کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک ؛ ایده عجیب یک شرکت بازاریابی!

منبع: تکراتو

5

1402/3/6

01:03


راه‌های درآمدزایی از فضای مجازی در حال پیشرفت است و حالا در جدیدترین و البته جالب‌ترین آن قابلیت کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک فراهم شده است.

کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک ؛ ایده عجیب یک شرکت بازاریابی!

راه‌های درآمدزایی از فضای مجازی در حال پیشرفت است و حالا در جدیدترین و البته جالب‌ترین آن قابلیت کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک فراهم شده است.

به‌تازگی و بر اساس طرح یک آژانس مارکتینگ به افرادی که به مدت 10 ساعت و به ‌طور مستمر در اپلیکیشن تیک‌تاک به جستجو و دیدن محتوای نمایش داده شده می‌پردازند، 1000 دلار پرداخت خواهد شد. ایده کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک از سوی شرکت بازاریابی Ubiquitous ارائه شده و این شرکت در جدیدترین فهرست از فرصت‌های شغلی خود در پی افرادی است که کارشان عبور از محتوای نمایش داده شده از سوی الگوریتم‌های تیک‌تاک جهت دستیابی به روند‌های جدیدتر باشد.

بااین‌حال به نظر این فرصت شغلی یک رقابت جدی پدید خواهد آورد، به این دلیل که در قسمت توضیحات آن افراد منتخب به عنوان برندگان این فرصت شغلی یاد شده‌اند. افزون بر این لازم به ذکر است که همچون سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تیک‌تاک هم با اتهاماتی بسیاری روبرو بوده، اعم از توسعه الگوریتم‌هایی که افراد را برای مدت زمان زیادی با گوشی مشغول کرده و اصطلاحاً آن‌ها را به اعتیاد دچار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام با تقلید از تیک تاک معرفی شدند

طرح کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک

به گزارش Techspot، شرکت بازاریابی Ubiquitous قبلاً هم از چندین رویداد مشابه با این فرصت شغلی پرده برداشته بود. به عنوان نمونه، سال پیش این شرکت خبر داد که در ازای مشاهده 12 ساعت محتوای اپلیکیشن تیک تاک در طول سه روز، به ازای هر ساعت 50 دلار دستمزد می‌پردازد.

کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک

افزون بر دستمزد 50 دلاری، فرد منتخب یک کارت هدیه 50 دلاری Uber Eats، یک کارت هدیه 50 دلاری Target، یک نگهدارنده تلفن همراه منعطف، یک چراغ حلقه‌ای 12 اینچی و یک سه پایه به‌دست می‌آورد.

در همین راستا Ubiquitous تصمیم به استخدام شخصی را دارد که به مدت 12 ساعت محتوای نمایش داده شده از سوی الگوریتم‌های تیک‌تاک را مشاهده ککرده و به این موضوع پاسخ دهد که آیا این الگوریتم‌ها از انتشار و پخش محتوای جدید خودداری خواهند کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کسب درآمد دلاری با تماشای محتوای تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو