تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌ است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است، کارت تاروت نوباوه شمشیر نیز از کارت های تاروت صغیر است و در فال تاروت به معنی احتیاط، مراقبت و عدالت می باشد که در این مطلب از سلام دنیا درباره معنی کارت نوباوه شمشیر در تاروت صغیر، تفسیر دقیق و کامل Page of Swords ، توضیحات کامل کارت تاروت نوباوه شمشیر عمودی و معکوس در زمینه سلامتی، حرفه، مال و عشق صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معنی کارت تاروت نوباوه شمشیر

معانی کلیدی (عمودی): اطلاعات به تاخیر افتاده، نیاز به صبر، ایده های خلاقانه، برنامه ریزی، احتیاط، حفاظت و مراقبت، عدالت، استفاده از ذهن و کنجکاوی

معانی کلیدی (معکوس): رویا پردازی کردن، حالت تدافعی، نداشتن ایده یا برنامه ریزی، انجام بازی های فکری، پارانوئید بودن، نداشتن چابکی ذهنی، کم هوش بودن، چیزی برای گفتن نداشتن و سرد بودن یا اخبار ناامید کننده


حتما بخوانید: آموزش کامل فال تاروت رایگان


توضیحات کامل کارت تاروت نوباوه شمشیر در فال تاروت صغیر

پسر جوانی که شمشیر خود را به سمت آسمان گرفته است در کارت نوباوه شمشیر به تصویر کشیده شده است. بدن و شمشیر او به یک سمت متمایل شده اند، اما سرش را به پهلو می چرخاند که انگار می خواهد ببیند در آن منطقه چه می گذرد. موهای مرد جوان توسط نسیمی تکان داده می شود، در حالی که به نظر می رسد ابرهای پشت سر او در آسمان می چرخند و حسی پویا به کارت می دهند. موقعیت کارت در زمین سبز و حاصلخیز نشان می دهد که ایده های آن احتمالاً منجر به پیشرفت و توسعه مثبت می شود.
شخصی که انرژی زیادی از خود نشان می دهد در کارت نوباوه شمشیر در زندگی یک فرد نمادین است. جوانی با موهای بهم ریخته و با جسارت روی یک سنگی ایستاده است. این فرد جوان و فعال شمشیر در دست دارد. او قیافه ای مصمم در چهره اش دارد که حتی ممکن است به سرکشی اشاره کند. به نظر می رسد که او آماده است تا با کمترین تحرکی برخورد کند. کارت نوباوه شمشیر فردی پویا، پرشور و مشتاق است. هنگامی که این کارت در خواندن تاروت ظاهر می شود، مملو از مفاهیم تازه و جاه طلبی های آینده هستید. یک پروژه جدید، یک آزمایش با یک استراتژی متفاوت، یا یادگیری چیزی جدید ممکن است شما را الهام بخشد.

کارت تاروت نوباوه شمشیر

نوباوه شمشیر (عمودی)
معنای کارت تاروت نوباوه شمشیر

کارت نوباوه شمشیر به طور کلی به اخبار، ایده‌ها، برنامه‌ریزی و الهام‌های به تاخیر افتاده اشاره دارد. همچنین می تواند نشان دهنده مراقب بودن و محافظ باشد. این کارت تاروت صغیر ممکن است به شما توصیه کند که صبور باشید و از درگیر شدن در دعواها یا مشاجرات بیهوده خودداری کنید. همچنین می تواند برای عدالت، سخن گفتن و مبارزه با بی عدالتی ایستادگی کند.


حتما بخوانید: معنی کارت تک شمشیر در تاروت


کارت نوباوه شمشیر می تواند نشان دهنده مهارت ذهنی، آموزش یا یادگیری، تیز هوش بودن، کنجکاو بودن و پرسشگر بودن و استفاده از ذهن شما باشد.این کارت ممکن است نشان دهنده پرحرف بودن، صادق بودن و صریح بودن باشد. با این حال، همچنین می تواند بیانگر بی ادبی، ناخوشایند بودن، یا شرکت در شایعات بی اهمیت باشد.نوباوه شمشیر نشان دهنده فردی است که جوان است، کودک یا فردی که قلبش هنوز جوان است، پرحرف، شاداب، تحلیلگر، منطقی و خونسرد و دارای ذهنی روشن است. این فرد بسیار فیلسوف است، از بی عدالتی متنفر است و گهگاه می تواند به عنوان یک فرد تنها یا صریح ظاهر شود. از جنبه منفی، آنها همچنین می توانند کمی شایعه ساز باشند.

اگرچه آنها قصد صدمه زدن به کسی را ندارند، اما می توانند نشانه هایی مانند دلو، جوزا یا ترازو باشند و ترجیح می دهند از قوانین پیروی کنند.کارت نوباوه شمشیر اغلب زمانی ظاهر می شود که شما در حال بررسی یک روش جدید از تفکر، مانند یک مفهوم جدید، دیدگاه، مجموعه اطلاعات یا روش هستید. شما علاقه زیادی به اطلاعات دارید. شما در حال تحقیق در مورد این روش جدید تفکر هستید و تا آنجا که می توانید یاد می گیرید.

معنی کارت تاروت نوباوه شمشیر

تعبیر کارت نوباوه شمشیر در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه (عمودی)

گرفتن یک کارت نوباوه شمشیر (عمودی) در خواندن کارت تاروت زمانی که در یک رابطه هستید، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که مشکلی وجود خواهد داشت زیرا اغلب به اختلافات بیهوده یا بی‌اهمیت با همسرتان کشیده می‌شوید. برای موقعیت خود در مورد مسائل حیاتی بجنگید، اما اجازه ندهید هر اختلاف جزئی به یک بحث بزرگ تبدیل شود. این کارت می تواند نشان دهد که اخبار یا تغییر در رابطه شما به تاخیر می افتد یا کمی بیشتر از آنچه پیش بینی می کنید طول می کشد. فقط صبر کن!


حتما بخوانید: معنی کارت دو شمشیر در تاروت


کارت نوباوه شمشیر ممکن است به افراد مجرد توصیه کند که اگر می خواهند با کسی ملاقات کنند، تلاش بیشتری برای معاشرت کنند. این کارت می تواند نشان دهد که اگر آرزوی یک رابطه را داشته اید، بیشتر از آنچه پیش بینی می کنید طول می کشد و باید صبر داشته باشید.

کارت نوباوه شمشیر نمایانگر فردی است که از نظر فکری علاقه مند است و دارای انرژی است که ممکن است با اضطراب هم مرز باشد. با این حال، در روابط، آنها می توانند نسبت به درگیری های عاطفی محتاط باشند و در صورت لزوم از آنها اجتناب کنند. معنی عشق تاروت نوباوه شمشیر می تواند نشان دهنده رابطه ای باشد که بیشتر منطقی است. عاشقان تمایل بیشتری به لذت بردن از مکالمات فکری دارند اما ممکن است در نزدیکی عاطفی مردد باشند.

تعبیر کارت نوباوه شمشیر در فال تاروت در زمینه امور مالی (عمودی)

هر ایده درخشانی که ممکن است برای افزایش درآمد یا افزایش بودجه خود داشته باشید ممکن است هنوز در مراحل اولیه باشد. سعی کنید در صورت امکان از افرادی استفاده کنید که ممکن است تجربه بیشتری از شما داشته باشند. پیچیدگی دنیای مالی نیز ممکن است در حال حاضر علاقه شما را برانگیزد. هرچه بیشتر در مورد آن بدانید، بهتر می توانید از آن به نفع خود برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. مدتی را صرف تحقیق در مورد گزینه های جایگزین خود برای صندوق های بازنشستگی و همچنین سهام، اوراق قرضه و سایر کالاهای مالی کنید.


حتما بخوانید: معنی کارت سه شمشیر در تاروت


همچنین می توانید با یک مشاور مالی که می تواند مشاوره ارائه دهد تماس بگیرید.نوباوه شمشیر در جلسه خواندن کارت تاروت نشان می دهد که هرگونه اخبار مالی که پیش بینی می کردید ممکن است به تعویق بیفتد. این کارت تاروت صغیر همچنین نشان می‌دهد که شما ایده‌های درخشان زیادی برای کسب درآمد دارید، اما به شما هشدار می‌دهد که از همه چیز در امور مالی آگاه باشید. عاقلانه است که به هر توصیه مالی خوبی که به شما داده می شود توجه کنید. برای اینکه ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید، ممکن است از یک فرد مسن تر یا عاقل تر راهنمایی بخواهید.

توضیحات کامل کارت تاروت نوباوه شمشیر در فال تاروت صغیر

تعبیر کارت نوباوه شمشیر در فال تاروت در زمینه حرفه (عمودی)

ممکن است در مورد حرفه خود فردی باهوش، خلاق و جاه طلب باشید. ممکن است انگیزه زیادی داشته باشید و ایده های متعددی برای کمک به حرفه خود داشته باشید. با توجه به اینکه این کارت یک نوباوه است، نشان می دهد که شما در حال شروع یک کارآموزی یا تجربه جدید هستید، که می تواند نشان دهنده ثبت نام شما در مدرسه، در یک برنامه آموزشی یا شروع یک کار یا مسیر حرفه ای جدید باشد. اهداف زیادی دارید و احتمالاً به آموزش یا تجربه بیشتری نیاز دارید تا به شما در رسیدن به آنها کمک کند.

کارت جلوتر نشان می دهد که شما بسیار باهوش، جاه طلب و سرشار از ایده های تازه و خلاق هستید. هنگامی که آشکار می شود، ممکن است رویای یک حرفه فوق العاده مرفه را در سر داشته باشید. فقط به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به هدف، باید بتوانید ایده ها را به عمل تبدیل کنید. این کارت ممکن است نشان دهد که برای رسیدن به اهداف بلندپروازانه ای که برای خود تعیین کرده اید، ممکن است نیاز به ادامه تحصیل داشته باشید. این کارت تاروت همچنین ممکن است نشان دهد که اگر منتظر یک مصاحبه شغلی هستید، احتمالاً اخبار خوب خواهد بود، اما دیرتر از حد انتظار خواهد آمد، بنابراین ممکن است شنیدن پاسخی که انتظارش را داشتید بیشتر طول بکشد.


حتما بخوانید: معنی کارت چهار شمشیر در تاروت


تعبیر کارت نوباوه شمشیر در فال تاروت در زمینه سلامتی (عمودی)

کارت نوباوه شمشیرها در تاروت سلامت نشان دهنده فرصتی برای بهبودی شما از بیماری ها یا زخم های قبلی است زیرا به شما وضوح ذهنی می دهد تا بر هر مشکلی که با آن مواجه می شوید غلبه کنید. اما مراقب باشید زیاده روی نکنید! با احتیاط دوباره وارد دنیا شوید.کارت نوباوه شمشیر نشان می دهد که شما ممکن است بیشتر بر جنبه های منطقی تر زندگی تأکید داشته باشید تا جنبه معنوی خود. در زندگی شما جایی برای استدلال  وجود دارد، اما باید به های جنبه معنوی خود بها بدهید.

کارت نوباوه شمشیر نشان می دهد که شما این فرصت را خواهید داشت تا در نهایت از یک آسیب یا بیماری قبلی  بهبود پیدا کنید. سرزندگی شما به زودی باز خواهد گشت، اما مراقب کار بیش از حد خود باشید، تا زمانی که کاملاً به حالت عادی بازگشته اید، هنوز باید مراقب سلامتی خود باشید و با خود مهربان باشید. علاوه بر این، باید درک کنید که برخی از روش های سالم راهی برای خروج از مشکلات سلامتی شما خواهند بود. بنابراین، مطمئن شوید که آنها را در اسرع وقت شروع کنید.

تفسیر دقیق و کامل Page of Swords

معنی کارت نوباوه شمشیر معکوس در تاروت

کارت تاروت نوباوه شمشیر (معکوس) تمام عیوب را آشکار می کند حتی ممکن است  خطرناک شود. او دارای ذهنی تیزبین است که ممکن است از آن برای حیله و دغلکاری سوء استفاده کند. مهارت ذاتی او در زبان به یک سلاح تبدیل شده است و تیغه ای که در دست دارد می تواند باعث آسیب شود. او ممکن است بلوغ یا درک لازم برای درک بدبختی را نداشته باشد که در حین تجربه هیجان باعث می شود. از طرف دیگر، نویسنده می تواند کسی باشد که زیاد صحبت می کند اما واقعاً چیز اساسی نمی گوید. مراقب باشید که گفته های خود را با قدرت و عمل پشتیبانی کنید، در غیر این صورت ممکن است شهرت خود را از بین ببرید.

همچنین ممکن است به معنای اخبار نامطلوب یا ناامیدکننده و همچنین کمبود الهام یا ایده باشد. علاوه بر این، ممکن است به معنای حالت تدافعی، انتقام جو، بدبین یا سوزاننده باشد. برعکس، این کارت تاروت صغیر ممکن است از شما بخواهد که یک قدم به عقب برگردید و همچنین می تواند به صورت پراکنده عمل کند. فقدان انصاف، ناتوانی در سخن گفتن علیه بی عدالتی، سرپیچی از قانون، یا بزهکار بودن نیز می تواند توسط آن نشان داده شود. علاوه بر این، ممکن است نشان دهد که شما توانایی برقراری ارتباط ندارید یا چیزی برای گفتن ندارید.

ممکن است به عنوان یک داستان هشدار دهنده برای شما در مورد نحوه تعامل شما با افراد زندگی خود عمل کند.حتی اگر ممکن است باور داشته باشید که صادقانه صحبت می کنید، خطر بی ادبی  را دارید. همچنین ممکن است نشانه بی سوادی، ناتوانی ذهنی یا مسائل یادگیری باشد.کارت نوباوه شمشیر همچنین می تواند نشان دهنده یک کلاهبردار بودن، انجام بازی های فکری، انتشار شایعات نادرست و پارانویا باشد.


حتما بخوانید: معنی کارت پنج شمشیر در تاروت


علاوه بر این، این استعاره برای جوانی است که ترجیح می دهد اطلاعات خود را برای خود نگه دارد. آنها هنوز ذهن تیزبین دارند و تحلیلگر و منطقی هستند. با این حال، آنها ممکن است از هوش خود به شیوه ای ناپسند یا انتقام جویانه سوء استفاده کنند. آنها ممکن است معتقد باشند که بهتر از دیگران هستند و قوانین در مورد آنها صدق نمی کند و می توانند بدبین و تندخو باشند.

کارت تاروت نوباوه شمشیر معکوس

تعبیر کارت نوباوه معکوس در فال تاروت در زمینه عشق و رابطه

کارت نوباوه شمشیر (معکوس) در خواندن کارت تاروت نشان می دهد که شریک زندگی شما در حال بازی های فکری است، نسبت به شما سرد یا بی توجه است، یا بار عاطفی را از یک رابطه قبلی وارد رابطه شما می کند که باعث درگیری او می شود. اجازه ندهید شریک زندگیتان به انتقام رفتاری که از معشوق قبلی داشته است با شما بدرفتاری کند. این کارت می تواند نشان دهد که اگر منتظر اخبار یا تغییر در رابطه عاشقانه خود هستید، می توانید از نتایج ناامید شوید.


حتما بخوانید: معنی کارت شش شمشیر در تاروت


اگر مجرد هستید کارت نوباوه شمشیر معکوس می‌تواند به این معنا باشد که ممکن است  کسی که رقیب است   از شما بخواهد با دیگر عاشقان رقابت کنید تا با آنها باشید. این کارت می تواند نشان دهد که اگر به یک رابطه عاشقانه امیدوار بودید ممکن است ناامید شوید. کارت عشق تاروت نوباوه شمشیرها نشان دهنده فردی است که ممکن است فاقد همدلی، حساسیت  باشد، یا ممکن است مبارز یا تدافعی باشد. آنها ممکن است از این حالت لذت زیادی ببرند، اما این ممکن است به بهای آرامش و توجه به احساسات دیگران تمام شود. علاوه بر این، این کارت ممکن است نشان دهنده اختلال در ارتباط بین همسر یا حتی سوء تفاهم باشد.

معنی کارت تاروت نوباوه شمشیر معکوس

تعبیر کارت نوباوه معکوس در فال تاروت در زمینه امور مالی

این کارت در گسترش تاروت مالی نشان می دهد که اگرچه ممکن است اخبار مالی را دریافت کنید که منتظر آن بوده اید، ممکن است آن چیزی نباشد که انتظارش را داشتید.اگر منتظر تصمیم وام مسکن یا اخبار افزایش حقوقی که درخواست کرده اید هستید نامطلوب خواهد بود. پیشنهادات شما برای به دست آوردن حداکثر سود ممکن است واقع بینانه نباشد یا فقط کلماتی پوچ و بدون استراتژی برای عمل باشد.


حتما بخوانید: معنی کارت هفت شمشیر در تاروت


همچنین ممکن است هیچ یک از تحقیقاتی که برای بهبود وضعیت مالی خود انجام داده اید، تأثیر واقعی نداشته باشد. شما می توانید با فکر اینکه در مرحله بعد چه کاری انجام دهید به جای اقدام ساده، بسیار غرق شوید.این کارت در قرائت مالی نشان دهنده مقاومت در برابر مشاهده هر چیزی از یک زاویه تازه یا حداقل، متفاوت است. این امکان وجود دارد که امید خود را از دست داده باشید، هر روز از آن خسته شده اید، یا شاید باور داشته باشید که همیشه مشکلات مالی دارید.

تعبیر کارت نوباوه معکوس در فال تاروت در زمینه شغل 

اگرچه اشتیاق و کنجکاوی شما فراوان است اما در حال حاضر تمرکز ندارید. به نظر می رسد که شما نمی توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید برای آینده انجام دهید زیرا هیچ خروجی ندارید. وقتی حوصله‌تان سر می‌رود یا احساس می‌کنید شغلی برای شما مناسب نیست، ممکن است به شغل دیگری بروید. برای اینکه واقعاً عمق و تجربه کار در آنجا را به دست آورید، اغلب باید مدت زمان زیادی را متعهد بمانید. این کارت همچنین ممکن است نشان دهنده داشتن بسیاری از ایده های عالی باشد اما هیچ کاری با آنها انجام نمی دهید. هیچ چیز بدون عمل محقق نمی شود.


حتما بخوانید: معنی کارت هشت شمشیر در تاروت


کارت نوباوه شمشیر(معکوس) در یک جلسه کارت تاروت به این معنی است که شما در تصمیم گیری در مورد شغل مشکل دارید. شما می توانید بین صنایع یا پروژه های مختلف جابجا شوید زیرا نمی توانید تصمیم بگیرید که بهترین مسیر حرفه ای برای شما کدام است. شما می توانید تمام ایده ها، اهداف و شانس های دنیا را داشته باشید، اما اگر از آنها استفاده نکنید یا به آنها عمل نکنید، موفق نخواهید شد. شما باید بین دنبال کردن برنامه ها و آرزوهای خود و انجام برخی کارها تعادل برقرار کنید. اگر منتظر خبر یک مصاحبه شغلی بوده اید، اکنون به شما خواهد رسید، اما ممکن است نتیجه ای نباشد که انتظارش را داشتید.

تعبیر کارت نوباوه معکوس در فال تاروت در زمینه شغل

تعبیر کارت نوباوه معکوس در فال تاروت در زمینه سلامت 

کارت نوباوه شمشیر که در یک گسترش تاروت سلامتی معکوس شده است، نشان می دهد که ممکن است مشکلات سلامت روانی را تجربه کنید یا ممکن است از نظر شناختی بی نظم، مبهم یا گیج باشید. باید وقت بگذارید و سرعت خود را کم کنید.نوباوه شمشیر به شما هشدار می دهد که مراقب افرادی باشید که ممکن است سعی کنند با استفاده از هوش سریع خود بر شما تأثیر بگذارند. آنها تظاهر به مقامات روحانی می کنند و طوری رفتار می کنند که انگار همه چیز را می دانند. آنچه را که مناسب شماست بردارید و بقیه را دور بریزید.تمام اعتماد خود را به یک فرد معطوف نکنید تا شما را در مسیر معنوی هدایت کند. شما قبلاً اطلاعات مورد نظر خود را دارید.این کارت می تواند افرادی را نشان دهد


حتما بخوانید: معنی کارت نه شمشیر در تاروت


که به طور معمول در مورد سلامتی خود صحبت می کنند، به نحوی که ممکن است نگران کننده باشد. به خاطر داشته باشید که ممکن است همه چیز آنطور که در ابتدا به نظر می رسد نباشد. در صورت امکان، قبل از موافقت با اقدامات پزشکی مهم و تهاجمی، نظر فرد دوم را بخواهید. هیچ گونه اطلاعات بهداشتی شخصی را فاش نکنید، به خصوص برای کسی که به خوبی نمی شناسید.

کارت نوباوه شمشیر: کشیدن یک کارت

هنگامی که به راه حل های مختصر و دقیق نیاز دارید، فقط یک کارت کشیده می شود. برای موقعیت هایی استفاده می شود که به پاسخ های قطعی، بله یا خیر نیاز دارید. بنابراین، اگر در حال گذراندن یک سناریوی دشوار یا گرفتار شدن در یک بند هستید، معمولاً گرفتن یک کارت برای شما مفید است. پس از به هم زدن کارت، می توانید یکی را انتخاب کنید. پاسخ مناسب به درخواست خود را دریافت خواهید کرد. نتایج  کشیدن کارت نوباوه شمشیر به شرح زیر است:

موقعیت عمودی: صفحه شمشیرها کارتی است که به معنای "بله" است. این کارت نشان دهنده هوش، کنجکاوی و مهارت های ارتباطی خوب است.کارت نوباوه شمشیر نشانه این است که وقتی در حین خواندن تاروت آن را می کشید، تغییر و وضوح وارد زندگی شما می شود.

موقعیت معکوس: به طور کلی این کارت در جهت معکوس به عنوان یک کارت "نه" مشاهده می شود. این به عنوان یک هشدار برای عقب نشینی و ارزیابی عینی وضعیت قبل از تصمیم گیری سریع عمل می کند و نشان می دهد که پاسخ سؤال شما منفی است.

کارت نوباوه شمشیر: کشیدن یک کارت

کارت نوباوه شمشیر برای زمان بندی

این کارت پیش‌بینی می‌کند که یک فکر مهم ابتدا به ذهنتان می رسد و چالشی را حل می کند. این رویداد ممکن است در 1-11 روز رخ دهد. اگر این کارت را در پاسخ به سؤالی در مورد زمان وقوع یک رویداد ترسیم کنید، به این معنی است که هر چیزی که بخواهید رخ می دهد اما زمان می برد زیرا عنصر هوا نشان دهنده حرکت سریع است.


حتما بخوانید: معنی کارت ده شمشیر در تاروت


سخت است که بگوییم کی اتفاق می افتد زیرا ممکن است فصل زمستان یا فصل‌های جوزا، ترازو یا نشان زودیاک دلو باشد. شما باید این را به این معنا بخوانید که هر چیزی که می‌پرسید اتفاق می‌افتد، حتی اگر خیلی زمان ببرد. بهترین استراتژی برای تعیین زمان این است که همیشه حداقل یک بار بعد فکر کنید.

سخن آخر

هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است.