پیش خرید ملک در شهید اردستانی

منبع: فوت و فن

4

1402/3/4

21:01


پیش خرید ملک در شهید اردستانی ، موقعیتی عالی برای سکونت در یکی از برترین محله های تهران در چند سال آینده می باشد.

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در شهید اردستانی ، موقعیتی عالی برای سکونت در یکی از برترین محله های تهران در چند سال آینده می باشد.

بلوار اردستانی ، بهترین نقطه منطقه 22 تهران است. این بلوار علاوه بر دسترسی بسیار خوب ، دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی است. زندگی در بلوار اردستانی از هر نظر ایده آل خواهد بود. بلوار اردستانی منتهی به بزرگراه خرازی از شمال و بزرگراه حکیم ، فتح و لشکری از جنوب می باشد.

پروژه های مهم محله اردستانی کدامند ؟

برای پیش خرید ملک در شهید اردستانی بهتر است که اطلاعات نسبی از این محله داشته باشید. در محله اردستانی ، پروژه های بزرگی از جمله آتی شهر (فاز 1 ، فاز 2 و فاز 3) ، پروژه روژان ، پروژه نگین غرب ، پروژه خرازی و … انجام شده و یا در حال انجام است.

اغلب پروژه های موجود در شهید اردستانی هنوز تکمیل نشده اند. بنابراین با قیمت بسیار مناسبی می توانید به خرید یا پیش خرید ملک در این محله اقدام کنید. توصیه ما به شما این است که از فرصت پیش آمده استفاده کنید و هر چه سریعتر برای پیش خرید واحدهای مسکونی و تجاری در این بلوار اقدام کنید.

بهترین موقعیت تهران برای سرمایه گذاری و سکونت

پیش خرید ملک در شهید اردستانی ، بهترین موقعیتی است که می تواند شما را صاحب خانه کند و یا سرمایه شما را چندین برابر کند. بلوار اردستانی از هر نظر عالی است. آب و هوای منطقه 22 فراتر از ایده آل است. سکونت در منطقه 22 ، همان زندگی رؤیایی است که همیشه به آن فکر می کردید. نزدیکی به پیست دوچرخه سواری ، نزدیکی به جنگل ، لذت بردن از هوایی پاک ، پیاده روی در کنار دریاچه و …

قیمتی که در زمان کنونی برای هر متر از واحدهای مسکونی و تجاری برج های بلوار اردستانی مشخص شده است ، حتماً در آینده ای نزدیک چندین برابر خواهد شد. چه سرمایه گذاری مطمئن تر و پرسودتر از این سراغ دارید ؟ ما که چنین سرمایه گذاری قابل اعتماد و سودآوری را سراغ نداریم.

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر ، شهرک چیتگر و سایر محله های منطقه 22 از سرمایه گذاری در بورس و بازار دلار و سکه و … سودمندتر خواهد بود. هیچ وقت ملک در ایران ارزان نشده و از این به بعد هم ارزان نخواهد شد. بنابراین برای پیش خرید ملک در شهید اردستانی ، لحظه ای تردید نکنید.

پیش فروش واحدهای مسکونی در بلوار اردستانی

بسیاری از واحدهای پروژه های بزرگ واقع در بلوار اردستانی ، به صورت پیش فروش عرضه می شوند. شرایط فروش و واگذاری این واحدهای مسکونی ، عالی است. قیمت هایی که برای پیش فروش واحدهای مسکونی در حال حاضر تعیین شده است ، شبیه به یک رؤیا است. اما رؤیا نیست ، شما در واقعیت می توانید با قیمت بسیار مناسبی در بلوار اردستانی صاحب ملک شوید. مزیت دیگر پیش خرید ملک در شهید اردستانی این است که شما می توانید مبلغ خرید خانه را در چندین مرحله با فاصله زمانی مناسب و مطابق با توان خود پرداخت کنید که خانه دار شدن را راحت تر می کند.

پیش خرید ملک در مروارید شهر فرصت دیگری است که در کوتاهترین زمان ، هر اسکناس شما را تبدیل به چندین اسکناس کند. با توجه به کاهش ارزش پول ، توصیه می کنیم که سریعتر سرمایه نقدی خود را به ملک تبدیل کنید تا ارزش سرمایه خود را حفظ کنید. بسیاری از سرمایه گذاران بورس و دلار و سکه و … در سال های اخیر ، بارها شکست خورده اند و خسارت دیده اند. اما سرمایه گذاران بازار مسکن هیچ وقت از سرمایه گذاری در این حوزه متضرر نشده اند.

مزایای مهم پیش خرید ملک در شهید اردستانی چیست ؟

شاید با دانستن مزایای پیش خرید یا خرید ملک در این محله ، برای خرید آن بهتر تصمیم گیری کنید. ما مهترین مزایای پیش خرید ملک در این بلوار را برای شما نام می بریم :

  • داشتن چشم انداز کوهستان و شهر از برج های شهید اردستانی
  • دسترسی سریع و راحت به اتوبان های مهم و حائز اهمیت تهران
  • امکان خرید واحدهای مسکونی در متراژهای موردنیاز خود ( متراژهای 70 الی 340 متر)
  • سلامت ریوی ساکنین و بهره مندی از هوایی پاک و زلال
  • دوری از شلوغی ها و ترافیک سرسام آور تهران
  • دسترسی به امکانات تفریحی و گردشگری

نکات مهم برای پیش خرید ملک چیست ؟

برای پیش خرید ملک در شهید اردستانی و سایر محله ها ، باید به نکات مهمی توجه کنید.

توجه به حضور مالک یا وکیل مالک در زمان انعقاد قرارداد ، توجه به سابقه کاری سازنده ملک ، انعقاد قرارداد در مشاور املاک معتبر ، مشخصات دقیق ملک ، قیمت ملک ، تاریخ تحویل ملک ، زمان تنظیم سند ، حضور شاهد در زمان تنظیم قرارداد ، بازدید دقیق از موقعیت ملک و … از جمله نکات حائز اهمیتی هستند که باید لحاظ شوند. بی توجهی و بی دقتی ، ممکن است شما را متضرر و خسران دیده کند.

قیمت پیش خرید ملک در شهید اردستانی چقدر است ؟

نرخ خرید ملک در این بلوار بر اساس چندین عامل مهم تعیین می شود. سازندگان مختلف برای پروژه های مختلف خود ، نرخ متفاوتی تعیین می کنند. در حال حاضر شرایط برای پیش خرید ملک بسیار عالی است. لذا تعلل را توصیه نمی کنیم. اگر قصد خرید ملک در این بلوار را دارید ، با مراجعه به یکی از مشاورین املاک معتبر هرچه سریعتر اقدام کنید.

آسمان هوم

آسمان هوم ، مشاور املاک معتبر و حرفه ای در منطقه 22 تهران است. این مجموعه می تواند سریعاً شما را به ملک موردنظرتان نزدیک کند. اگر قصد فروش یا اجاره ملک خود را دارید ، این کار را به ما بسپارید تا بهترین مشتری را برای شما در کوتاهترین زمان پیدا کنیم.

پیش خرید ملک در شهید اردستانی را در مشاور املاک آسمان هوم انجام دهید. بدین ترتیب از انعقاد قراردادی مطمئن و دقیق ، اطمینان خاطر خواهید داشت. این مجموعه ، پروژه هایی را به شما معرفی می کند که از اعتبار سازنده آن اطمینان داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو