دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۸ (تلوبیون) قسمت 58 گیل دخت

منبع: شبونه

5

1402/3/5

22:25


قسمت 58 سریال گیلدخت را در این صفحه تماشا کنید گیلدخت به قسمت 58 رسیده است و علاقمندان به این سریال میتوانند قسمت 58 گیلدخت را در این صفحه دانلود کنند. گیلدخت را میتوان به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی نام برد که در یکسال اخیر از شبکه یک پخش میشود. این …

قسمت 58 سریال گیلدخت را در این صفحه تماشا کنید گیلدخت به قسمت 58 رسیده است و علاقمندان به این سریال میتوانند قسمت 58 گیلدخت را در این صفحه دانلود کنند.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۸ (تلوبیون) قسمت 58 گیل دخت

گیلدخت را میتوان به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی نام برد که در یکسال اخیر از شبکه یک پخش میشود.

این سریال در 60 قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و تهیه کنندگی آن برعهده محمدرضا شفیعی بوده است. فیلمنامه مجموعه گیل‌دخت به قلم مجید آسودگان و به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما به نگارش درآمده است.

زمان پخش سریال گیلدخت روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 22 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، روزهای جمعه و شنبه در ساعات 8:30 صبح و 15 که زمان تکرار سریال گیلدخت از شبکه یک سیماست، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در خلاصه‌ی قصه‌ی این سریال که نگارش آن 5 سال زمان برده، آمده است: «حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود. قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل برای رفتن داشته باشند، یک بهونه برای ماندن پیدا می‌کنند.»

بازیگران سریال گیلدخت

سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو