تست دقت؛ از این سه دوست، کدام یک دروغ می گوید؟

تست دقت؛ از این سه دوست، کدام یک دروغ می گوید؟


منبع: خبرنما

4

1402/3/5

16:32


تصویر سه دوست را نشان می دهد که از یک شب زمستانی در فضای باز کنار آتش لذت می برند. با توجه به تصویر بالا، وظیفه شما شناسایی دروغگو در است…

تست دقت؛ از این سه دوست، کدام یک دروغ می گوید؟

آزمون تشخیص دروغگو: آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی غذای جک را خورده است؟ به تصویر نگاه کنید و دروغگو را تشخیص دهید!

جک تازه از اسنوبورد برگشته بود. اما وقتی با دوستانش برگشت، وسایلش را بررسی کرد و دید که جعبه غذای او خالی است، کسی غذایش را خورده بود. از دوستانش در این مورد سوال کرد. زن اولی مدعی شد که تمام روز را اسکیت کرده است. زن دوم گفت که از صبح تا هنوز کنار آتش بوده و نوشیدنی اش را نوشیده است. او به محض اینکه متوجه شد چه کسی دروغ می گوید، پوزخندی زد. اکنون ما از شما می پرسیم، دروغگو کیست؟

تصویر آزمون تشخیص دروغگو

چه کسی غذای جک را خورده

تصویر سه دوست را نشان می دهد که از یک شب زمستانی در فضای باز کنار آتش لذت می برند. با توجه به تصویر بالا، وظیفه شما شناسایی دروغگو در است. این تمرین ذهنی به جای فرمول ریاضی، مهارت های ذهنی و بینایی شما را آزمایش می کند.

پاسخ آزمون تشخیص دروغگو در پایین صفحه است.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

پاسخ آزمون تشخیص دروغگو خانم وسطی است. او گفت از صبح تا هنوز در حال نوشیدن نوشیدنی اش بوده است، اما دقت کنید نوشیدنی او پر است و اصلا قطره ای از آن کم نشده است. همچنین یخ های نوشیدنی نیز سالم و تازه هستند. بنابراین او دروغ گفته و غذای جک را خورده است.

پاسخ آزمون تشخیص دروغگو

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص دروغگو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو