دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۷ (تلوبیون) قسمت 57 گیل دخت

منبع: شبونه

8

1402/3/4

20:03


سریال گیلدخت به قسمت ۵۷ رسیده است و علاقه مندان به این سریال می توانند قسمت ۵۷ گیلدخت را در این صفحه تماشا و دانلود کنند. گیلدخت موفق شده که در بین سریال های تلویزیونی علاقمندان زیادی را به دست آورد. گلنار و اسماعیل که به دیگر علاقه مند بودند سرنوشتشان با جدایی از هم …

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۷ (تلوبیون) قسمت 57 گیل دخت

سریال گیلدخت به قسمت ۵۷ رسیده است و علاقه مندان به این سریال می توانند قسمت ۵۷ گیلدخت را در این صفحه تماشا و دانلود کنند.

گیلدخت موفق شده که در بین سریال های تلویزیونی علاقمندان زیادی را به دست آورد.

گلنار و اسماعیل که به دیگر علاقه مند بودند سرنوشتشان با جدایی از هم گره خورد .

سریال گیلدخت قسمت ۵۷

اصف میرزا شاهزاده قاجاری می باشد با به اسارت انداختن پدر گلنار به دنبال دشمنی با او می باشد گلنار به صورت ناشناس در بین ندیمه های آصف میرزا فعالیت می‌کند و دورادور با اسماعیل در ارتباط بود تا بتوانند سر بزنگاه آصف میرزا را سرنگون کنند.

همچنین ببینید:

در قسمت قبلی دیدید که میرزا رضا توسط آصف میرزا به قتل رسید وقتی آصف میرزا به گلنار شک کرده بود میرزا رضا سعی کرد که نشان بدهد او جاسوس است تا آسیبی به گلنار وارد نشود اصف میرزا در نهایت برای مجازات میرزا او را به قتل رساند.

در پایان قسمت ۵۶ اسماعیل به داخل مطبخ خانه آمد و گلنار از این موضوع پی برد حالا در قسمت جدید باید ببینیم که اسماعیل چه نقشه هایی را برای زمین زدن آصف رضا در سر دارد.

درباره گیلدخت

سریال گیلدخت اثری ایرانی به کارگردانی مجید اسماعیلی است. داستان این اثر نیز به قلم مجید آسودگان نوشته شده است. همچنین محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی سریال گیل دخت را برعهده داشته است. این سریال محصول موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است. ژانر سریال گیلدخت تاریخی و درام است و در آن بازیگران با استعداد ایرانی چون میترا رفیع، محمود پاک‌نیت، سعید راد، رامتین خداپناهی و ثریا قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال گیل دخت در سکوت خبری از سال 1398 تا آبان 1400 در استان گیلان و تهران فیلمبرداری شده است. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال گیل دخت می‌پردازیم و این سریال ایرانی را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو