بیوگرافی مارگو رابی درباره زندگی شخصی و هنری اش و لیست بهترین فیلم هایش

بیوگرافی مارگو رابی درباره زندگی شخصی و هنری اش و لیست بهترین فیلم هایش


منبع: روزانه

4

1402/3/5

13:40


امروز در روزانه به زندگی و فیلم‌های بازیگر محبوب سینما مارگو رابی (بیوگرافی مارگو رابی و لیست فیلم هایش) خواهیم پرداخت. ما از کودکی تا به امروز او و هرآنچه در زندگی‌اش اتفاق افتاده را بررسی خواهیم کرد. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید. مارگو رابی یکی از جذاب‌ترین زنان حال حاضر جهان […]

بیوگرافی مارگو رابی درباره زندگی شخصی و هنری اش و لیست بهترین فیلم هایش

امروز در روزانه به زندگی و فیلم‌های بازیگر محبوب سینما مارگو رابی (بیوگرافی مارگو رابی و لیست فیلم هایش) خواهیم پرداخت. ما از کودکی تا به امروز او و هرآنچه در زندگی‌اش اتفاق افتاده را بررسی خواهیم کرد. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

مارگو رابی یکی از جذاب‌ترین زنان حال حاضر جهان است که در زمینه بازیگری و مدلینگ فعال است. این بازیگر بااستعداد تا به کنون چندین‌ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌ است، اما نتوانسته‌ است تا به کنون به این مهم دست یابد. ما امروز در مجله روزانه بهترین فیلم‌ های این هنرمند را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد اما نخست به بیوگرافی مارگو رابی نگاهی خواهیم داشت.

بیوگرافی و معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی

بیوگرافی مارگو رابی

مارگو الیز رابی در 2 ژوئیه 1990 در استرالیا به دنیا آمد. او سومین فرزند از چهار فرزند خانواده است. پدر مارگو رابی سرمایه‌دار و صاحب یک مزرعه بزرگ نیشکر است و همچنین مادرش در شغل فیزوتراپی مشغول به کار است. وقتی مارگو کوچک پنج ساله بود پدر و مادرش از یکدیگر طلاق گرفتند. به گفته این هنرمند، مادرشان به تنهایی او و خواهر‌ و برادرانش را بزرگ کرده و ارتباط بسیار کمی را با پدر خود دارد. مادر مارگو رابی در یک مصاحبه گفت: مارگو در کودکی به شدت پُر جنب‌و‌جوش بود و اغلب در خانه نمایش اجرا می‌کرد.

مارگو رابی در کودکی در یک مدرسه و آموزشگاه سیرک ثبت‌نام کرد و در هشت سالگی به یک بندباز حرفه‌ای تبدیل شد و حتی کارنامه مربوطه را نیز دریافت کرد. مارگو در جوانی به سه شغل مشغول بود و در یک آبجو فروشی کار می‌کرد. او پس از فارغ‌التحصیلی به شهر ملبورن استرالیا نقل‌مکان کرد تا حرفه بازیگری را به صورت جدی دنبال کند.

بیوگرافی و معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی

اولین حضور در سینما

اولین حضور مارگو رابی به سال 2008 و بازی در فیلم پارتیزان برمی‌گردد. اما این فیلم و دیگر حضور‌های کوتاه او در سینما هیچ موفقیتی را به دنبال نداشت اما خود مارگو اولین تجربه حضور در سینما را حیرت‌انگیز توصیف کرده‌است.

مارگو رابی پس از حضور در سریال همسایگان برنده جایزه لوگی شد. نکته جالب توجه این است که نخست مارگو رابی قرار بود به عنوان بازیگر مهمان در این سریال حاضر باشد اما بعد از حضور دو قسمتی و ایفای نقش بسیار خوب از خود، سازندگان این سریال تصمیم گرفتند نقش او را برای چند فصل حفظ کنند.

بعد از این موفقیت، مدیر برنامه‌های مارگو رابی، او را ترغیب و تشویق کرد تا برای ادامه بازیگری به کشور آمریکا مهاجرت کند. مارگو رابی پس از ورود به آمریکا در نقش یک مهمان‌دار در سریال تاریخی پان‌ام حاضر شد. اما این سریال بعد از فصل اول کنسل شد.

بیوگرافی و معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی

اولین فیلم مهم و آغاز معروفیت

اولین معروفیت و حضور مهم مارگو رابی به سال 2013 و حضور در فیلم درباره زمان ساخته ریچارد کرتیس برمی‌گردد. او در این فیلم با بازیگرانی همچون ریچل مک‌آدامز و دامنل گلیسون هم‌بازی شد. او برای بازی در این فیلم از لهجه بریتانیایی استفاده کرد. بعد از این فیلم مارگو رابی برای فیلم مارتین اسکورسیزی تست داد و در آن قبول شد. او در این فیلم نقش همسر دی‌کاپریو را بازی کرد و برای بازی درخشان خود در این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. دی‌کاپریو درباره تست نهایی مارگو برای این فیلم گفته است: اون به من یه سیلی محکم زد و مارتین اسکورسیزی نقش رو بهش داد.

دومین حضور درخشان مارگو رابی که معروفیت او را باری دیگر تضمین کرد، حضور در فیلم تمرکز محصول سال 2015 بود. او در این فیلم با بازیگر مطرح سینما ویل اسمیت هم‌بازی شد. فیلم تمرکز در گیشه 158 میلیون دلار فروش داشت.

مطلب مشابه: بیوگرافی برد پیت ؛ در مورد روابط عاشقانه، زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم هایش

مارگو رابی سوپر استار سینما

مارگو رابی بعد از فیلم تمرکز خیلی سریع پله‌های ترقی را طی کرد و در فیلم‌های معروف بسیاری به ایفای نقش پرداخت. از این فیلم‌ها می‌شود به افسانه تارزان، زی مثل زکریا، جوخه انتحار و من تونیا هستم اشاره کرد. مارگو رابی نخستین بار برای بازی در فیلم من تونیا هستیم نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او هم‌اکنون به عنوان یک بازیگر گران قیمت و مشهور در هالیوود مشغول به فعالیت است.

بیوگرافی و معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی

زندگی خصوصی و ازدواج

مارگو رابی برخلاف دیگر ستارگان هالیوود اصلا دوست ندارد تا درباره زندگی شخصی خود حرف بزند. اما به هنگام بازی در فیلم سوییت فرانسوی با دستیار کارگردان تام آکرلی ملاقات کرده و با او رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرد؛ سپس این دو در سال 2016 و در استرالیا با یکدیگر ازدواج کردند. این دو هم‌اکنون در کالیفرنیا آمریکا زندگی می‌کنند.

مارگو رابی و درآمد سالیانه‌اش

اسم مارگو رابی در سال 2019 در لیست پُر درآمدترین بازیگران زن به چشم خورد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر او سالیانه 23 میلیون دلار درآمد دارد. شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که این پول چیزی نزدیک به 1 تریلیارد تومان می‌شود!

بهترین فیلم های مارگو رابی

در ادامه متن بهترین فیلم های مارگو رابی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس تا آخر همراه ما باشید.

گرگ وال استریت - The Wolf of Wall Street

گرگ وال استریت – The Wolf of Wall Street

  • کارگردان: مارتین اسکورسیزی
  • بازیگران: لئوناردو دی‌کاپریو، جونا هیل، مارگو رابی، متیو مک‌کانهی
  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: بیوگرافی , جنایی , درام
  • امتیاز در ای ام دی بی: 8.2

خلاصه داستان: فیلم داستان واقعی جوردن بلفورت دلال بزرگ خیابان وال استریت است که با دزدی میلیون‌ها دلار را به جیب زد. اما درنهایت توسط پلیس دستگیر و به زندان محکوم شد.

کوتاه درباره فیلم: مارگو رابی در این فیلم اولین تجربه حضور درکنار ستارگان را تجربه کرد. او در این فیلم نقش مقابل دی‌کاپریو را به عهده داشت. او برای این فیلم و قبول شدن در تست بازیگری یک سیلی محکم را به دی‌کاپریو زده بود. این فیلم جذاب و دیدنی در ژانر کمدی سیاه ساخته شده‌است و کارگردانی آن را مارتین اسکورسیزی بزرگ به عهده داشته است.

روزی روزگاری در هالیوود - Once Upon a Time in Hollywood

روزی روزگاری در هالیوود – Once Upon a Time in Hollywood

  • کارگردان: کوئنتین تارانتینو
  • بازیگران: لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، امیل هرش
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: درام , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.6

یکی از بهترین فیلم‌های مارگو رابی که در این چند‌سال اخیر منتشر شد، فیلم جذاب و دیدنی روزی روزگاری در هالیوود است. قیلم درباره سینما و دوران افول ستاره‌های قدیمی و دوران ظهور ستاره‌های جدید است. داستان درباره یک بازیگر و یک بدلکار است که دوران افول و فراموشی خود را می‌گذرانند. نقش این کاراکترها را برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو بازی کرده‌اند؛ و حتی برد پیت برای ایفای نقش در این فیلم برنده جایزه اسکار شد. مارگو رابی نیز در این فیلم نقش یک ستاره تازه ظهور کرده را به عهده دارد.

مطلب مشابه: معرفی بهترین فیلم های بیوگرافی یا زندگینامه با بیش از 31 اثر معروف

من تونیا هستم -  I Tonya

من تونیا هستم –  I Tonya

  • کارگردان: کریگ گیلسپی
  • بازیگران: مارگو رابی، سباستین استن، جولیان نیکلسون، بابی کاناوله
  • سال ساخت: 2017
  • ژانر: بیوگرافی , درام , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.5

خلاصه داستان: داستان فیلم بر اساس زندگینامه تونیا هاردینگ، اسکیت‌باز معروف آمریکایی در دهه 90 میلادی است. این فیلم اتفاقات باورنکردنی اما واقعی سال 1994 را پوشش میدهد. در این مسابقات تونیا به رقیب خود حمله کرد و او را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

کوتاه درباره فیلم: بی‌شک این فیلم درخشان‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای مارگو رابی است. او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم از کودکی تا بزرگ‌ سالی تونیا هاردینگ و زندگی سخت او را نشان می‌دهد. مارگو رابی برای این فیلم ماه ها به تمرینات سخت اسکی روی یخ پرداخت. اما بدلکاری، اصلی‌ترین جبهه بازیگری او نبود. ایفای نقش یک دختر آسیب دیده با مشکلات روانی و آن میمک‌های صورت بسیار درست، اوج هنرنمایی مارگو رابی در این فیلم بود.

جوخه انتحاری -  Suicide Squad

جوخه انتحاری –  Suicide Squad

  • کارگردان: دیوید آیر
  • بازیگران: مارگو رابی، ویل اسمیت، جرد لتو، یوئل کینامان
  • سال ساخت: 2016
  • ژانر: اکشن , علمی و تخیلی , فانتزی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.9

خلاصه داستان: بعد از مرگ سوپر من، حال دنیای انسان ها بی دفاع مانده است، از همین رو یکی از مقامات دولت به نام اماندا والر تصمیم می گیرد تا بهترین و خطرناک ترین خلاف کار های تاریخ را دور هم جمع کند و جوخه‌ای تشکیل دهد به نام جوخه انتحاری، تا آن‌ها مقابل تهدیدات علیه بشر ایستادگی کنند؛ اما این‌کار، کار راحتی نیست.

کوتاه درباره فیلم: اولین حضور مارگو رابی در دنیای مارول و ابرقهرمانی به سال 2016 و این فیلم برمی‌گردد. او در این فیلم نقش هارلی کوئین را ایفا کرد و موجب ایجاد  دو دستگی میان طرفدارانش شد؛ عده‌ای حضور او در این فیلم را پسندیدند و حتی آن‌را تحسین کردند، اما دسته دوم کسانی بودند که حضور او در این فیلم را به‌شدت بد و نقش او را غیر‌قابل تحمل خواندند. نظر شما چیست؟ آیا شما جزو دسته اول هستید یا دوم؟

تمرکز - Focus

تمرکز – Focus

  • کارگردان: گلن فیکارا، جان ریکوآ
  • بازیگران: ویل اسمیت، مارگو رابی، خودریگو سانتورو، جرالد مک‌رینی
  • سال ساخت: 2015
  • ژانر: جنایی , درام , عاشقانه , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.6

خلاصه داستان: داستان درباره یک کلاهبردار حرفه‌ای است که یک شب در یک کلاب شبانه متوجه حضور یک جیب‌بُر ناشی می‌شود که سعی در دزدین کیف پول او دارد و این کلاه‌بردار اشتباهات او را، به این دختر گوشزد می‌کند. فردای آن روز این دختر از کلاه‌بردار درخواست می‌کند تا مربی او باشد.

کوتاه درباره فیلم: جذابیت مارگو رابی برای اولین بار و به صورت گسترده در این فیلم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او در این فیلم نقش یک‌دختر کلاهبردار را بازی می‌کند که نقش مقابل او ویل اسمیت است. این فیلم بعد از اکران توانست به فروش بسیاری دست یابد و همچنین تبدیل به اولین فیلم پُرفروش مارگو رابی شد.

مطلب مشابه: فیلم های تک لوکیشنی با یک مکان فیلمبرداری ثابت (20 فیلم پر امتیاز)

افسانه تارزان - The Legend of Tarzan

افسانه تارزان – The Legend of Tarzan

  • کارگردان: دیوید یتس
  • بازیگران: الکساندر اسکاشگورد، مارگو رابی، کریستف والتس، ساموئل ال  جکسون
  • سال ساخت: 2016
  • ژانر: اکشن , درام , عاشقانه , فانتزی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.2

خلاصه داستان: تارزان به زندگی در شهر لندن عادت کرده و با زنی به نام جین ازدواج کرده‌است، او باری دیگر به خانه اصلی اش در جنگل فرا خوانده میشود تا در مورد فعالیت هایی که در محل اردوی یک معدن صورت می‌گیرد، تحقیق کند؛ اما آن‌جا افراد شروری قصد نابودی جنگل و دستگیری تارزان را دارند.

کوتاه درباره فیلم: یکی دیگر از فیلم‌های جذاب مارگو رابی که در آن با اسکاشگورد هم‌بازی شده بود، فیلم افسانه تارزان نام دارد. این فیلم اقتباسی دیگر از سری داستان‌های افسانه تارزان به قلم ادگار رایس باروز است. این فیلم جذاب و ماجراجویی در گیشه توانست 355 میلیون دلار بفروشد. نظر شما درباره این فیلم چیست؟

بابیلون - Babylon

بابیلون – Babylon

  • کارگردان: دیمین شزل
  • بازیگران: برد پیت، مارگو رابی، دیگو کالوا، جین اسمارت
  • سال ساخت: 2022
  • ژانر: تاریخی , درام , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.2

واقعا چه‌کسی بدش می‌آید مارگو رابی و برد پیت را در یک فیلم نبیند؟ این فیلم جزو جدیدترین آثار مارگو رابی به حساب می‌آید که قبل از اکران سروصدای زیادی کرده‌بود؛ اما همین که فیلم اکران شد منتقدان با قلم تیز خود به آن تاختند و آن را بد معرفی کردند. داستان درباره دوره مهمی از تاریخ سینماست. یعنی زمانی که صدا به فیلم اضافه شد. وقتی سینمای ناطق راه خود را به هالیوود باز کرد، در آن روز‌های نخستین مشکلات فنی بسیاری به وجودآمد. بازیگران و عوامل تا مدت‌ها نتوانستند با این تکلونوژی جدید کنار بیایند، حتی بزرگانی همچون چارلی چاپلین مقابل این تغییر ایستاند. حال فیلم بابیلون نیز با مدیوم کمدی و حتی گاهی مبتذل به سراغ این دوره مهم سینما رفته و آن‌را به تصویر کشیده‌است. مارگو رابی نیز در این فیلم نقش یک دختر سمج رویاپرداز را بازی می‌کند که آرزوی ستاره شدن در سینما را دارد.

آمستردام - Amsterdam

آمستردام – Amsterdam

  • کارگردان: دیوید او. راسل
  • بازیگران: کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، کریس راک
  • سال ساخت: 2022 
  • ژانر: تاریخی , درام , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.1

خلاصه داستان: سه دوست با بازی کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشنگتن ؛ در دهه 1930 میلادی شاهد و کاشف یک قتل هستند، اما شاهدان این حادثه با یک توطئه، خود مظنون اول این قتل می‌شوند و در ادامه برای نجات خود یکی از ظالمانه‌ترین توطئه‌های تاریخ آمریکا را کشف می‌کنند.

کوتاه درباره فیلم: روایتی جذاب با بازیگرانی قابل؛ معمایی که باید حل شود، متهمانی که باید از خود دفاع کند. فیلم آمستردام جدیدترین ساخته دیوید او راسل، فیلمی به شدت جذاب و دیدنی با حضور مارگو رابی و کریستین بل است. اما این جذابیت از نیمه دوم فیلم جای خود را به کلیشه می‌دهد. و این موضوع دقیقا همان مشکلی است که بیشتر منتقدین به آن نقد وارد کردند، و حتی شاید این موضوع باعث نمره پایین این فیلم در ای ام دی بی شد. شاید جالب باشد بدانید که این فیلم در گیشه هم فروش خوبی نداشت و بیش از 50 میلون ضرر به کمپانی ریجنسی انترتینمنت رساند.

مطلب مشابه: بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک جدید و قدیمی (لیست 40 فیلم درام احساسی)

سرزمین رویایی - Dreamland

سرزمین رویایی – Dreamland

  • کارگردان: مایلز جوریس پیرافیته
  • بازیگران: مارگو رابی، تراویس فیمل، فین کول، گرت هدلند
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: درام , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.8

خلاصه داستان: داستان این فیلم در دهه 30 میلادی، در بحران توفان شن در آمریکای شمالی رخ می دهد؛ و ماجرای جست و جوی پسری جوان برای یافتن یک سارق بانک را دنبال می‌کند، تا با دریافت جایزه نقدی از مقامات پلیس، بتواند مزرعه خانوادگی‌اش را از خطر ورشکستگی حفظ کند، اما زمانی که او سارق را پیدا می‌کند، متوجه می شود این زن زیبا با آنچه مقامات پلیس ادعا می کنند، بسیار متفاوت است.

کوتاه درباره فیلم: یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث معروفیت مارگو رابی شد، حضور او در فیلم‌های مستقل و کم‌هزینه بود؛ اما آیا این حضور به موفقیت خواهد انجامید؟ قطعا نه! فیلم سرزمین رویایی یکی دیگر از فیلم‌های مارگو رابی است که در این لیست برای شما عزیزان حاضر شده‌است. این فیلم جزو کم امتیاز‌ترین فیلم‌های مارگو رابی است. اما برخلاف تصور، بازی او در این فیلم اصلا بد نیست، بلکه بسیار هم خوب است. اما مشکل جای دیگری است. فیلم به خودی خود بد است؛ و ایراد مارگو رابی در این است که حضور در این فیلم را پذیرفت!

درباره زمان - About Time

درباره زمان – About Time

  • کارگردان: ریچارد کرتیس
  • بازیگران: دامنل گلیسون، ریچل مک‌آدامز، بیل نای، تام هالندر
  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: عاشقانه , علمی تخیلی , فانتزی , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.8

خلاصه داستان: فیلم درباره پسری است که در جشن تولد خانوادگی توسط پدر به اتاق خود دعوت می‌شود، پدر راز خانوادگی عجیبی را با او درمیان می‌گذارد و به او می‌گوید که او قابلیت سفر در زمان را دارد. پدر به پسر خود نیز سفر در زمان را آموزش می‌دهد. سپس پسر تصمیم می‌گیرد در سفر زمان کند تا اشتباهات گذشته را اصلاح کند. اما همه‌چیز آن‌طور که او فکر می‌کرد پیش نمی‌رود.

کوتاه درباره فیلم: درباره زمان یکی از فیلم‌هایی است که قطعا دیدنش حال شما را خوب می‌کند و به زندگیتان انرژی مثبت تزریق می‌کند. داستان شاید از بابت علمی ضعیف باشد ( سفر در زمان به گذشته ممکن نیست) اما پیام مهمی را با خود حمل می‌کند و به مخاطب انتقالش می‌دهد: قرار نیست همه‌چیز طبق خواسته تو پیش برود! دیدن این فیلم جذاب و دوست داشتنی با حضور مارگو رابی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم.

بامب‌شل - Bombshell

بامب‌شل – Bombshell

  • کارگردان: جی روچ
  • بازیگران: شارلیز ترون، نیکول کیدمن، مارگو رابی، جان لیسگو، کیت مک‌کینون
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: بیوگرافی , درام
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.8

خلاصه داستان: فیلم درباره مدیر فاسد شبکه خبری فاکس نیوز یعنی راجر ایلز است که در ازای دادن شغل به دختران جوان در این شبکه به آنها تجاوز جنسی می‌کرد. این تجاوزها تا مدت‌ها سرپوشیده باقی ماند تا اینکه یک خبرنگار که قبلا در فاکس کار می‌کرد، ماجرای پشت پرده شبکه فاکس را فاش کرد.

کوتاه درباره فیلم: یکی دیگر از فیلم‌هایی که برای مارگو رابی نامزدی در اسکار را به همراه داشت، فیلم بامبشل است. او در این فیلم نقش یک دختر قربانی تجاوز را بازی می‌کند که برای گرفتن کار خبرنگاری مجبور به کارهای ناشایستی می‌شود. بازی مارگو رابی در این فیلم مورد توجه منتقدین بزرگ سینما قرار گرفت و بسیاری بازی او در این فیلم را بهترین بازی در دوران هنری‌اش عنوان کردند. نظر شما درباره این فیلم و بازی مارگو رابی چیست؟

ترمینال - Terminal

ترمینال – Terminal

  • کارگردان: وان اشتاین
  • بازیگران: مارگو رابی، سایمون پگ، دکستر فلچر، مکس آیرونز
  • سال ساخت: 2018
  • ژانر: جنایی , درام , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.3

یکی از فیلم‌های نسبتأ خوب مارگو رابی که نسبت به دیگر فیلم‌های لیست امروز ما از معروفیت چندانی برخوردار نیست، فیلم ترمینال، ساخته وان اشتاین است. داستان درباره یک شهر عجیب و غریب، و بی نام و نشان است که دو قاتل حرفه‌ای در آن ماموریت دارند دست به کارهای شیطانی بزنند. اما همه چیز با ورود یک زن مرموز(مارگو رابی) تغییر می‌کند. این زن نقش مهمی را در ایفای این ماموریت دارد اما اطلاعات زیادی از نقش خود به دیگران و حتی مخاطبان نمی‌دهد.

سوئیت فرانسوی - Suite Française

سوئیت فرانسوی – Suite Française

  • کارگردان: سال دیب
  • بازیگران: میشل ویلیامز، مارگو رابی، ماتیاس خونارتس، کریستین اسکات توماس
  • سال ساخت: 2015
  • ژانر: درام , عاشقانه , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7

خلاصه داستان: فیلم روزهای نخست اشغال فرانسه به دست آلمان نازی است. داستان درون یک روستا روایت می‌شود که ساکنان آن مجبورند به سربازان آلمانی باج بدهند. در این میان نازی‌ها دستور می‌دهند که هر آلمانی در خانه یکی از روستائیان اقامت گزیند. در همین حال یکی از دختران روستا عاشق افسر آلمانی می‌شود که درخانه آن‌ها اقامت می‌کند.

کوتاه درباره فیلم: جنایت‌های آلمان نازی پوشیده از کسی نیست، اما آیا این بدین معناست که این انسان‌ها قلب ندارند؟ آیا این بدین معناست که آن‌ها نمی‌توانند احساس کند و عاشق شوند؟ فیلم دقیقا روی همین خط فکری ساخته شده‌است. و از بابت سینمایی نیز، فیلم بسیار خوب و احساسی است. مارگو رابی در این فیلم قهرمان داستان نیست. بلکه او نقش یک دختر فقیر روستایی را بازی می‌کند که با اشغال نازی‌ها برای خود یک معشوقه پیدا می‌کند.

ز مثل زکریا - Z for Zachariah

ز مثل زکریا – Z for Zachariah

  • کارگردان: کریگ زوبل
  • بازیگران: مارگو رابی، چیویتل اجیوفور، کریس پاین
  • سال ساخت: 2015
  • ژانر: درام , عاشقانه , علمی و تخیلی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6

خلاصه داستان: داستان این فیلم در مورد آینده است، یعنی جایی که جهان پس از جنگ هسته‌ای به‌طور کامل نابود شده و تنها یک دختر با نام آن بوردن (مارگو رابی) که در یک مزرعه زندگی می‌کند توانسته به دلیل موقعیت مکانی مزرعه‌اش در امنیت به سر ببرد و از بین نرود. او تصور می‌کند که تنها آدم باقی مانده در زمین است اما متوجه می‌شود افراد دیگری نیز زنده اند.

کوتاه درباره فیلم: ایده فیلم درخشان به نظر می‌رسد و حضور مارگو رابی دلیلی بر دیدن این فیلم است. اما برخلاف تصور سازندگان، این فیلم فروش بسیار کمی داشت به طوری که در ازای بودجه 2 میلیون دلاری تنها توانست 120 هزار دلار بفروشد. فیلم عشق در دنیای متروک و نابود شده را به تصویر می‌کشد، اما آیا فیلم با حضور بازیگران خوب خود می‌تواند از عهده این کار برآید؟ فیلم زی مثل زکریا را ببینید تا به جواب خود برسید.

جوخه انتحاری - The Suicide Squad

جوخه انتحاری – The Suicide Squad

  • کارگردان: جیمز گان
  • بازیگران: مارگو رابی، ادریس البا، جان سینا، سیلوستر استالونه، جای کورتنی
  • سال ساخت: 2021
  • ژانر: اکشن , کمدی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.3

خلاصه داستان: افسر اطلاعاتی آماندا والر دو تیم متشکل از زندانیان  را که به جوخه انتحار معروف اند را گردآوری می‌کند و آن‌ها موافقت می‌کنند تا در ازای تخفیف در مجازاتشان، مأموریتی را برای والر انجام دهند. پس از سرنگونی دولت کشور کورتو مالت واقع در آمریکای جنوبی توسط یک رژیم ضدآمریکایی، این دو تیم به آن جا فرستاده می‌شوند و مأموریت آن‌ها تخریب آزمایشگاه دوران نازی به نام یوتنهایم است که در آن آزمایش مخفیانه ای به نام پروژه ستاره دریایی در حال انجام است.

کوتاه درباره فیلم: دومین قسمت از جوخه انتحاری در سال ۲۰۲۱ پخش شد اما برخلاف قسمت اول نتوانست از معروفیت بسیاری برخوردار باشد و حتی در از بابت فروش نیز نتوانست بالاتر از بودجه خود بفروشد. البته نقدهای بسیاری به این فیلم وارد شد و بسیاری این را فیلم را نسبت به نسخه اول آن بسیار ضعیف عنوان کردند.

کلام آخر

ممنون که تا آخر این مقاله همراه روزانه بودید. ما سعی کردیم بر زندگی بازیگر جذاب و معروف هالیوود یعنی مارگو رابی نگاهی داشته باشیم. ما از کودکی تا سوپراستار شدن او را دقیق بررسی کردیم؛ و در پایان تعدادی از فیلم‌های او را به صورت کامل و دقیق به شما عزیزان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله موردپسند شما واقع شده‌باشد. / نویسنده امیرسالار کریمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو