معرفی سریال کره ای عشق در دبیرستان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال کره ای عشق در دبیرستان ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/3/4

11:51


معرفی سریال کره ای عشق در دبیرستان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال عشق در دبیرستان اثر کشور کره جنوبی است که در 20 قسمت و در ژولای سال 2014 توسط شبکه کره‌ای KBS 2 منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره سریال کره ای عشق در دبیرستان همراه ما بمانید.

سریال عشق در دبیرستان اثری به کارگردانی سانگ جون هه (Sung Joon hae) و لی یون می (Lee Eun mi) است. همچنین داستان این اثر به قلم لی جه یون (Lee Jae yeon) نوشته شده است. سانگ جون هه تهیه‌کنندگی این سریال را نیز بر عهده داشته‌ است. سریال High School Love On محصولی مشترک از High School Co. Ltd، شرکت UBICULTURE و شرکت Mong jak so Co. Ltd است. ژانر سریال عشق در دبیرستان ماورا طبیعه، فانتزی و کمدی رمنس است و در آن بازیگران با استعدادی چون کیم سه رون (Kim Sae ron)، نام وو هیون (Nam Woo hyon)، لی سانگ یول (Lee Sung yeol) و چوی سو رین (Choi Su rin)به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زمان پخش سریال عشق در دبیرستان از 11 ژولای 2014 (20 تیر 1393) تا 19 دسامبر 2014 (28 آذر 1393) بود که هر جمعه ساعت 20:55 به وقت کره از شبکه کره‌ای KBS 2 پخش شد. همانطور که گفته شد تعداد قسمت های سریال عشق در دبیرستان 20 قسمت بوده و مدت زمان هر قسمت نیز 55 دقیقه است. سریال کره ای عشق در دبیرستان در هفته اول پخش خود با نظرات مثبت مخاطبان مواجه شد و این دیدگاه مثبت تا پخش آخرین قسمت از این سریال نیز ادامه داشت. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال عشق در دبیرستان می‌پردازیم و این سریال کره‌ای را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال عشق در دبیرستان

داستان سریال عشق در دبیرستان

در خلاصه سریال عشق در دبیرستان آمده که این سریال ماورا طبیعه و کمدی درباره لی سول بی، فرشته‌ای است که پس از نجات ناخواسته یک دانش آموز، به زمین فرستاده می‌شود تا از شین وو هیون، که با مادربزرگش زندگی می‌کند، مراقبت کند. او به عنوان دانش آموز وارد مدرسه وو هیون شده تا بتواند نامحسوس از او مراقبت کند. وو هیون که به خاطر رها شدن توسط پدر و مادرش در کودکی، آسیب روحی و عاطفی دیده است، رفتاری سرد از خود نشان می‎‌دهد اما به خاطر ظاهر خوب و توانایی خوانندگی‌اش در مدرسه محبوب است. وقتی بهترین دوست وو هیون، هوانگ سانگ یول، از راز او باخبر می‌شود، آن‌ها از بهترین دوست‌های همدیگر به رقیب هم تبدیل می‌شوند تا اینکه …

بازیگران سریال عشق در دبیرستان

در این بخش با هنرپیشه ‌‌های سریال عشق در دبیرستان آشنا شده و بیوگرافی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

کیم سه رون در نقش لی سول بی/ فرشته‌

بازیگران سریال عشق در دبیرستان

کیم سه رون بازیگر اهل کره جنوبی متولد 31 ژولای 2000 برابر با 10 مرداد 1379 است. او فعالیت هنری خود را از سال 2009 آغاز کرده و در فیلم A Brand New Life محصول سال 2009 و فیلم اکشن و هیجان انگیز A Man from Nowhere محصول سال 2010 بازی کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم درام A Girl at My Door محصول سال 2014، سریال درام رمنس Listen to My Heart محصول سال 2011، سریال درام کمدی The Queen’s Classroom محصول سال 2013 و سریال کره‌ای عاشقانه، فانتزی و کمدی High School Love On محصول سال 2014 شناخته شده است.

دیگر آثار او عبارتند از: سریال درام رمنس، اکشن، معمایی و جنایی Missing You محصول سال 2012، فیلم درام و تاریخی Snowy Road محصول سال 2015، سریال تاریخی، فانتزی و کمدی رمنس Secret Healer محصول سال 2016، فیلم اکشن و هیجان انگیز The Villagers محصول 2018 و سریال درام جنایی و معمایی Nobody Knows محصول سال 2020.

نام وو هیون در نقش شین وو هیون/ دانش آموز دبیرستانی

هنرپیشه های سریال عشق در دبیرستان

نام وو هیون خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل کره جنوبی متولد 8 فوریه 1991 برابر با 19 بهمن 1369 است. او یکی از اعضای گروه پسرانه کره‌ای Infinite است که کار خود را از سال 2010 آغاز کرده‌اند. او همچنین فعالیت سولوی خود را از سال 2016 آغاز کرده و مینی آلبوم Write… را در همان سال منتشر کرده است. پس از آن نیز مینی آلبوم Second Write… در سال 2018، مینی آلبوم A New Journey در سال 2019 و مینی آلبوم With را در سال 2021 منتشر کرد.

آثار سریالی او عبارتند از: انیمیشن کمدی و وبتونی Welcome to Convenience Store محصول سال 2011، سریال The Thousandth Man محصول سال 2012، سریال فانتزی و کمدی رمنس High School Love On محصول سال 2014، سریال Photo People محصول سال 2018 و سریال Midnight Idol محصول سال 2021.

لی سانگ یول در نقش هوانگ سانگ یول/ دوست و رقیب وو هیون

تعداد قسمت های سریال عشق در دبیرستان

لی سانگ یول خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی متولد 27 آگوست 1991 برابر با 5 شهریور 1370 است. او یکی از اعضای گروه پسرانه کره‌ای Infinite است که کار خود را از سال 2010 آغاز کرده‌اند. او همچنین در فیلم ماورا طبیعه و ترسناک 0.0 MHzمحصول سال 2019 و در سریال درام و کمدی رمنس Boys Over Flowers محصول سال 2009، سریال درام رمنس و خانوادگی Good Job, Good Job محصول سال 2009 و سریال درام رمنس و موزیکال Jolly Windows محصول سال 2009 به ایفای نقش پرداخته است.

دیگر آثار او عبارتند از: سریال انتقام‌جویانه و درام رمنس While You Were Sleeping محصول سال 2011، انیمیشن کمدی و وبتونی Welcome to Convenience Store محصول سال 2011، سریال رمنس کمدی Puberty Medley محصول سال 2013، سریال پزشکی و درام رمنس D-Day محصول سال 2015، سریال خانوادگی و درام Love Returns محصول سال 2017 تا 2018 و سریال درام و اداری Numbers محصول سال 2023.

چوی سو رین در نقش آن جی هی/ معلم دبیرستان، مادر واقعی وو هیون و نامادری سانگ یول

ژانر سریال عشق در دبیرستان

چوی سو رین مدل و بازیگر اهل کره جنوبی متولد 25 دسامبر 1974 برابر با 4 دی 1353 است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال فانتزی و کمدی رمنس High School Love On محصول سال 2014، سریال درام و معمایی Who Are You: School 2015 محصول سال 2015، سریال درام Bad Thief, Good Thief محصول سال 2017 و سریال درام و خانوادگی Enemies from the Past محصول سال 2017 تا 2018 شناخته شده است.

دیگر آثار او عبارتند از: سریال خانوادگی و درام رمنس Man in the Kitchen محصول سال 2017، سریال درام Gangnam Scandal محصول سال 2018، سریال خانوادگی و سیاسی کمدی The Great Show محصول سال 2019، سریال درام و کمدی رمنس Love Revolution محصول سال 2020، سریال درام، خانوادگی و انتقام‌جویانه Vengeance of the Bride محصول سال 2022 و سریال درام و کمدی رمنس Behind Every Star محصول سال 2022.

سایر بازیگران سریال کره ای عشق در دبیرستان عبارتند از :

  • جانگ جه سون (Jung Jae soon) در نقش گونگ مال سوک/ مادربزرگ پدری وو هیون
  • چو یون وو (Cho Yeon woo) در نقش هوانگ وو جین/ پلیس، پدر سانگ یول
  • کیم یانگ جه (Kim Young jae) در نقش چوی جه سوک/ قلدر مدرسه
  • نا هه ریونگ (Na Hae ryeong) در نقش لی یه نا/ رقیب عشقی سول ی
  • کیم مین یانگ (Kim Min young) در نقش نا یانگ یون/ دوست یه نا
  • کیم مین سوک (Kim Min seok) در نقش پارک بیونگ ووک
  • بک سونگ هئون (Baek Seung heon) در نقش یانگ ته هو
  • جانگ یو مین (Jung Yoo min) در نقش کیم جو آه
  • لی شی هو (Lee Si hoo) در نقش گو چون شیک
  • سونگ جی هو (Song Ji ho) در نقش سئو یو هان

نقد و نمرات سریال عشق در دبیرستان

نقد سریال High School Love On

سریال High School Love On پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات سریال عشق در دبیرستان بدین شرح است: در سایت MyDramaList با رای 18974 نفر، امتیاز 7.6 از 10 برای این سریال ثبت شده است. کاربران IMDb امتیاز 7.1 از 10 را به سریال کره ای عشق در دبیرستان دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 96 درصدی از این اثر داشتند.

در نقد سریال High School Love On آمده است که فیلمنامه این سریال به خوبی نوشته و به تصویر کشیده شده است. بازیگران به خوبی نقش خود را ایفا کرده و بیننده را درگیر عواطف و تفکرات خود می‌کنند. مثلث عشقی بین وو هیون، سول بی و سانگ یول نیز با تمام حسادت‌ها و محبت‌هایی که بین آن‌ها نشان داده می‌شود، جالب و زیباست.اگرچه این سریال آغاز و پایان بسیار خوبی دارد اما مانند دیگر دراماهای کره‌ای در قسمت‌های میانی کمی داستان تکراری شده و به حاشیه‌ کشیده می‌شود. احتمالا بهتر بود که سریال را در تنها ده قسمت تولید کنند البته اجرای برجسته بازیگران و موسیقی متن مناسب، تا حدی این نقص را برای مخاطب کم‌رنگ می‌کند. تماشای سریال High School Love On به طرفداران گروه پسرانه کره‌ای Infinite پیشنهاد می‌شود چرا که دو عضو این گروه یعنی شین وو هیون و لی سانگ یول در اجرای نقش‌های خود به خوبی عمل کرده‌اند.

کلام آخر

دانلود سریال High School Love On

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی سریال High School Love On پرداختیم. این سریال 20 قسمتی در ژانر ماورا طبیعه، فانتزی و کمدی رمنس ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون کیم سه رون، نام وو هیون، لی سانگ یول و چوی سو رین بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر سریال کره ای عشق در دبیرستان را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود سریال High School Love On را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این سریال کره‌ای چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو