود که پس از مدتی به موجودی گربه‌مانند تبدیل می‌شود. سوزومه که حسابی ترسیده است، در را به حال خود رها می‌کند و پا به فرار می‌گذارد.
سوزومه در ابتدا متوجه نیست که این کار او و بازگذاشتن در، عواقبی را در پی خواهد داشت. این کار او موجب آزادشدن کی‌استون می‌شود. با آزادشدن کی‌استون، شیطان دنیای دیگر، اکنون می‌تواند آزادانه در سراسر دنیا جولان دهد و دست به ویرانی‌های گسترده در کشور بزند.
سوزومه که از اشتباه خود آگاه شده است، تصمیم می‌گیرد تا به سوتا موناکاتا بپیوندد. این دو در کنار هم سعی دارند تا تک‌تک درهای بازشده به سوی جهان دیگر را قبل از اینکه در سراسر کشور خرابی و ویرانی به بار بیاید، ببندند و دنیا را از نابودی نجات دهند و باری دیگر آرامش را به ارمغان بیاوردند. به نظر شما سوزومه و سوتا موفق به نجات دنیا از شر شیطان خواهند شد؟!

شخصیت‌های انیمه سوزومی و معرفی صداپیشگان

در قسمت بالا به معرفی انیمه سوزومی و بررسی دقیق اطلاعات آن پرداختیم. سپس به خلاصه داستان این انیمه محبوب و شگفت‌انگیز اشاره کردیم. در این بخش به معرفی شخصیت های انیمه سوزومی نو توجیماری و صداپیشگان آن‌ها خواهیم پرداخت.

سوزومه ایواتا

انیمه سوزومی نو توجیماری

سوزومه ایواتا (Suzume Iwato) یکی از دو کاراکتر اصلی انیمه سوزومی می‌باشد. او دختری 17 ساله است که در کیوشو زندگی می‌کند. سوزومه بر حسب تصادف و از روی کنجکاوی دری را به سوی جهانی دیگر باز می‌کند. در اثر این اتفاق او شیطانی را به سوی جهان خود آزاد می‌کند. سپس او با سوتا می‌پیوندد تا جلوی نابودی سراسر کشور توسط این شیطان را بگیرد و همه‌ی درهای بازشده به سوی جهان‌شان را ببندد.
صداپیشه این شخصیت در نسخه اصلی انیمه، نانوکا هارا (Nanoka Hara) می‌باشد. در زبان انگلیسی نیز صداپیشگی این شخصیت را نیکول ساکورا (Nichole Sakura) برعهده دارد.

سوتا موناکاتا

انیمه Suzume no Tojimari 2022

سوتا موناکاتا (Souta Munakata) نیز دیگر شخصیت اصلی انیمه سوزومی می‌باشد. مرد جوانی که در جست‌وجوی درهای مرموز است. این درها به سوی جهانی دیگر باز می‌شود و شیطانی را آزاد می‌کند. این شیطان باعث هرج و مرج و نابودی در دنیا می‌شود. به همین دلیل سوتا به همراه سوزومه به دنبال درهایی از جهان دیگر هستند که باز شده‌اند. این دو می‌خواهند با بستن درهای مرموز، ژاپن را از نابودی نجات دهند.

صداپیشه این کاراکتر در انیمه سوزومی، هوکوتو ماتسومورا (Hokuto Matsumura) می‌باشد. همچنین در نسخه انگلیسی انیمه نیز صداپیشگی این شخصیت برعهده جاش کیتون (Josh Keaton) می‌باشد.

چیکا آمابه

معرفی انیمه Suzume no Tojimari 2022

چیکا آمابه (Chika Amabe) یکی از شخصیت‌های فرعی انیمه سوزومی می‌باشد. او یکی از هم‌کلاسی‌های سوزومه در طی داستان می‌باشد. صداپیشگی این شخصیت را کوتونه هاناسه (Kotone Hanase) در نسخصه اصلی برعهده دارد. همچنین روسالی چیانگ (Rosalie Chiang) صداپیشه این شخصیت در نسخه انگلیسی می‌باشد.

دایجین

بررسی انیمه سوزومی نو توجیماری

دایجین (Daijin) یکی دیگر از شخصیت‌های پرطرفدار انیمه سوزومی می‌باشد. این کاراکتر نیز یکی از شخصیت‌های فرعی داستان است اما طرفداران بسیاری را در طول انیمه به خود جذب می‌کند. صداپیشگی این شخصیت را آن یامانه (Ann Yamane) در نسخه ژاپنی برعهده دارد. همچنین در نسخه انگلیسی انیمه نیز صداپیشگی این شخصیت را لنا جوسپین مارانو (Lena Josephine Marano) برعهده دارد.

از دیگر کاراکترهای انیمه سوزومی نو توجیماری می‌توان به تاماکی ایواتو (Tamaki Iwato)، تسوبامه ایواتو (Tsubame Iwato)، میکی (Miki)، رومی نینومیا (Rumi Ninomiya) و مینورو اوکابه (Minoru Okabe) اشاره کرد.

امتیازات انیمه سوزومی نو توجیماری

زمان پخش انیمه سوزومی

تا به اینجای مقاله به معرفی انیمه Suzume no Tojimari 2022 و همچنین بررسی کامل مشخصات آن پرداختیم. سپس به خط‌داستانی این انیمه محبوب پرداختیم و شخصیت‌های آن را به شما عزیزان معرفی کردیم. در این بخش از مقاله نیز قصد داریم تا به نقد انیمه سوزومی و امتیازاتی که از سایت‌های معتبر کسب کرده، بپردازیم. سپس در ادامه به تریلر انیمه Suzume no Tojimari 2022 نیز اشاره خواهیم کرد.
با توجه به مدت زمان زیادی که از پخش انیمه سوزومی می‌گذرد، این انیمه به خوبی توانسته است تا امتیازات خوب خود را در ایت‌های معتبر حفظ کند. انیمه سوزومی در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 7.8 از 10 را از هفده هزار کاربر دریافت کرده است. در سایت MyAnimeList نیز این انیمه توانسته امتیاز 8.43 از 10 را از آن خود کند. به نظر شما این انیمه ماجراجویانه و فانتزی لایق چه امتیازی می‌باشد؟

کلام آخر

داستان انیمه سوزومی نو توجیماری

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی انیمه سوزومی نو توجیماری پرداختیم. سپس به بسیاری از سوال‌ها از قبیل ژانر انیمه سوزومی چیست؟ مدت زمان این انیمه چقدر است؟! و … پاسخ دادیم. انیمه سوزومی با داستان ماجراجویانه و جذاب خود در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری برای خود جذب کرد. اکنون نیز، پس از گذشت 6 ماه از انتشار این انیمه، همچنان توانسته نمرات بالای خود را در سایت‌های معتبری همچون IMDB و MAL حفظ کند. در مورد تعداد قسمت های انیمه سوزومی نیز باید بگوییم که این انیمه در یک قسمت سینمایی منتشر شده است. شما انیمه سوزومی را تماشا کرده‌ای؟! شما چه امتیازی از 10 به این انیمه اختصاص می‌دهید؟ به نظر شما آیا سوزومه و سوتا موفق خواهند شد تا شر شیطان را از دنیای خود کم کند؟!

انیمه سوزومی به دلیل داستان ماجراجویانه و اکشن خود طرفداران زیادی را جذب خود کرد. همچنین تم فانتزی این انیمه نیز در محبوبیت بالای آن بی‌تاثیر نبود. کسانی که عاشق داستان و مانگاهای فانتزی هستند، بی‌شک از تماشای این انیمه نهایت لذت را خواهند برد. اگر شما نیز هنوز انیمه سوزومی نو توجیماری را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود انیمه Suzume no Tojimari 2022 اقدام کنید تا از تماشای این انیمه مهیج ژاپنی جا نمانید!

ممنون که در طول این مقاله ما را همراهی کردید. لطفاً نظرات و نقدهای خود در خصوص انیمه سوزومی را در قسمت دیدگاه‌ها با دیگر اعضای خانواده پلازا در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این متن کمک کرده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو