عکس : خودرو سهند سایپا رسما معرفی شد ! معرفی رقیب جدید ساینا و تیبا

منبع: فیگار

4

1402/3/6

13:25


اخیرا تصویری از خودرو سهند سایپا در رسانه های مجازی فارسی پخش شده استو گویا خودرو سهند رقیب جدید ساینا و تیبا بوده که بسیار زیبا می‌باشد.

عکس : خودرو سهند سایپا رسما معرفی شد ! معرفی رقیب جدید ساینا و تیبا

اخیرا تصویری از خودرو سهند سایپا در رسانه های مجازی فارسی پخش شده استو گویا خودرو سهند رقیب جدید ساینا و تیبا بوده که بسیار زیبا می‌باشد.

گویا معرفی رقیب جدید ساینا به نام سهند بسیاری از کاربران را شوکه کرده است. همچنین خودرو سهند رقیب جدید ساینا و تیبا از آپشن های بسیار جالبی بر خوردار است. در ادامه بیشتر به معروفی خودرو جدید سایپا به نام سهند خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

ماشین سهند پارس خودرو در خط تولید دیده شد

خودرو سهند سایپا

خودرو سهند سایپا

خودرو سهند رقیب جدید ساینا و تیبا

خودرو سهند به‌عنوان جدیدترین خودرو سایپا معرفی شد. شرکت سایپا ابتدا درنظر داشت که کار مونتاژ این خودرو جدید را در کارخانه خود انجام دهد اما حالا خبر رسیده که مونتاژ این خودرو توسط شرکت پارس خودرو به‌عنوان سومین شرکت بزرگ تولیدکننده خودرو انجام خواهد شد. گفته شده که سهند از لحاظ مشخصات با خودرو اطلس تفاوتی ندارد.

مشخصات فنی سهند هنوز به‌شکل رسمی اعلام نشده است ولی گفته می‌شود سایپا آن را با همان پیشرانه معروف خودش راهی بازار می‌کند. البته موتور 1.5 لیتری سهند به‌خاطر دریچه گاز استاندارد تاحدودی عملکرد بهتری از موتور 1.5 لیتری ساینا از خودش نشان می‌دهد؛ اما وزن هزار و 220 کیلویی می‌تواند پاشنه آشیل محصول جدید سایپا باشد.

معرفی رقیب جدید ساینا به نام سهند

در ادامه می‌توانید تصویری از خودرو سهند رقیب جدید ساینا و تیبا را ببینید:

معروفی خودرو جدید سایپا به نام سهند

از لحاظ ظاهری اگر بگوییم در‌ها و نمای جانبی سهند هیچ فرقی با ساینا ندارند، اغراق نکردیم اما اضافه شدن سقف سانروف، نمایشگر لمسی و دوربین 360 درجه جزو جذاب‌ترین آپشن‌های سدان جدید سایپاست. سهند در بهترین حالت نیمه دوم 1402 راهی بازار می‌شود و به‌همین خاطر صحبت کردن درباره قیمت آن زود است. با این حال اگر مشخصات فنی را ملاک قرار بدهیم، سایپا باید سهند را از نظر قیمت چیزی بین ساینا S و شاهین بفروشد.

گرچه هنوز اطلاعات دقیق و مشخصی در مورد نوع تجهیزات به کار رفته در خودرو سهند و تیپ‌های آن از لحاظ سطح امکانات به دست نرسیده است، اما گفته می‌شود امکاناتی مثل کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم مالتی‌مدیا همراه با دوربین و نویگیشن و نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفری، سیستم پایش فشار باد تایرها، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمزهای ضد قفل ABS و EBD، سنسور پارک عقب و…، در نسخه فول آپشن سهند به کار خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو