زیبایی های آبشار ولیلا و بهترین زمان سفر به آن

زیبایی های آبشار ولیلا و بهترین زمان سفر به آن


منبع: آرگا

4

1402/3/4

22:42


شما علاقه مندان در سفر به مازندران با جاذبه های مختلفی رو به رو هستید. در این بخش نیز می توانید با دیدنی های آبشار ولیلا آشنا شوید.

 آبشار ولیلا با جاذبه های رویایی خود در روستایی با همین نام واقع شده است. شما عزیزان برای بازدید از زیبایی های این آبشار باید به مازندران سفر کنید. شما با عبور از میان جنگل های انجیلی می توانید به این آبشار بکر برسید.

جاذبه مهم ولیلا

زیبایی های آبشار ولیلا:

مازندران تکه ای از بهشت است که علاقه مندان زیادی دارد. اگر سفرهای زیادی به این استان داشته اید و این بار می خواهید یک سفر متفاوت داشته باشید حتما سری به این روستای دیدنی و بکر بزنید که از چشم گردشگران زیادی پنهان مانده است.

دیدنی های ولیلا

این آبشار ۵ متری شامل جاذبه های منحصر به فرد و مختلفی می باشد. در فصل های مختلفی از سال این آبشار زیبایی های خاصی داشته به ویژه در تابستان نیز می توانید با آب تنی کردن در حوضچه آن بدنی خنک کنید و نهایت لذت را ببرید. از دیگر آبشارهای مهم در این استان می توان به آبشار هریجان نیز اشاره نمود.

طبیعت ولیلا

جاذبه های آبشار:

همانطور که اشاره شد برای رسیدن به این آبشار مرتفع و در عین حال زیبا باید از میان جنگل های انجیلی عبور کنید. این جنگل ها در ابتدا بسیار توجه شما را جلب می کند. درختانی وسیع و تنومند که قد و قامت بالایی دارند و شما باید از میان درختان تو د توی آن عبور نمایید.

جنگل ولیلا

عبور از روستا نیز بخشی دیگر از زیبایی های سفر شما محسوب می شود. در این روستا می توانید از نزدیک زندگی روستایی را ببینید و با مردمان مهربان این روستا گپ و گفتی داشته باشید.

شما بعد از اینکه روستا را طی کردید به یک مسیر رودخانه ای پر آب می رسید که از آبشار سرچشمه می گیرد. شما بعد از طی کردن رودخانه می توانید، زیبایی آبشار را از نزدیک مشاهده کنید. حال اگر در فصل بهار راهی سفر شوید که بهترین جاذبه ها و طبیعت را پیش روی خود می بینید.

آبشار ولیلا

بهترین زمان برای سفر:

سفر به این روستا و آبشار ولیلا آن هیچ محدودیت فصلی ندارد. شما می توانید در فصل های مختلفی از سال راهی سفر شوید. اما ما توصیه می کنیم تا در فصل بهار به این سفر بروید. در این فصل هم شرایط آب و هوایی معتدل تر و خنک تر بوده و هم اینکه شما می توانید با جاذبه های سرسبزتری رو به رو شوید.

 این آبشار مرتفع امروزه یکی دیگر از مکان های دیدنی مازندران بوده که شما از آن بازدید خواهید کرد. مازندران استانی سراسر زیبایی بوده که هر ساله حجم بالایی از گردشگران و توریستان را به سوی خود جذب می کند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو