هر آنچه که باید درباره پیش خرید ملک در شهرک چیتگر (ارتش) بدانید

منبع: فوت و فن

4

1402/3/4

20:14


پیش خرید ملک در شهرک چیتگر (ارتش) با استقبال بسیار زیادی از سوی خریداران ملک و سرمایه گذاران مواجه شده است.

هر آنچه که باید درباره پیش خرید ملک در شهرک چیتگر (ارتش) بدانید

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر (ارتش) با استقبال بسیار زیادی از سوی خریداران ملک و سرمایه گذاران مواجه شده است.

شهرک چیتگر توسط ارتش طراحی و ساخته شده است و همین مسئله سبب شده است که شهرک چیتگر به شهرک ارتش معروف شود. این شهرک ، یکی از جدیدترین شهرک های تهران است که کاملاً اصولی و مهندسی ساخته شده است.

شهرک چیتگر یا ارتش دارای چندین پهنه A (بوستان) ، پهنه B (سروستان) و پهنه C (نارنجستان) می باشد. نام دیگر شهرک چیتگر ، شهرک امام رضا می باشد. برج های بسیار زیادی در شهرک چیتگر ساخته شده و برج های فراوانی قرار است به تازگی ساخته شوند.

مراکز تفریحی و گردشگری منطقه 22 کدامند ؟

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر ، فرصت مناسب برای صاحب خانه شدن در منطقه 22 می باشد. منطقه 22 ، پیشرفت های بسیار خوبی در سال های اخیر داشته است. یکی از دلایل محبوبیت منطقه 22 تهران ، مراکز تفریحی و گردشگری بی شمار آن است.

دریاچه خلیج فارس ، آبشار تهران ، پارک جنگلی چیتگر ، باغ ملی گیاه شناسی ، پارک جنگلی وردآورد ، بوستان جوانمردان ، مرکز خرید جوانمردان ایران ، پارک جنگلی لتمال کن و … از جمله مراکز تفریحی این منطقه بوده که امکان تفریحات مختلفی را برای شما فراهم میکند.

فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در شهرک چیتگر

شهرک چیتگر دارای موقعیت بسیار خوبی است که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. برخی از سرمایه گذاران با پیش خرید ملک در شهرک چیتگر ، قصد چندین برابر کردن سرمایه و دارایی خود را دارند.

یک سمت شهرک چیتگر به باغ گیاه شناسی و سمت دیگر آن به بازار بزرگ ایران محدود می شود. پارک جنگلی چیتگر و شهربازی هزار و یک شهر که در نزدیکی شهرک چیتگر قرار گرفته اند ، در پیشرفت این محله تأثیر زیادی داشته اند.

اگر برای سرمایه گذاری پرمنفعت و پرسود به دنبال یک کیس مناسب هستید ، پروژه بقیه الله یا ونوس هوم لند را به شما پیشنهاد می کنیم. سرمایه گذاری در این پروژه و پیش خرید ملک های متعدد در آن ، توصیه اغلب کارشناسان و متخصصان این حوزه است.

امکانات برج های شهرک چیتگر یا ارتش چیست ؟

در زمان پیش خرید ملک در شهرک چیتگر باید به امکانات هر یک از آپارتمان ها توجه داشته باشید. اغلب برج های شهرک چیتگر یا ارتش دارای اتاق بازی کودک ، خطوط متعدد آسانسور نفربر و باربر ، فضای سبز ، زمین بازی ، چیلر مرکزی ، خشکشویی ، دوربین های مدار بسته ، جاروبرقی مرکزی ، بالکن ، شوتینگ زباله و …. هستند. هر چه برج ها پیشرفته تر و تازه ساخت تر هستند ، امکانات آنها بیشتر است. با زندگی در برج های شهرگ چیتگر ، یک زندگی مدرن و کاملاً پیشرفته را تجربه خواهید کرد. برای پیش خرید ملک در شهید اردستانی با ما مشاوره کنید.

شهرک چیتگر به کدامیک از ایستگاه های مترو تهران نزدیک است ؟

برای پیش خرید ملک در شهرک چیتگر باید با نحوه دسترسی این محله آشنا باشید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به شهرک چیتگر ، ایستگاه ایران خودرو می باشد. با استفاده از وسایلی مانند تاکسی ، اتوبوس ، BRT و … می توانید خود را به سرعت به مقصد موردنظر خود برسانید. ایستگاه متروی ایران خودرو که نزدیک ترین ایستگاه به شهرک چیتگر می باشد، واقع در خط 5 متروی تهران می باشد.

چرا زندگی در شهرک چیتگر را به شما توصیه می کنیم ؟

آب و هوای شهرک چیتگر بسیار خوب و پاک است. بسیاری از افرادی که در مناطق آلوده و پر از آلاینده های تهران زندگی می کنند و به توصیه پزشک ناچار به تعویض محله زندگی خود هستند ، شهرک های منطقه 22 از جمله شهرک چیتگر را انتخاب می کنند. با دسترسی بسیار خوب به مراکز تفریحی و گردشگری می توان لحظات بسیار خوبی را با سکونت در این محله ها تجربه کرد.

کدام پهنه برای پیش خرید ملک در شهرک چیتگر مناسب است ؟

پیش خرید ملک باید با توجه به محل قرارگیری پروژه انجام شود.

پهنه A یا بوستان ، قدیمی ترین پهنه این محله است که واقع در جنوب شرقی شهرک چیتگر می باشد. برج های بزرگی در این پهنه ساخته و به مشتریان تحویل داده شده اند.

پهنه B یا سروستان در بخش غربی منطقه 22 واقع شده است. اغلب برج های این بخش به شکل پروانه ای شکل می باشند. برخی از آنها که کاملاً تمام شیشه هستند ، بسیار جذاب و خیره کننده هستند.

پهنه C در بخش شرقی اتوبان همدانی واقع شده است. در پهنه C ، برج های بسیار زیبا و باشکوهی هستند که این ناحیه را بیش از پیش لاکچری و لوکس کرده اند. برای پیش خرید ملک در شهرک چیتگر باید دقت کرد که کدامیک از پروژه های موجود در این پهنه ها در حال ساخت هستند و یا قرار است کدامیک به تازگی شروع به گودبرداری کنند. پروژه هایی که تاکنون تکمیل شده اند ، با قیمت کامل به فروش می رسند و خرید آنها آنچنان به صرفه اقتصادی نخواهد بود.

در زمان پیش خرید ملک در این محله ها باید علاوه بر موقعیت قراگیری پروژه ، به موارد بسیار مهم دیگری توجه کنید تا از پیش خرید ملک متضرر نشوید.

قیمت پیش خرید ملک در شهرک چیتگر چقدر است ؟

نرخ پیش خرید ملک در این محله زیبا و دلنشین به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. تا موج جدید گرانی ها از راه نرسیده است ، بهتر است به پیش خرید ملک در این محله ها با قیمت مناسب اقدام کنید. هر چه روند کمتری از ساخت پروژه گذشته باشد ، قیمت واحدهای مسکونی و تجاری و … مناسب تر است.

سیب 22

کارشناسان و متخصصان سیب 22 درنظر دارند که با ایجاد بستری مناسب ، شرایط را برای خانه دار شدن در منطقه 22 راحت کنند. لذا نخست سرمایه خود را مشخص کنید و سپس با کارشناسان این مجموعه مشاوره کنید تا مناسب ترین انتخاب را به شما اعلام کنند. فقط این نکته را درنظر داشته باشید که هر مشاور املاکی قابل اعتماد نیست و نباید محل تنظیم قراردادهای شما با صاحبان پروژه ها باشد. کارشناسی ترین مشاوره ها را در زمینه خرید و فروش ملک ، به شما ارائه می دهیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو