عکس لباس عجیب و کج السا هاسک در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۳

عکس لباس عجیب و کج السا هاسک در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۳


منبع: مینویسم

3

1402/3/4

18:02


پشت پرده لباس جنجالی و عجیب السا هاسک چیست. عکس و بررسی استایل زیبا و خاص السا هاسک در جشنواره فیلم کن 2023 را در این مطلب میتوانید ببنید.

عکس لباس عجیب و کج السا هاسک در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۳

السا هاسک (elsa hosk) با حضورش بر روی فرش قرمز در نهمین روز از فستیوال فیلم کن 2023 تمامی توجهات را به خودش جلب کرد!

استایل عجیب و جنجالی این مدل زیبا مورد توجه بسیاری از عکاسان در این جشنواره قرار گرفته است اما دلیل انتخاب السا هاسک برای انتخاب این لباس چه بوده است؟ این لباس کج به رنگ آبی روشن بیشتر یک حرکت و انتخاب قدرتمند از طرف السا هاسک بوده است. اما چرا برند ویکتور این لباس کج و وارونه را برای این مدل انتخاب کرده است؟

لباس سیندرلایی السا هاسک در فرش قرمز

لباس السا هاسک در جشنواره کن 2023

السا هاسک سوپر مدل 34 ساله با لباسی کاملا دست دوز از کالکشن متفاوت و پر سر و صدای Viktor & Rolf و جواهراتی از برند Messika به روی فرش قرمز آمد.

لباس عجیب و کج السا هاسک مورد تحسین بسیاری از منتقدان مد قرار گرفته و تعدادی از کاربران او را به سیندرلا و با عروسک باربی تشبیه کردند. این لباس نمادی از لباس سیندلا بوده است که در ساعت 12 نیمه شب لباس مجلسی و زیبایش به لباسی پاره تبدیل میشود.

این لباس چند بعدی و سیندرلایی در حالی که ظاهری غیر متعارف دارد، شیک و زیبا نیز می باشد و به نوعی حس سبکی خاصی را به انسان منتقل می کند.

برسی لباس جنجالی السا هاسک در جشنواره فیلم کن

لباس السا هاسک در کن 2023

لباس جنجالی السا هاسک که دارای دو پاپیون سبز پاستیلی می باشد و به صورت مورب در کنار هم قرار گرفته است و طوری که می خواه بدن برهنه ای را در زیر نمایان کند. این لباس در واقع برای کسانی است که در جشنواره کن لباس هایی باز و برهنه را انتخاب کردند و مانند یک اقدام طغیان گر می خواهند زنان را تشویق کند با وجود تجملات می توانند لباس های بهتر و پوشیده ای را به تن کنند.

نظرات


تصویری


ویدئو