از Concord، بازی چندنفره جدید استودیو Firewalk رونمایی شد

منبع: گیمفا

3

1402/3/4

03:52


در PlayStation Showcase امشب نوبت به استودیو فایرواک (Firewalk Studios) رسید تا از بازی علمی تخیلی جدید خود به نام Concord رونمایی کند.

از Concord، بازی چندنفره جدید استودیو Firewalk رونمایی شد

در PlayStation Showcase امشب نوبت به استودیو فایرواک (Firewalk Studios) رسید تا از بازی علمی تخیلی جدید خود به نام Concord رونمایی کند.

استودیو فایرواک، جدیدترین خرید شرکت سونی محسوب می‌شود و کمتر از دو ماه پس از انتشار خبر تصاحب این توسعه‌دهنده مستقر در واشینگتن، تریلری از رونمایی بازی جدید این استودیو یعنی Concord منتشر شده است و حال می‌دانیم که این عنوان تیراندازی چندنفره قرار است در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از Concord را مشاهده و دریافت کنید:


از رایان الیس (Ryan Ellis)، کارگردان بازی، در بلاگ پلی استیشن نقل شده است که:

Concord درباره کنار هم جمع کردن افراد است. درباره قدرت بازی‌ها در ساختن ارتباطات و الهام گرفته از سرگرمی‌ها و بازی‌های اجتماعی است.

تیم فایرواک از لحظات و تجارب غیرمنتظره‌ و هیجان‌انگیزی برای حرکتِ خود نیرو می‌گیرد که توسط بازی‌های چندنفره خلق شده‌اند. هر بار ورود به اینجا برابر است با شروع یک ماجراجویی تازه و هر مسابقه نیز فرصتی برای تجربه یک داستان جدید است.

وی بیشتر توضیح می‌دهد:

این‌ها هستند که Concord را تعریف می‌کنند؛ این بازی تجربه‌ای منحصربفرد از جهان‌هایی پرهیجان و سرشار از شخصیت‌‌های رنگارنگ است.

چیزهای بسیاری وجود دارند که ما نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شما صبر کنیم. مشتاقانه به‌دنبال فرصت‌هایی هستیم تا بتوانیم قبل از شروع سال بعدی، از Concord به‌صورت کامل رونمایی کنیم.

جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی نیز مدتی پیش گفته بود که اعضای Firewalk، افرادی مجرب و عمیقاً مشتاق برای خلق بازی‌های چندنفره و منحصربفرد هستند و اینطور که از برآیند صحبت‌های رایان و الیس بر می‌آید، قرار است با یک بازی استثنائی مواجه شویم؛ اثری که می‌خواهد یکی از عناوین سرویس‌محور مهم پلی استیشن در سال‌های آینده باشد.

منبع: Video Games Chronicle

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو