اولین واکنش‌ها به انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse | شاهکاری چشم‌نواز

منبع: گیمفا

6

1402/3/5

11:04


اولین واکنش‌های منتقدان به انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بسیار خوب بوده و آن را شاهکاری چشم‌نواز توصیف کردند.

اولین واکنش‌ها به انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse | شاهکاری چشم‌نواز

اولین واکنش‌های منتقدان به انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بسیار خوب بوده و آن را شاهکاری چشم‌نواز توصیف کردند.

انتظار برای انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) به سر رسیده و حالا این اثر قرار است روی پرده سینماها اکران شود. حالا نیز اولین واکنش‌های منتقدان نسبت به این دنباله منتشر شده که بسیار مثبت و خوب بوده است.

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» دنباله‌ای برای انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse محصول سال ۲۰۱۸ میلادی است و در عین حال، زمینه را برای انیمیشن بعدی این مجموعه یعنی انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Beyond the Spider-Verse) فراهم می‌کند.

نظر منتقدان درباره انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

مایکل لی:

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» توانسته انتظارات را برآورده سازد و دنباله‌ای بسیار خیره‌کننده و تماشایی از لحاظ بصری باشد. در این میان نیز یک داستان طنین‌انداز و آرامش‌بخش درباره به بلوغ رسیدن وجود دارد که به خوبی با انیمیشن‌های چشم‌نواز، موسیقی عالی و طنزهای جالب همراه شده است. این اثر فوق‌العاده است.

اشلی ساندرز:

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» همه چیز دارد! انیمیشن‌سازی آن در سطح بالایی قرار دارد، هر عنکبوتی عالی است، شگفتی‌ها حماسی به نظر می‌رسند و موسیقی نیز فوق‌العاده است. بازگشت به دنیای عنکبوتی حس بسیار خوبی دارد.

تسا اسمیت:

انیمیشن اول با سبک انیمیشن‌سازی و داستان‎‌سرایی متمایز خودش، سطح انتظارات را بالا برد. حالا نیز انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان عنکبوتی» توانسته انتظارات را بالاتر نیز ببرد و سطح جدیدی از انیمیشن‌سازی را ارائه کند.

درو تیلور:

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» دستاوردی خیره‌کننده است. این اثر از لحاظ بصری خیره‌کننده است و دنیاها و قلمروهای جدید و متمایزی را به نمایش در می‌آورد. با این حال، نقطه قوت فیلم، عمق احساسی و درون مایه زیبای آن است.

ونسا دی:

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» فقط یک دستاورد خارق‌العاده در زمینه داستان‌سرایی و انیمیشن‌سازی نیست بلکه تجربه‌ای فرهنگی است که هر بیننده‌ای را به واکنش وا می‌دارد.

شان اوکانل:

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» حتی بالاتر از یک شاهکار است و یک اثر هنری واقعی محسوب می‌شود. این اثر خارق‌العاده است و هر فریم از آن زیبا و تماشایی به نظر می‌رسد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو