آزمون انگشتر گمشده: اگر بتوانید انگشتر الماس را در کمتر از 40 ثانیه پیدا کنید، بینایی عالی دارید!

آزمون انگشتر گمشده: اگر بتوانید انگشتر الماس را در کمتر از 40 ثانیه پیدا کنید، بینایی عالی دارید!


منبع: خبرنما

4

1402/3/5

11:37


جمعه خود را با آزمون انگشتر گمشده شروع کنید! این تست بینایی بینندگان را به چالش می‌کشد تا انگشتر الماسی را که در میان صخره‌ها گمشده شده است، پیدا کنند…

آزمون انگشتر گمشده: اگر بتوانید انگشتر الماس را در کمتر از 40 ثانیه پیدا کنید، بینایی عالی دارید!

جمعه خود را با آزمون انگشتر گمشده شروع کنید! این تست بینایی بینندگان را به چالش می‌کشد تا انگشتر الماسی را که در میان صخره‌ها گمشده شده است، پیدا کنند.

این تست بینایی توسط چیشولم هانتر ساخته شده است. آنها ادعا می کنند که از هر سه نفر تنها یک نفر می تواند انگشتر را در عرض 40 ثانیه پیدا کند.

آزمون انگشتر گمشده

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشمان و مغز شما هستند. حل این پازل های تصویری باعث می شود تا مهارت های بینایی شما بهبود پیدا کند. بنابراین امروز آزمون انگشتر گمشده را برای شما آماده کرده ایم تا چشمان خود را محک بزنید.

در تصویر شما می توانید صخره ها و گیاهان زیادی را مشاهده کنید. به هر حال، جایی در این تصویر انگشتر الماسی گمشده است و شما باید آن را پیدا کنید. آیا می توانید انگشتر را در 40 ثانیه تشخیص دهید؟

انگشتر را پیدا کنید

.

.

.

.

سرنخ: انگشتر در پایین تصویر مخفی شده است.

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسیده است. اگر توانستید آزمون انگشتر گمشده را موفقانه حل کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر هنوز به دنبال جواب هستید، اکنون ما آن را فاش می کنیم.

پاسخ تست بینایی

انگشتر گمشده

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده کردید انگشتر در قسمت پایین تصویر قرار دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون انگشتر گمشده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو