دومین تریلر رسمی فیلم کمدی No Hard Feelings منتشر شد ! [تاریخ اکران]

منبع: فیگار

5

1402/3/4

23:31


فیلم No Hard Feelings یکی از مورد انتشارترین فیلم‌های 2023 است که اخیرا دومین تریلر رسمی No Hard Feelings به انتشار رسید.

دومین تریلر رسمی فیلم کمدی No Hard Feelings منتشر شد ! [تاریخ اکران]

فیلم No Hard Feelings یکی از مورد انتشارترین فیلم‌های 2023 است که اخیرا دومین تریلر رسمی No Hard Feelings به انتشار رسید.

دومین تریلر هیچ مشکلی نیست با عنوان اصلی تریلر دوم سینمایی No Hard Feelings به تازگی منتشر شده و تریلر منتشر شده از سینمایی No Hard Feelings بازخورد گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

دومین تریلر رسمی No Hard Feelings

دومین تریلر رسمی No Hard Feelings

تریلر دوم سینمایی No Hard Feelings

این فیلم با رده سنی بزرگسال R و به کارگردانی جین استوپنیتسکی (کارگردان فیلم Good Boys و از نویسندگان و کارگردانان سریال The Office) ساخته شده است و قرار است در تاریخ ١۴٠٢/٠۴/٠٢ در سینماها اکران شود.

دومین تریلر هیچ مشکلی نیست

در ادامه می‌توانید تریلر دوم سینمایی No Hard Feelings را ببینید:

چندی پیش بعد از انتشار نخستین پوستر‌ رسمی فیلم کمدی No Hard Feelings و نخستین تریلر رسمی فیلم No Hard Feelings به تازگی تریلر تازه‌ای از این سینمایی منتشر شده است.

هیچ مشکلی نیست یا No Hard Feelings فیلم کمدی سکسی بلوغِ آمریکایی به کارگردانی جین استوپنیتسکی است که از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی او و جان فیلیپس ساخته شده‌ است. جنیفر لارنس یکی از تهیه‌کنندگان است و در کنار اندرو بارت فلدمن ایفای نقش می‌کند. متیو برودریک، لارا بنانتی، ناتالی مورالس، اسکات مک‌آرتور و ابن ماس-بچراک در نقش‌های مکمل حضور دارند.

داستان فیلم در مونتاوک، نیویورک می‌گذرد، که در آن‌جا مدی، یک راننده اوبر که پس از سلب مالکیت خودرویش با ورشکستگی مواجه است، یک پست غیر معمول در کریگزلیست را می‌پذیرد. کارفرمایان جدید او والدینی هستند که متوجه شده‌اند پسر نوجوان از لحاظ اجتماعی کم‌تجربه اما از لحاظ تحصیلی با استعداد آن‌ها علاقه‌ای به تعاملات انسانی، قرار ملاقات با زنان یا رابطه جنسی ندارد. در ازای دریافت یک بیوک ریگال، او موافقت می‌کند که «دوست‌دختر» پسرشان شود و به او کمک کند تا وارد زندگی بزرگسالانه شود.

در اکتبر ۲۰۲۱ اعلام شد که سونی در مقابل استودیوهای اپل، نتفلیکس و یونیورسال پیکچرز برای اکران انحصاری سینمایی یک مجموعه کمدی با محدوده سنی R و بسیار رقابتی با حمایت تهیه‌کننده-بازیگر جنیفر لارنس و کارگردان جین استوپنیتسکی پیروز شد. لارنس، الکس ساکس، مارک پروویسیرو، نائومی اودنکرک، و جاستین پولسکی به عنوان تهیه‌کننده در فیلم حضور دارند در حالی که استوپنیتسکی فیلم‌نامه را با جان فیلیپس نوشته‌است. در ژوئیه ۲۰۲۲ گزارش شد که سونی این فیلم را به پیش خواهد برد و در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو