بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک بازسازی وفادارانه با گیم پلی بهبودیافته است

منبع: زومجی

4

1402/3/4

13:28


بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک بازسازی وفادارانه با گیم پلی بهبودیافته است

شرکت سونی پس از شایعات فراوان نهایتا در جریان رویداد PlayStation Showcase اخیر از نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 رونمایی کرد. با اینکه تریلر معرفی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بسیار کوتاه بود و جزئیات زیادی از بازی را در اختیار طرفدارها قرار نداد، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Konami جزئیات جدیدی از این بازسازی را ازطریق وب‌سایت خود با گیمرها به اشتراک گذاشته است.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در پیام ارسالی از سوی تیم سازنده به‌عنوان یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف شده است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد». این بازی یک محصول انحصاری پلی استیشن نخواهد بود و به سایر پلتفرم‌ها نیز راه می‌یابد.

درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از ریمیک متال گیر سالید ۳ در دست نیست و نمی‌دانیم که تغییرات گیم‌پلی تا چه اندازه قابل‌توجه خواهد بود، بازی توسط کدام استودیو توسعه می‌یابد و آیا صداپیشه‌های اصلی برای این بازسازی باز خواهند گشت یا خیر. البته دیوید هیتر، صداپیشه کاراکتر اسنیک در توئیتر اعلام کرد که در این پروژه حضور نخواهد داشت.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه است. شرکت کونامی هنوز تاریخ انتشار این بازی را اعلام نکرده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو