معرفی و بررسی سریال گودال (Çukur) ؛ تریلر، داستان، بازیگران

معرفی و بررسی سریال گودال (Çukur) ؛ تریلر، داستان، بازیگران


منبع: پلازا

4

1402/3/5

17:19


معرفی و بررسی سریال گودال (Çukur) ؛ تریلر، داستان، بازیگران

سریال گودال یک درام اکشن و جز معروف‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی ترکیه است که مخاطبان را جذب خود کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی سریال Çukur بپردازیم.

در این مقاله به معرفی سریالی خواهیم پرداخت که سروصدای بسیاری برای علاقمندان آثار ترکی به ‌پا کرد و مخاطبان زیادی آن را دنبال می‌کردند و هنوز نیز طرفدار دارد. سریال ترکی گودال به کارگردانی سینان اوزتورک (Sinan Öztürk) و نویسندگی گوخان هورزوم (Gökhan Horzum) و داملا سریم (Damla Serim) ساخته و پرداخته شده است. این سریال نخستین بار در سال 2017 از شبکه Show TV به پخش رسید و طی چهار فصل به اتمام رسید.لوکیشن سریال چوکور در یکی از محله های زیبا و قدیمی استانبول قرار داشته که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده که بسیاری از آنها برای بازدید از این محله با تور استانبول به ترکیه سفر می کند. در ادامه این مقاله از پلازا به جزئیات بیشتری از سریال Çukur اشاره خواهیم کرد.

در ویدیوی زیر شاهد «تریلر سریال گودال» با زیرنویس فارسی هستید که می‌تواند شما را کمی با فضای این مجموعه آشنا کند.

فهرست مطالب

زمان پخش سریال Çukur

سریال ترکی گودال نخستین بار در تاریخ 23 اکتبر 2017 (1 آبان 1396) از شبکه Show tv بر روی آنتن رفت و پس از چهار فصل در تاریخ 7 ژوئن 2021 (17 خرداد 1400) به پایان رسید. تعداد قسمت های سریال گودال مجموعا 131 قسمت و مدت زمان هر قسمت حدود 120 دقیقه است. در جدول زیر می‌توانید زمان پخش فصول سریال چوکور را مشاهده کنید.

فصلتاریخ شروع فصلتاریخ اتمام فصلتعداد قسمت‌ها
اول1 آبان 139621 خرداد 139733
دوم26 شهریور 13976 خرداد 139834
سوم25 شهریور 139826 اسفند 202025
چهارم17 شهریور 13997 خرداد 140039

دانلود سریال گودال

برای دانلود سریال Çukur می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. امیدواریم از تماشای سریال چوکور لذت ببرید.

داستان سریال گودال

داستان کلی سریال ترکی گودال در مورد خانواده‌‌‌ای قدرتمند و مافیایی به ‌نام کوچوالی (Koçova) است که توسط فردی به‌نام ادریس (Idriss Kosovali) هدایت می‌شوند. این خانواده یکی از محله‌های استانبول به نام چوکور را تحت سلطه خود دارند و قوانین خاصی را برای این محله وضع کرده‌اند. حفاظت از خانواده در هر شرایطی مهمترین اصل آن‌ها است و همچنین از مهم‌ترین قوانین خانواده کوچوالی آن است که هیچکس حق پخش مواد مخدر به داخل چوکور و استانبول را ندارد.

اما داستان سریال Cukur و مشکلات این خانواده مافیایی از جایی آغاز می‌شود که فردی به‌نام وارتولو (Vartolu Saadettin) وارد چوکور می‌شود. او می‌خواهد آزمایشگاهی برای تولید مواد مخدر احداث کند. دلیل بزرگ وارتولو برای آمدن به این شهر تنها احداث آزمایشگاه نبوده، بلکه او به‌خاطر انتقام و کینه‌ای قدیمی وارد این شهر شده است. در این بین جنگ و جدالی پیش می‌آید و تعداد زیادی از اهالی گودال (چوکور) و خانواده کوچوالی جان خود را از دست می‌دهند. با ادامه معرفی سریال چوکور همراه ما باشید.

بازیگران اصلی سریال گودال

در این بخش می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال ترکی چوکور را بخوانید. فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی گودال در منطقه فاتح استانبول صورت گرفته است. همچنین برخی از سکانس‌های فصل اول و سوم سریال Çukur در پاریس و برلین ضبط شده است.

آراس بولوت اینملی در نقش یاماچ کوچوالی

بازیگران سریال ترکی چوکور / دانلود سریال گودال / سریال Çukur 2017

  • محل تولد: استانبول، ترکیه
  • سن: 32 سال
  • آثار معروف: روزی روزگاری، حریم سلطان

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut İynemli) بازیگر و مدل ترکیه‌ای متولد 25 آگوست 1989 (3 شهریور 1368) است. او در سریال ترکیه ای گودال نقش آخرین پسر ادریس و رئیس خانواده کوچوالی و گودال و همسر سنا را ایفا می‌کند. آراس بولوت با بازی در سریال روزی روزگاری محصول 2010 الی 2013 و سریال حریم سلطان محصول سال 2010 الی 2013 شناخته شده است.

از فیلم‌ و سریال‌های شناخته شده او می‌توانیم به فیلم عاشقانه و درام محمود و مریم محصول 2013، فیلم آیا همه راست می‌گوییم محصول 2013، فیلم درام معجزه در سلول شماره 7 محصول 2019 و سریال مارال محصول 2015، سریال نفوذی محصول 2016 الی 2017 و سریال تصادف محصول 2019 اشاره کنیم. این هنرمند جوایز بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد. آراس بولوت تنها با بازی در سریال محبوب گودال که سریالی درحال پخش است موفق به دریافت 10 جایزه در بخش‌های مختلف جشنواره‌های ترکی و غیره شده است. همچنین او در کنار فعالیت‌های بازیگری تحصیل در رشته مهندسی هوافضا دانشگاه فنی استانبول را ادامه داده است. او در سریال گودال نقش اصلی را دارد.

دیلان چیچک دنیز در نقش سنا کوچوالی

زمان پخش سریال Çukur / دیلان چیچک دنیز

  • سن: 27 سال
  • محل تولد: سیواس، ترکیه
  • آثار معروف: دختران آفتاب، عشق‌های ناتمام

دیلان چیچک دنیز (Dilan Çiçek Deniz) بازیگر اهل ترکیه در 28 فوریه 1995 (9 اسفند 1373) به دنیا آمد. او کودکی سختی داشت و پدر و مادرش در سن 5 سالگی او از هم جدا شدند. این بازیگر تئاتر را از دوران دبیرستان شروع کرد و سرانجام در سال 2015 بازیگری را شروع کرد. او در سریال‌هایی همچون دختران آفتاب محصول 2015-2016، عشق‌های ناتمام محصول 2020 و شعله ور محصول 2020-2021 حضور پیدا کرد. او در سریال گودال در طی دو فصل نقش مقابل آراس بولوت اینملی را بازی کرد.

ارجان کسال در نقش ادریس کوچوالی در سریال Çukur

داستان سریال گودال / سریال گودال / ارجان کسال

  • محل تولد: آوانوس، نوشهر، ترکیه
  • سن: 63 سال
  • آثار معروف: سه سکه، نفوذی

ارجان کسال (Ercan Kesal) بازیگر، کارگردان، نویسنده، پزشک و فیزیکدان ترکیه‌ای است که در 12 سپتامبر سال 1959 (20 شهریور 1338) به دنیا آمد‌. او از جمله بازیگران همه فن حریف کشور ترکیه است و در سریال های بسیار خوبی نیز ایفای نقش داشته است. ارجان کسال حرفه بازیگری را از سال 2002 آغاز کرد. او نقش پدر را در سریال چوکور دارد و بنیان اصلی این خانواده پرماجراست.

از آثار دیگر این هنرمند باید به روزی روزگاری در آناتولی (2012)، من اون نیستم (2014) و به مدیرم زنگ بزن (2020) اشاره کنیم.

پریهان ساواش در نقش سلطان کوچوالی در سریال چوکور

قسمت های سریال گودال / سریال چوکور (گودال) / فیلم ترکی گودال

  • محل تولد: فاتح، ترکیه
  • سن: 65 سال
  • آثار معروف: لیلی و مجنون، دولت عمیق در امپراطوری عثمانی

پریهان ساواش (Perihan Savaş) بازیگر ترکی متولد 14 جون 1957 (24 خرداد 1336) است. او در سریال گودال نقش‌ همسر ادریس کوچوالی، مادر جومالی، قهرمان، سلیک و یاماچ را بازی می‌کند. پریهان تنها پنج سال داشت که به تئاترشهر استانبول ملحق شد و در نمایش‌های بچگانه به ایفای نقش پرداخت. او با بازی در فیلم درام فانتزی Şehzade Sinbad Kaf Dağında محصول 1971 در سینما کار خود را آغاز کرد و تاکنون در 120 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. پریهان در کنار بازیگری به‌عنوان خواننده و مجری تلویزیونی نیز فعالیت می‌کند. همچنین او همسر سابق ابراهیم تاتلیسس خواننده‎‌ مشهور ترکی نیز بوده است.

از سریال‌ و فیلم‌های پریهان ساواش می‌توانیم به سریال طنز Leyla ile Mecnun محصول 2011، سریال درام برگ‌ریزان محصول 2005 و فیلم کمدی ترسناک Gulyabani محصول 2014 اشاره کنیم.

ارکان کولچاک کوستندیل در نقش صالح کوچوالی / وارتولو سعادالدین

بازیگران سریال گودال / بازیگران سریال ترکی چوکور / ارکان کولچا‌‌ک

  • محل تولد: بورسا، ترکیه
  • سن: 39 سال
  • اثر معروف: ماه پیکر

ارکان کولچاک کوستندیل (Erkan Kolçak Köstendil‎) از بازیگران سریال ترکی چوکور و کارگردان ترکی متولد 16 ژانویه 1983 (26 دی 1361) است. او در داستان سریال گودال نقش چهارمین پسر ادریس کوچوالی، همسر سعادت و برادر ناتنی جومالی، قهرمان، سلیم و یاماچ را ایفا می‌کند. ارکان با بازی در برنامه تلویزیونی درام Ulan Istanbul محصول 2014 به شهرت رسید و با کارگردانی و نویسندگی چندین فیلم کوتاه موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است.

از دیگر فعالیت‌های او در زمینه فیلم و سریال علاوه بر سریال چوکور می‌توانیم به سریال درام مرحمت محصول 2013، فیلم کمدی یک شب در استانبول محصول 2014، سریال درام ترکی Ulan Istanbul و سریال ماه پیکر محصول 2015 که دنباله سریال تاریخی ترکی حریم سلطان است اشاره کنیم.

اونر ارکان در نقش سلیم کوچوالی

سریال ترکی گودال/ ارکان اونر

  • محل تولد: ازمیر، ترکیه
  • سن: 42 سال
  • آثار معروف: گیر افتاده، اتوس

اونر ارکان (Öner Erkan) متولد 4 ژانویه 1980 (14 دی 1358) در ترکیه است. او از بازیگران بسیار نام آشنای ترکیه نیست اما توانسته نقش خود را در سریال چوکور به خوبی ایفا کند. اونر ارکان نقش سلیم کوچوالی یا سومین پسر کوچوالی در سریال گودال را دارد. او علاوه بر بازیگری رقصندگی و مجری گری را نیز دنبال می‌کند و انسانی پر انرژی است‌.

نجیپ ممیلی در نقش جومالی کوچوالی

تریلر سریال گودال / سریال Çukur / نجیپ ممیلی

  • محل تولد: آدانا، ترکیه
  • سن: 42 سال
  • آثار معروف: ماه پیکر، آرزوی عروسک پارچه ای

نجیپ ممیلی (Necip Memili‎) از جمله بازیگران سریال ترکی گودال ، متولد 27 می 1980 (6 خرداد 1359) است. او از سال 2005 تاکنون بازیگری می‌کند. ممیلی در سریال گودال نقش جومالی اولین پسر خاندان کوچوالی را دارد که در زندان است.

رضا کوجااوغلو در نقش علی چو

  • محل تولد: ازمیر، ترکیه
  • سن: 44
  • آثار معروف: کوزی گونی، ایزل، نفوذی، کارادایی

رضا کوجااوغلو (Rıza Kocaoğlu) یکی دیگر از بازیگران سریال گودال و متولد 19 مارس 1979 است. او در این درام نقش علی چو را بازی می‌کند، زباله‌گرد و تک تیرانداز ماهری که مبتلا به اوتیسم است. پسر فرمانده یاووز که از خانه فرار کرده و توسط خانواده کوچووالی پذیرفته شده است. علی چو دوست صمیمی خانواده کوچووالی و همچنین چشم و گوش آن‌ها در خیابان های استانبول است.

رضا کوجااوغلو از بازیگران معروف ترکیه است و علاوه بر سریال چوکور در آثار بسیاری مانند سریال İçerde 2016، سریال Filinta 2015، سریال Karadayı 2012-2015 و سریال Kuzey Güney 2011-2012 نیز نقش آفرینی کرده است.

داملا سونمز در نقش افسون در سریال Çukur

  • محل تولد: استانبول، ترکیه
  • سن: 36
  • آثار معروف: حکایت یک عشق، نبرد گل ها، ظهور امپراطوری

داملا سونمز (Damla Sönmez) متولد 3 می 1987 است. در داستان سریال گودال نقش افسون دختر بایکال را بازی می‌کند. همسر یاماچ و مادر ماسال است. ابتدا به عنوان دشمن خانواده کوچوالی وارد داستان شد و می‌خواست انتقام مرگ پدرش را با کمک به یوسل در برنامه‌اش برای کشتن ادریس کوچوالی بگیرد، اما عاشق یاماچ شد و همه چیز کم کم تغییر کرد. افسون یکی از بازیگران فصل چهارم سریال گودال است.

داملا سونمز علاوه بر سریال Çukur در آثار دیگری مانند سریال Maviye Sürgün  2022، سریال Aziz 2021-2022 و سریال Masum Değiliz 2018 نیز بازی کرده است.

بوراک داکاک در نقش آکین کوچوالی از هنرپیشه‌های گودال

  • محل تولد: آنکارا، ترکیه
  • سن: 24
  • آثار معروف: ایزل، ماه پیکر، گل پری

بوراک داکاک (Burak Dakak) متولد 8 ژوئن 1998 و یکی دیگر از بازیگران سریال گودال است. در این سریال نقش آکین بزرگ ترین نوه ادریس کوچوالی و پسر سلیم و عایشه را بازی می‌کند. شوهر یاسمین که یوسل را از مرگ نجات داد و در برنامه کشتن پدربزرگ خود ادریس به او کمک کرد. بعداً او به شدت احساس گناه کرد و در سخت ترین شرایط به خانواده اش عشق ورزید و به آن‌ها کمک کرد.

بوراک داکاک در عناوینی مانند سریال Gülperi 201-2019، سریال Diriliş: Ertuğrul 2018 و سریال Güzel Günler که از سال 2022 درحال پخش است نیز حضور دارد.

برکای آتش در نقش فکرت

  • محل تولد: استانبول، ترکیه
  • سن: 36
  • آثار معروف: شعله ور، مادر، بی صداقت

برکای آتش (Berkay Ateş) متولد 19 فوریه 1987 است. در این سریال نقش فکرت (ماهسون) را بازی می‌کند و همراه با چتو رهبر مشترک کاراکوزولار است. دشمن سابق محله Çukur و خانواده کوچوالی است. او عاشق سنا همسر یاماچ شد. چتو را پس از اینکه متوجه شد او را از خانواده اش جدا کرده است، کشت. بعداً به عنوان محافظ یاماچ برگشت و سپس با بقیه اعضای کاراکوزولار و مادرش رفت تا زندگی جدیدی را شروع کند.

برکای آتش را می‌توانید در آثار دیگری مانند سریال Sadakatsiz 2021-2022 ، سریال Alev Alev 2020-2021 و سریال Gülizar 2018 نیز دنبال کنید.

ارکان اوجی در نقش چتو در سریال چوکور

  • محل تولد: دیاربکر، ترکیه
  • سن: 40
  • آثار معروف: کارادایی

اگر به دنبال بیوگرافی چتو در سریال گودال هستید باید بگوییم که ارکان اوجی (Erkan Avcı) متولد 17 دسامبر 1982 است. در این سریال نقش چتو را بازی می‌کند، یکی از بنیانگذاران و یکی از رهبران کاراکوزولار است. دشمن محله چوکور و خانواده کوچوالی و فردی بی‌رحم است. او به همراه ماهسون و کاراکوزولار پس از یورش به خانواده کوچووالی، محله را تصرف کرد. مخفیانه اعضای بدن اعضای مرده کاراکوزولار را می‌فروشد.

از دیگر آثاری که این بازیگر در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم به عناوینی مانند سریال Hayatımın Şansı 2022، سریال Kuruluş: Osman 2020-2022، سریال Şampiyon 2019-2020 و سریال Payitaht: Abdülhamid 2018 اشاره کنیم.

سایر بازیگران سریال چوکور عبارتند از:

  • مفید کاباجان (Müfit Kayacan) در نقش عمو جومالی کوچوالی (خلیل ابراهیم)
  • کوبیلای آکا (Kubilay Aka) در نقش جلاسون
  • هاره سورل (Hare Sürel) در نقش داملا کوچوالی
  • ایرم آلتوگ (İrem Altuğ) در نقش عایشه ییلماز

همچنین اسم واقعی سرن در سریال گودال “ایرم ساک” و اسم واقعی ماثال در سریال گودال نیز “میلا سانچاک” است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

بهترین فیلم ترسناک ترکیه ای | معرفی 38 عنوان از برترین ...
نسترن امین زاده29 اردیبهشت 1402 21:30

thumbnail

سریال ترکی عاشقانه | معرفی بهترین سریال های عاشقانه ...
بیتا هدایت پور21 اردیبهشت 1402 22:30

thumbnail

فهرست بهترین فیلم سینمایی ترکی | معرفی و دانلود برترین ...
بیتا هدایت پور06 فروردین 1402 18:30

thumbnail

جدیدترین سریال های ترکی، سریال های ترکی 2021، 2020 و 2019 ...
تیم پلازا03 دی 1401 21:30

فصل اول سریال گودال

سریال ترکیه ای گودال / نقد سریال گودال / فصل ۱

خلاصه فصل اول داستان سریال ترکی گودال

منطقه گودال یا چوکور به وسیله خاندان کوچوالی اداره می‌شود. آن‌ها یک قانون کلی دارند و آن این است که هیچکس حق خرید و فروش مواد مخدر را در این منطقه ندارد. اما این قانون از طریق فرد خلافکاری که در ابتدا قصد مذاکره و سپس به زانو انداختن خاندان کوچوالی را در شکسته خواهد شد. حالا یاماچ پسر کوچک خاندان کوچوالی باید مسئولیت را برعهده بگیرد.

بازیگران فصل اول سریال ترکیه ای گودال

  • مصطفی اوسونداغ (Mustafa Üstündağ) /قهرمان کوچوالی پسر دوم و کشته شده
  • رضا کجااوغلو (Rıza Kocaoğlu) / علیچو
  • نبیل سایین (Nebil Sayın) / موهتین
  • و…

فصل دوم سریال گودال

بازیگران سریال چوکور / بررسی سریال ترکی Cukur / فصل ۲

خلاصه فصل دوم داستان سریال Çukur

فصل دوم سریال گودال به این منوال می‌گذرد. هنگامی که خانواده کوچووالی چوکور را ترک می‌کنند، گروهی که خود را کاراکوزولار می‌نامند، چوکور متروکه را اشغال می‌کنند. این گروه به رهبری چتو و ماهسون چوکور را بدتر از آن‌چه که هست می‌کند.

بازیگران فصل دوم سریال چوکور

  • شنای گونلر (Şenay Gürler) / ملیحه سنکاکلی
  • ارکان آوجی (Erkan Avcı) / چتو در سریال Çukur
  • برکای آتش (Berkay Ateş) / ماهسون
  • و…

فصل سوم سریال گودال

سریال گودال / داستان سریال چوکور/ فصل ۳

خلاصه فصل سوم داستان سریال گودال

خانواده کوچوالی با بزرگترین درد زندگی خود روبرو هستند. به دلیل تله یوسل، یاماچ یا ادریس کوچوالی باید یک دیگر را بکشند. حالا اکین کوچوالی کنترل چوکور را در دست می‌گیرد و اتفاقات زیادی در سریال Çukur در راه هستند.

بازیگران فصل سوم سریال Çukur

  • بوراک داکاک (Burak Dakak) / اکین کوچوالی
  • نور سورر (Nur Sürer) / فدیک کورتولوش
  • هازال سوباشی (Hazal Subaşı) / نهیر
  • و…

فصل چهارم سریال گودال

سریال Çukur 2017 / قسمت های سریال گودال / فصل ۴

خلاصه فصل چهارم داستان سریال چوکور

با پیوستن اریک بوک و چنگیز اردنت به بازی، خانواده کوچوالی جنگ بزرگی را با خانواده اردنت آغاز خواهند کرد. چنگیز تمام نقشه ها را در جنگ بین خانواده کوچوالی و خانواده اردنت نقش بر آب خواهد کرد. تصمیمات بسیار مهمی در مورد یاماچ می گیرد. قرار است یاماچ با چیزی که بیش از همه از آن می‌ترسد روبرو شود. این خلاصه ای از آخرین فصل سریال Çukur 2017 بود.

بازیگران فصل چهارم سریال ترکی گودال

  • باریش اردوچ (Barış Arduç) / اریک بوکه
  • مصطفی آوکیران (Mustafa Avkıran) / چنگیز اردنت
  • سونا ییلدیز اوغلو (Suna Yıldızoğlu) / اولگا اردنت
  • و…

نقد سریال گودال

همانطور که پیش از این گفتیم فیلم ترکی گودال یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های ترکی اخیر نام برده می‌شود. از آن‌جایی که فصل آخر این سریال پخش شده است مخاطبین بسیاری به تماشای آن می‌نشینند. وجود سکانس‌های اکشن و سبک مافیایی که داستان سریال چوکور دارد آن را به یکی از بهترین سریال‌های ترکی تبدیل کرده است. حال در ادامه به بررسی سریال ترکی Cukur و نظرات درباره گودال خواهیم پرداخت.

داستان سریال گودال

سریال چوکور اثری بود که پخش آن 4 سال طول کشید و چهار فصل داشت. اما برخلاف اکثر آثار ترکی که با بالا رفتن مدت زمان پخش شروع به افت می‌کنند، توانست جذاب باقی بماند. در هر فصل شاهد آمدن و حذف شدن بازیگرانی بودیم که درست در جای خود قرار می‌گرفتند و حذفشان نیز منطقی و به موقع بود.

موسیقی متن جذاب

یکی از نکات قابل توجه در نقد سریال گودال موسیقی متن این اثر است. بسیاری از افراد در سایت IMDb جدای از تعریف و تمجید درمورد نوع و سبک داستان سریال Çukur، موسیقی متن این اثر را تحسین کرده‌اند. تویگار اشیکلی (Toygar Işıklı) آهنگسازی و ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده داشته است. او  آهنگساز اکثر سریال‌های ترکی محبوب چون عشق ممنوع، فاطما گل، کوزی گونی، عشق سیاه، نفوذی و غیره بوده است.

نمرات و جوایز سریال گودال

سریال ترکی چوکور در سایت IMDb امتیاز 7.4 از 10 را گرفته و همچنین 93 درصد از کاربران گوگل این اثر را پسندیده‌اند. این سریال از زمان انتشار تاکنون در جشنواره‌های مختلف در 37 بخش کاندید شده و 13 جایزه کسب کرده‌ است

پیج بازیگران سریال گودال

پیج اینستاگرام آراس بولوت: @iynemliarasbulut

پیج اینستاگرام دیلا چیچک در سریال Çukur : @dilandeniz

پیج اینستاگرام داملا سونمز: @iamdamlasonmez

پیج اینستاگرام رضا کوجااوغلو در سریال Çukur : @riza_kocaoglu

معنی علامت گودال

معنی علامت گودال / فیلم ترکی گودال

علامت اول به معنای پدر است. سه نقطه به معنای پسران کوچوا و نماد آخر به معنای مادر است.

معنای دیگری که برای خالکوبی سریال Çukur مطرح شد این بود که سه نقطه خالکوبی نشان دهنده شعار سریال Cukur هستند. شعار ادریس با پاسا و آمی که به این صورت است: ما برادریم، ما یک زندگی هستیم، ما یکی هستیم!

در مجموع این علامت در سریال چوکور به سه نکته اشاره دارد:

  • سقفی که بالای سر قرار دارد.
  • گودال (چوکور) که زیر پا قرار دارد.
  • تا زمانی که خانواده با ماست، مرگی وجود ندارد.

کلام آخر

در این مقاله با بررسی و معرفی سریال چوکور همراه شما بودیم و مروری بر داستان و بیوگرافی بازیگران آن داشتیم. و در پاخ به کسانی که می‌خواهند بدانند سریال گودال چند قسمت است؟ باید بگوییم این سریال 131 اپیزود دارد. آیا سریال ترکی گودال را دیده‌اید؟ فکر می‌کنید چه کسانی در سریال گودال میمیرند ؟ نظر شما درباره سریال Çukur چیست؟ می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین پلازا به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

سریال گودال چند فصل است

این سریال مجموعا 4 فصل است.

آیا داستان سریال گودال واقعی است؟

بله، داستان سریال براساس یک خاندان مافیایی حقیقی است اما خاندان مذکور برای دهه های گذشته بودند و سریال گودال کمی مدرن تر است.

سریال چوکور چند قسمت است؟

این سریال 131 قسمت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو