فروش فیزیکی Zelda: Tears of the Kingdom در دومین هفته در ژاپن به بیش از ۲۷۵ هزار نسخه رسید

منبع: گیمفا

4

1402/3/5

11:35


طبق آخرین آمار منتشر شده، فروش فیزیکی بازی Zelda: Tears of the Kingdom در دومین هفته انتشار خود در ژاپن از ۲۷۵ هزار نسخه فراتر رفته است.

فروش فیزیکی Zelda: Tears of the Kingdom در دومین هفته در ژاپن به بیش از ۲۷۵ هزار نسخه رسید

طبق آخرین آمار منتشر شده، فروش فیزیکی بازی Zelda: Tears of the Kingdom در دومین هفته انتشار خود در ژاپن از ۲۷۵ هزار نسخه فراتر رفته است.

بازی تحسین شده The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد. نینتندو چندی پیش اعلام کرد که بازی مذکور در سه روز اول انتشار خود بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است. همچنین این بازی هفته گذشته با فروش بیش از ۱.۱ میلیون واحد در صدر جدول فروش فیزیکی هفتگی ژاپن قرار گرفت. فامیتسو (Famitsu) اکنون جدیدترین آمار جدول فروش هفتگی ژاپن را منتشر کرده است و این عنوان جهان باز همچنان در صدر قرار دارد و بیش از ۲۴۷۰۰۰ نسخه‌ی فیزیکی از آن در هفته دوم انتشار خود فروخته شده و در مجموع فروش آن در ژاپن به بیش از ۱.۳ میلیون نسخه رسیده است.

هیجان مخاطبان در ژاپن برا The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به نسخه‌ی قبلی آن یعنی Breath of the Wild نیز سرایت کرده و این بازی اکنون با فروش ۷۰۰۰ نسخه در رتبه‌ی سوم جدول فروش هفتگی ژاپن قرار دارد. همچنین برخی عناوین دیگر کنسول نینتندو سوییچ از جمله Mario Kart 8 Deluxe، Pokemon Scarlet and Viole و Minecraft در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته‌ی گذشته‌ی ژاپن جای گرفتند.

در نمودار فروش کنسول‌ها، نینتندو سوییچ با فروش بیش از ۸۶۰۰۰ دستگاه در هفته‌ی گذشته پرفروش‌ترین کنسول خانگی در ژاپن محسوب می‌شود. کنسول پلی استیشن ۵ نیز با فروش ۳۷۰۰۰ دستگاه در هفته‌ی گذشته، در رده دوم قرار گرفت.

در پایان می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش فیزیکی ژاپن در هفته گذشته (منتهی به ۲۱ مه) و جدول پرفروش‌ترین کنسول‌های ژاپن را مشاهده کنید.

نام بازیفروش این هفتهفروش کلیرتبه
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom۲۴۷,۶۸۹۱,۳۶۷,۱۹۱۱
Mario Kart 8 Deluxe۸,۲۶۴۵,۳۰۱,۷۴۲۲
The Legend of Zelda: Breath of the Wild۷,۵۲۰۲,۱۸۹,۶۹۱۳
Pokemon Scarlet and Violet۵,۵۷۳۵,۰۳۴,۲۹۵۴
Minecraft۵,۵۰۷۳,۱۴۱,۴۶۰۵
Kirby’s Return to Dream Land Deluxe۵,۳۶۰۴۳۲,۱۴۹۶
Super Smash Bros. Ultimate ۴,۷۰۹ ۵,۱۹۵,۳۸۷۷
Splatoon 3۴,۶۵۸۴,۰۱۹,۳۵۱۸
Mega Man Battle Network Legacy Collection۴,۵۱۵ ۱,۰۸۱,۴۴۷۹
Nintendo Switch Sports۳,۴۲۲ ۱,۰۸۱,۴۴۷۱۰

جدول فروش سخت‌افزارها در ژاپن:

نام کنسولفروش این هفتهفروش هفته قبلرتبه
نینتندو سوییچ۸۶,۶۴۵۸۳,۰۵۲۱
پلی استیشن ۵۳۷,۱۵۵۴۱,۴۴۴۲
ایکس باکس سری ایکس/اس۲۶۲ ۲۷۵۳

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو