مهران احمدی پدرش را از دست داد !

منبع: فیگار

4

1402/3/5

19:53


روز گذشته، مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون، از عزادار شدنش خبر داد و فوت پدر مهران احمدی را در فضای مجازی اعلام کرد.

مهران احمدی پدرش را از دست داد !

روز گذشته، مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون، از عزادار شدنش خبر داد و فوت پدر مهران احمدی را در فضای مجازی اعلام کرد.

چندی پیش، خبر عزادار شدن مهران احمدی به گوش برخی از رسانه‌ها رسید و برخی از رسانه، در فضای مجازی، از مرگ پدر بازیگر مهران احمدی خبر دادند و این خبر را بازنشر کردند.

هنوز علت فوت کردن بابای مهران احمدی و دلیل مشخص آن اعلام نشده، اما طبق گفته این رسانه، این اتفاق دو شب گذشته رخ داده است.

فوت پدر مهران احمدی

عزادار شدن مهران احمدی

فوت پدر مهران احمدی

عزادار شدن مهران احمدی

به نقل از شما نیوز ؛ مهران احمدی فصیح که بیشتر با نام مهران احمدی شناخته می شود متولد 9 اسفند 1351 در تهران، بازیگر، برنامه ریز، دستیار کارگردان و کارگردان است. مهران احمدی دوران کودکی را در نیشابور گذراند، مدتی در گروه های آماتور تئاتر در نیشابور فعالیت کرد و چندین نمایش تئاتر را کارگردانی کرد.

در همان دوران با حامد بهداد و عبدالرضا کاهانی اشنا شد سپس به تهران بازگشت.مهران احمدی پایتخت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی که در شش فصل از شبکه یک پخش شده است. بازیگر اصلی این مجموعه مهران احمدی با انتشار پستی از عزادار شدنش خبر داد

مرگ پدر بازیگر مهران احمدی

در ادامه می‌توانید پست مهران احمدی به همراه پدرش را ببینید:

فوت پدر مهران احمدی

علت فوت کردن بابای مهران احمدی

مهران احمدی، به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است. احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو