۱۰ روش برای به تأخیر انداختن انزال آقایان در رابطه جنسی

منبع: روزیاتو

9

1402/3/5

14:33


۱۰ روش برای به تأخیر انداختن انزال آقایان در رابطه جنسی

۱۰ روش برای به تأخیر انداختن انزال آقایان در رابطه جنسی

اگر نگران کوتاه بودن مدت زمان رابطه جنسی خود هستید، تنها هستید و بسیاری از مردان با مشکل انزال زودرس دست و پنجه نرم می کنند. دقیقاً روشن نیست چرا این اتفاق رخ می دهد اما دانشمندان معتقدند مجموعه ای عوامل روانی و بیولوژیک عامل آن است.

این مشکل می تواند باعث پریشانی عاطفی شود ممکن است برخی را به برقراری رابطه جنسی به کلی بی میل کند.

اگر با مشکل انزال زودرس درگیر هستید، چند راه حل علمی برایتان داریم.

۱- با همسر خود صحبت کنید

داشتن حمایت و کمک همسرتان در این مسیر می تواند بسیار مهم باشد. برای شروع، به همسرتان بگویید که می خواهید سعی کنید انزال خود را به تأخیر بیاندازید و از او بپرسید که آیا به این موضوع علاقمند است یا خیر.

این امر کمک می کند همسرتان متوجه وضعیت شود و به شما کمک راحت و بی پرده درباره ی حس درماندگی خود صحبت کنید. در یک گفتگوی صریح می توانید درباره ی اینکه دقیقاً چه چیزهایی باعث ارگاسم شما می شود صحبت کنید و روش هایی که در ادامه می آید را امتحان کنید.

۲- از کاندوم استفاده کنید

از آنجایی که انزال زودرس ممکن است به دلیل حساسیت بیش از اندازه باشد، استفاده کاندوم ممکن است به طولانی تر شدن زمان برقراری رابطه جنسی کمک کند. کاندوم یک محافظ به دور آلت تناسلی مرد قرار می دهد که حس را کمتر می کند و ممکن است به تأخیر افتادن انزال کمک کند.

۳- از کاندوم های تأخیری استفاده کنید

کاندوم های تأخیری دارای مواد بی حس کننده ای همچون بنزوکائین یا لیدوکائین هستند که حساسیت آلت تناسلی را کاهش می دهند و برای بی حس کردن آلت تناسلی در حین برقراری رابطه جنسی طراحی شده اند.

این مواد بی حس کننده گرچه بی خطر و در به تأخیر انداختن انزال مؤثرند، اما می توانند عوارض جانبی ای همچون درماتیت آلرژیک یا قانقاریای فورنیه داشته باشند.

۴- از شیوه ی توقف – فشردن استفاده کنید

روش توقف – فشردن که در حین برقراری رابطه جنسی قابل استفاده است و به ترتیب زیر است:

  1. برقراری رابطه جنسی را تا رسیدن به آستانه ی انزال ادامه دهید.
  2. سپس آلت تناسلی خود را خارج کنید و نوک را آن را برای چند ثانیه یا تا زمانی که احساس انزال برطرف شود، فشار دهید.
  3. در نهایت برقراری رابطه جنسی را از سر بگیرید و هر زمان که نیاز این شیوه را تکرار کنید.

با این روش جلوی جریان انزال گرفته می شود و آلت تناسلی آرام می گیرد و سپس به رابطه جنسی بازمی گردید تا زمان برقراری رابطه را بیشتر کنید.

با این حال، به گفته ی کارشناسان این روش دشوارتری برای به تأخیر انداختن انزال است چون به خودکنترلی زیادی نیاز دارد. تمرین زیاد و داشتن یک گفتگوی صریح درباره ی این روش با همسر خود ممکن است به ساده تر شدن این کار کمک کند.

۵- تمرین کگل انجام دهید

عضلات کف لگن شما درست در زیر پروستات و راست روده تان قرار دارند و همچون دیگر عضلات بدن باید از طریق ورزش قوی شوند. کارشناسان معتقدند ضعف بیش از اندازه ی عضلات کف لگن ممکن است به تأخیر انداختن انزال را دشوارتر کند.

این شیوه که می توانید آن را به صورت دراز کش یا نشسته انجام دهید، به ترتیب زیر است.

  1. عضلات کف لگن خود منقبض کنید (مانند مواقعی که می خواهید جلوی دستشویی یا گاز روده های خود را بگیرید).
  2. عضلات را ۳ ثانیه منقبض نگه دارید.
  3. به مدت ۳ ثانیه عضلات را شل کنید.
  4. این تمرین را هر چند بار که نیاز است تکرار کنید.

برای رسیدن به بهترین نتیجه باید هر روز ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید.

۶- سرعت دخول را کم کنید

دخول سریع انگیختگی جنسی شدیدی ایجاد و احتمال اینکه ظرف مدت کوتاهی به ارگاسم برسید را بیشتر می کند. دخول سریع می تواند درک حس های ظریف تر بدن را دشوار کند و ممکن است متوجه نزدیک بودن ارگاسم تان نشوید.

سعی کنید دخول را با سرعت پایین تری انجام دهید و توقف های کوتاهی هم به طور مرتب داشته باشید. برخی خانم ها حرکات آهسته را بیشتر دوست دارند، به ویژه در ابتدای رابطه جنسی.

برخی پوزیشن های برقراری رابطه جنسی که حرکت را محدود می کنند، مانند حالتی که زن روی مرد قرار می گیرد که هم می تواند کمک کننده باشد چون دیگر کنترل خود را از دست نمی دهید و دخول سریعی صورت نمی گیرد

۷- از پوزیشن های مختلفی استفاده کنید

تغییر پوزیشن هنگام برقراری رابطه جنسی شما را مجبور به یک توقف کوتاه و آهسته کردن حرکات خود می دهد.

در حین تغییر پوزیشن دیگر خبری از انگیختگی جنسی زیاد نیست، بنابراین بدن فرصت آرام گرفتن پیدا می کند و ارگاسم به تأخیر می افتد.

پوزیشن هایی که امکان دخول خیلی عمیق را نمی دهند هم ممکن است کمک کننده باشند، مانند پوزیشن اسپونینگ یا قاشقی که به صورت درازکش (هم مرد و هم زن) انجام می شود و در آن مرد در پشت زن قرار می گیرد و دخول از پشت صورت می گیرد.

۸- زمان بیشتری را به پیش نوازی اختصاص دهید

صرف وقت بیشتر برای پیش نوازی که قبل از برقراری رابطه جنسی صورت می گیرد می تواند به طولانی تر شدن زمان رابطه کمک کند. این کار به انگیختگی جنسی کمک می کند که برای رسیدن به ارگاسم ضروری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو