بیوگرافی الناز حبیبی ؛ زندگی شخصی، حرفه بازیگری و حواشی او

بیوگرافی الناز حبیبی ؛ زندگی شخصی، حرفه بازیگری و حواشی او


منبع: پلازا

4

1402/3/3

22:47


بیوگرافی الناز حبیبی ؛ زندگی شخصی، حرفه بازیگری و حواشی او

الناز حبیبی از بازیگران پرکار و مشهور ایرانی است که به خاطر سال‌ها حضور در سینما و تلویزیون ایران، شناخته شده است. برای آشنایی با بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر ایرانی همراه ما بمانید.

الناز حبیبی بازیگر پرکار تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او از دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شده و در آثار کارگردان‌های ماهری چون سعید سلطانی، برزو نیک نژاد و کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخته است. او با بازی در سریال روزگار قریب محصول سال 1386 شناخته شد و با ایفای نقش در سریال دودکش محصول سال 1392 و دو فصل سریال دردسرهای عظیم محصول سال 1393 و 1394 خوش درخشید و به شهرت بسیاری دست پیدا کرد. الناز حبیبی اخیرا به ایفای نقش مارا، دختر پولدار مریخی، در سریال نمایش خانگی روزی روزگاری مریخ محصول سال 1401 به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی پرداخته است. در ادامه بیوگرافی الناز حبیبی را در این مقاله از پلازا با هم بررسی خواهیم کرد و به معرفی فیلم‌ها و سریال‌های او می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

زندگینامه الناز حبیبی

زندگی شخصی الناز حبیبی

آیا می‌دانید الناز حبیبی چند ساله است؟ آیا همسر الناز حبیبی را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید قد الناز حبیبی چقدر است؟ در این بخش به بررسی زندگی شخصی ، قد و وزن و سال تولد الناز حبیبی می‌پردازیم.

اطلاعات شخصی الناز حبیبی:

  • سن الناز حبیبی: 34 سال
  • قد الناز حبیبی: 152 سانتی متر
  • وزن الناز حبیبی: 47 کیلوگرم
  • پیج الناز حبیبی در اینستاگرام: elnazhabibi67
  • خانواده الناز حبیبی: پدر، پنج خواهر و یک برادر بزرگتر که همگی در سوئد زندگی می‌کنند.
  • وضعیت تاهل: مهدی صاحب زمانی همسر سابق الناز حبیبی بوده اما او در حال حاضر مجرد است.

زندگی شخصی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1367 است. در بیوگرافی الناز حبیبی می‌خوانیم که او در خانواده‌ای اهل همدانی و اهل هنر بزرگ شده است. او در 2 فروردین سال 1385 مادر خود را از دست داد و پدر و پنج خواهر و تک برادر بزرگترش مهاجرت کردند و در کشور سوئد زندگی می‌کنند اما او به دلیل شغل و علاقه زیادش به وطن خود، تصمیم به مهاجرت ندارد. به گفته الناز حبیبی، او اولین بازی خود را در مقطع پنجم ابتدایی در کانون پرورش فکری در فیلم دفترچه خاطرات اثر سعید سلطانی انجام داده است. پدر الناز حبیبی به شدت طرفدار هنر بوده و از موسیقی تا سینما، انواع هنر را دوست دارد و در زمینه بازیگری همیشه او را تشویق و همراهی کرده است.

الناز حبیبی در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل شده است. او می‌گوید در حال حاضر تصمیمی برای کارگردانی یا تدوین ندارد و صرفا درس می‌خواند تا به مهارت و اطلاعات حرفه بازیگری خود بیفزاید. او از بازی در نقش‌های تک سکانس و کوتاه آغاز به کار کرده و اکنون پس از سال‌ها کار با کارنامه‌ای پربار به ایفای نقش‌های اصلی فیلم‌ها و سریال‌ها می‌پردازد. او در سال 1391 در سن 24 سالگی با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد اما پس از مدتی در سال 1394 از هم جدا شدند و الناز حبیبی پس از جدایی، تمام عکس‌های مشترک با همسرش را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد. با ادامه بیوگرافی الناز حبیبی همراه پلازا بمانید.

حرفه بازیگری

همسر الناز حبیبی

در ادامه بیوگرافی الناز حبیبی به دوران فعالیت بازیگری او می‌پردازیم. الناز حبیبی از کودکی وارد کانون پرورش کودکان شده و در 9 سالگی به طور اتفاقی از طرف یکی از بستگانش که مدیر تولید بوده، برای بازی در فیلم انتخاب شده و جلوی دوربین رفته است. او فعالیت هنری خود را از سال 1376 اغاز کرده اما اولین تجربه بازی جدی الناز حبیبی، حضور در سریال سال‌های برف و سریال بنفشه اثر سعید سلطانی در سال 1385 بوده و با بازی در سریال روزگار غریب محصول سال 1386 شناخته شد. سپس با ایفای نقش در سریال فاصله‌ها محصول سال 1389 و سریال تا محصول سال 1390 به شهرت رسید. پس از این سریال‌ها، الناز حبیبی برای بازی در سریال دودکش 1 محصول سال 1392 و سریال دردسرهای عظیم 1 و 2 محصول سال 1393 و 1394 انتخاب شد که به شهرت و محبوبیت او افزود.

او همچنین در تئاتر‌هایی چون نمایش تئاتر من آنجا نیستم در سال 1394، نمایش دوباره اون آهنگ رو بزن سم در سال 1395، نمایش سلول‌های حروم در سال 1396، نمایش خروس لاری در سال 1397، نمایش زهرماری در سال 1397، نمایش شاه ماهی در سال 1398، نمایش آن سوی آینه در سال 1401، تله تئاتر شام یکشنبه در سال 1401 به ایفای نقش پرداخته است. از کارهای اخیر او می‌توان به بازی در سریال دوپینگ محصول سال 1398، سریال نمایش خانگی، علمی تخیلی و کمدی روزی روزگاری مریخ محصول سال 1401، فیلم رمانتیسم عماد و طوبا محصول سال 1398 و فیلم سینمایی فسیل، درام کمدی پرفروشِ محصول سال 1399 که در نوروز 1402 اکران شد، اشاره کرد. الناز حبیبی درباره نحوه انتخاب کارهای خود می‌گوید که در هنگام بررسی اثر، همه جوانب را می‌سنجد، ابتدا کارگردان و تهیه‌کننده و فیلمنامه را بررسی کرده و سپس باقی جوانب را می‌سنجد. البته به اینکه چه کسی نقش مقابل او است، حساس نیست و لزومی ندارد همبازی‌اش شخصی باتجربه و بازیگری خوب باشد. در ادامه بیوگرافی الناز حبیبی، فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر با استعداد را لیست کرده و همچنین به بررسی جوایز و افتخارات او می‌پردازیم.

لیست فیلم های الناز حبیبی

فیلم های الناز حبیبی

در این بخش از بیوگرافی الناز حبیبی نگاهی به فهرست فیلم‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌اندازیم.

نام فیلمشخصیتسال ساختکارگردان
رفیق بددختر حبیب و ناهید1386عباس احمدی مطلق
فصل باران‌های موسمیخواهر علی1388مجید برزگر
پیتزا مخلوطالهام1389حسین قاسمی جامی
ناخواستهنبات1392برزو نیک نژاد
هدیه1393امیراحمد انصاری
زاپاسنعنا1394برزو نیک نژاد
ماه گرفتگی1395مسعود اطیابی
دشمن زنروشنک1396کریم امینی
خجالت نکشتینا1396رضا مقصودی
ژن خوکمائده1397سعید سهیلی
تورنادوشیمبا1397سید جواد هاشمی
پیتوکرویا1398سید مجید صالحی
رمانتیسم عماد و طوبا1398کاوه صباغ‌زاده
فسیلفرنگیس1399کریم امینی

لیست سریال های الناز حبیبی

سریال های الناز حبیبی

در این بخش از بیوگرافی الناز حبیبی نیز لیستی از سریال‌های او را که در آن‌ها حضور داشته به شما معرفی خواهیم کرد.

نام سریالشخصیتسال ساختکارگردان
روزگار قریبزهرا1386کیانوش عیاری
فاصله‌هاصبا مشیر1389حسین سهیلی‌زاده
سی امین روز1389جواد افشار
پنج کیلومتر تا بهشت1390علیرضا افخمی
تا ثریاالناز1390سیروس مقدم
لبه آتش1390جواد افشار
فراموشی1390سعید سلطانی
به خاطر مونا1391مرتضی کوشایی
دودکش 1عالیه1392محمدحسین لطیفی
دردسرهای عظیم 1بهار حصاری1393برزو نیک نژاد
سر به راهریحانه1393سعید سلطانی
دردسرهای عظیم 2بهار حصاری1394برزو نیک نژاد
پرستارانسمیرا نوروزی1395علیرضا افخمی
برنامه دورهمیمهمان1396مهران مدیری
سارق روح1396احمد معظمی
دل دارشادی جوانمردی1397جمشید محمودی و نوید محمودی
هشتگ خاله سوسکهشهناز1397محمد مسلمی
دوپینگشیوا1398رضا مقصودی
برنامه خندوانهمهمان1399رامبد جوان
مریم معمولیرومینا نادری1400رامبد جوان
برنامه پیشگومهمان1400امین انتظاری و رضا بهاروند
روزی روزگاری مریخمارا1401محسن چگینی و پیمان قاسم خانی
سیاه‌چاله1401حسین نمازی

افتخارات و جوایز الناز حبیبی

حواشی الناز حبیبی

در این بخش از بیوگرافی الناز حبیبی لیستی از جوایز و افتخارات او را مشاهده می‌کنید.

نام اثرسالمراسم/ جشنوارهبخش رقابتینتیجه
فیلم زاپاس1395جشنواره رنگین کمان چینبهترین بازیگر زنبرنده
نمایش شاه ماهی1398سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجربهترین بازیگر زننامزد شده
فیلم دوپینگ1399بیستمین دوره جشنواره حافظبهترین بازیگر زن کمدینامزد شده
فیلم رمانتیسم عماد و طوبا1399سی و نهمین جشنواره فیلم فجرسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زننامزد شده

الناز حبیبی همچنین در سال 1387 در ششمین دوره جشنواره تئاتر رضوی، مقام دوم بازیگری را کسب کرده است.

اخبار و حواشی الناز حبیبی

سال تولد الناز حبیبی

در این بخش به اخبار و حواشی الناز حبیبی که از بازیگران پرکار و با استعداد سینما و تلویزیون ایران است، می‌پردازیم.

برنامه‌هایی که الناز حبیبی در آن‌ها شرکت کرده است

الناز حبیبی تاکنون به برنامه‌های تلویزیونی معروفی چون خندوانه به کارگردانی رامبد جوان و برنامه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری دعوت شده و حضور یافته است. او در برنامه دورهمی درباره ازدواج صحبت کرده و تأکید داشته که ازدواج در زمان مناسب و  با آدم مناسب بسیار خوب است. او همچنین در پاسخ به سوال همیشگی آقای مدیری یعنی تا حالا عاشق شده‌اید، پاسخ داد که عاشق شده است. علاوه بر این‌ها، مصاحبه‌های الناز حبیبی را می‌توانید در اینترنت از آپارات یا یوتیوب یا حتی در اینستاگرام تماشا کنید.

ازدواج الناز حبیبی و دلیل طلاق او

این بازیگر وقتی 24 ساله بود ازدواج کرد. به گفته الناز حبیبی، او زندگی مشترک خود را با عشق آغاز کرده و در مصاحبه‌ای گفته است که شباهت اخلاقی و رفتاری زیادی با همسرش، مهدی صاحب زمانی، دارد. اما متاسفانه زندگی این دو به دلیل شغل همسرش و زندگی کردن مهدی صاحب زمانی در خارج از کشور و دوری، پایدار نبود و از هم جدا شدند. او پس از جدایی، در مصاحبه‌ای دیگر گفته است که جمله من تا آخر عمر با تو می‌مانم، بزرگترین دروغ در یک رابطه است.

در اینستاگرام الناز حبیبی چه می‌گذرد؟

الناز حبیبی در حال حاضر در صفحه شخصی و رسمی‌اش در اپلیکیشن اینستاگرام، 3 میلیون دنبال‌کننده دارد و عکس‌های شخصی و همچنین خبرها و عکس‌هایی درباره کارهای جدید خود را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک می‌گذارد. صفحه اصلی الناز حبیبی تیک آبی دارد و دیگر صفحه‌ها فن پیج‌های او هستند. او در اینستاگرام بسیار فعال است و تلاش می‌کند تا جواب تمام نظرات را بدهد که البته اکنون با وجود 3 میلیون دنبال‌کننده این کار امکان پذیر نیست و پاسخ به همه نظرات دشوار است.

خانواده حمایتگر و برادر منتقد الناز حبیبی

الناز حبیبی در مصاحبه‌ای گفته است که تمام خانواده‌اش کارهای او را دنبال می‌کنند و اکثرا دسته جمعی به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های او می‌نشینند اما معمولا کارهایش مورد انتقاد خاصی قرار نمی‌گیرد. البته به جز محمد حبیبی، برادرش، که اگر ایراد یا اشکالی در نحوه بازی یا گفتن دیالوگ ببیند، حتما به او اطلاع می‌دهد و علاقه‌اش به خواهر ته‌تغاریش باعث نمی‌شود که ضعف‌های او در بازیگری را نبیند و به او گوشزد نکند.

کلام آخر

قد الناز حبیبی

ممنون از اینکه تا پایان بیوگرافی الناز حبیبی با پلازا همراه بودید. در این مقاله به بررسی بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر مشهور ایرانی پرداختیم. در این مقاله درباره زندگی شخصی الناز حبیبی، فیلم‌ها و سریال‌‎ها، حرفه بازیگری، حواشی و همسر او صحبت کردیم. نظر شما درباره این بازیگر با استعداد و پرتلاش چیست؟ آیا آثار الناز حبیبی را دیده‌اید؟ یا قصد تماشا و دانلود فیلم‌ها و سریال‌های او را دارید؟ به نظرتان بهترین فیلم یا سریال این بازیگر ایرانی کدام است؟ به نظرتان در بیوگرافی الناز حبیبی باید به چه مطالب دیگری بپردازیم؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو