مشخصات کامل آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو پیش از رونمایی فاش شد

منبع: ترنجی

5

1402/3/4

17:33


قرار است گوشی های آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو در ۲۹ می (هشتم خرداد ماه) معرفی شوند؛ هم اکنون مشخصات کامل این دو تلفن هوشمند فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به شایعات موجود بیندازیم.

مشخصات کامل آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو پیش از رونمایی فاش شد

قرار است گوشی های آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو در ۲۹ می (هشتم خرداد ماه) معرفی شوند؛ هم اکنون مشخصات کامل این دو تلفن هوشمند فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به شایعات موجود بیندازیم.

از مشخصات اصلی آنر ۹۰ می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون این گوشی اشاره کرد

ابتدا به سراغ نسخه استاندارد می‌رویم. طبق اطلاعات فاش شده، آنر ۹۰ دارای یک صفحه نمایش OLED منحنی ۶.۷ اینچی است. نمایشگر به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند از چهار طرف، خمیده خواهد بود. انتظار می رود این صفحه نمایش دارای وضوح +1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. نمایشگر Honor 90 دارای فناوری PWM dimming 3840 هرتزی خواهد بود.

Honor 80 Pro

گفته می‌شود که آنر ۹۰ از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار میگیرد. دوربین اصلی این گوشی وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سامسونگ ایزوسل HP3) و گشودگی دیافراگم f/1.9 دارد. آنر ۹۰ احتمالاً به پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهد شد. انتظار داریم که این تلفن هوشمند از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کند.

مشخصات Honor 90 Pro

به سراغ مشخصات آنر ۹۰ پرو می‌رویم. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با لبه های خمیده مجهز باشد. احتمالا این نمایشگر دارای رزولوشن 1.5K+، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و فناوری کاهش نور PWM dimming 3840 خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای دوربین دوگانه سلفی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد عکس های سلفی با جزییاتی را ثبت کنند. این دستگاه مشابه نسخه استاندارد، از سه لنز دوربین در قاب پشتی خود برخوردار است. دوربین اصلی Honor 90 Pro دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP3 و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 است. این تلفن هوشمند به لطف دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دیگر خود، قابلیت زوم اپتیکال ۲.۵ برابری را خواهد داشت.

تصاویر زنده سری آنر ۹۰ فاش شد: استفاده از نمایشگری با چهار لبه خمیده

 

مطابق با گزارش Gizmochina، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز آنر ۹۰ پرو را تأمین خواهد کرد. این تراشه دارای پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتزی است. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده آنر چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو