MSI SPATIUM M570 PRO سریعترین SSD جهان

MSI SPATIUM M570 PRO سریعترین SSD جهان


منبع: گیمفا

5

1402/3/5

21:20


کمپانی تایوانی MSI به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان فعال در حوزه سخت‌افزار و تجهیزات گیمینگ، ‌ همواره تلاش در ارتقا سطح بازار و بهبود تجربه کاربران حرفه‌ای علی الخصوص گیمرها داشته است. مفتخریم تا جدیدترین سری اس اس دی های SPATIUM M570 PRO با سرعتی بی نظیر و درحال حاضر بدون رقیب در بازار […]

MSI SPATIUM M570 PRO سریعترین SSD جهان

کمپانی تایوانی MSI به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان فعال در حوزه سخت‌افزار و تجهیزات گیمینگ، ‌ همواره تلاش در ارتقا سطح بازار و بهبود تجربه کاربران حرفه‌ای علی الخصوص گیمرها داشته است. مفتخریم تا جدیدترین سری اس اس دی های SPATIUM M570 PRO با سرعتی بی نظیر و درحال حاضر بدون رقیب در بازار جهانی خبر دهیم.

حافظه های SSD جدید SPATIUM M570 PRO با بهره‌گیری از کنترلرهای PHISON E26 و اتصال به جدیدترین رابط‌های PCIe (نسل پنجم) و ساخته شده توسط سلول‌های حافظه سه بعدی NAND، رکورد سرعت جهانی را به ۱۴ گیگابایت درثانیه ارتقا داده و محصولات فعلی موجود در بازار را با چالش جدی مواجه کرده است.

MSI SPATIUM M570 PRO

همکاری دقیق و حساب شده بین دو کمپانی MSI و PHISON منجر به ثبت چنین رکوردی شده است. به گفته مدیرعامل شرکت PHISON: ” همکاری میان این دو کمپانی در حال حاضر و با مشارکت در خط تولید درایوهای SSD آغاز شده است. باتوجه به این نکته که هردو کمپانی تجربیات منحصر به فردی در تولید حافظه‌های NAND داشته‌اند و از طرفی کمپانی MSI سال ها است که به عنوان یکی از پرچمداران بازار سخت افزار گیمینگ در حال فعالیت در بازار است و  شناخت عمیقی نسبت به نیاز گیمرها، کاربران تجاری، صنعتی، تولید کنندگان محتوا و حتی نیازمندی‌های صنعت رباتیک و اتوماسیون دارد، این همکاری منجر به ساخت محصولی متفاوت و قدرتمند شده است.به طور قطع  این همکاری در طولانی مدت نتایج به مراتب بهتری را به همراه خواهد داشت.”

سرعت خیره کننده MSI SPATIUM M570 PRO

همانطور که بارها به آن اشاره کرده‌ایم، MSI تمرکز خود را بر خلق تجربه متفاوت برای گیمرها گذاشته است و تولید درایوهای پرسرعتی مانند SPATUIM M570 PRO یکی از دلایل این کمپانی برای ارتقا سطح استانداردهای این صنعت است. برای بررسی و تست SSD‌های سری M570 PRO با پشتیبانی از رابط‌های نسل پنجم PCIe و کنترلر حافظه E26، این محصول برروی مادربرد MPG X670E CARBON WIFI نصب گردید که منجر به شکست رکوردهای جهانی با سرعت ترتیبی خواندن و نوشتن  14 و ۱۲ گیگابایت در ثانیه شد.

مادربرد MPG X670E CARBON WIFI

مادربرد قدرتمند MSI MPG X670E CARBON WIFI

در این حین بد نیست نگاهی نیز به مادربرد MPG X670E CARBON WIFI داشته باشیم که با ظاهر زیبای تمام مشکی و نورپردازی RGB، توجه هر گیمری را به خود جلب می‌کند. نه تنها در زمینه زیبایی، بلکه در قدرت نیز این محصول حرفی برای گفتن دارد. بهره‌گیری از مدار قدرت ۱+۲+۱۸  ۹۰ آمپری و همچنین سیستم خنک کنندگی پیشرفته، امکان استفاده از حداکثر توان پردازنده‌های سری Ryzen 7000 را ممکن می‌سازد.

همچنین طراحی متفاوت اسلات‌های M.2 بدون پیچ‌های مزاحم، وجود اسلات‌های PCIe نسل پنجم، رابط ۲.۵G LAN، دو رابط USB 3.0 و کنترلر وای فای ۶E، این مادربرد مورد پسند حرفه‌ای‌ها خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو