واکنش جنجالی حسین دهقان به سوال مجری [+ویدیو]

منبع: فیگار

6

1402/3/6

14:55


به تازگی، ویدئویی مبنی بر واکنش جنجالی حسین دهقان به سوال مجری در فضای مجازی منتشر شد که جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

واکنش جنجالی حسین دهقان به سوال مجری [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر واکنش جنجالی حسین دهقان به سوال مجری در فضای مجازی منتشر شد که جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر پاسخ عجیب حسین دهقان به سوال ساده به انتشار رسید که جنجال‌های زیادی را تحت عنوان عصبانیت حسین دهقان از سوالات مجری به همراه داشت.

پاسخ وزیر دفاع روحانی به سوال کناره گیری اش یکی از اتفاقات عجیبی بود که در چند روز گذشته، در فضای مجازی وایرال شد.

واکنش جنجالی حسین دهقان به سوال مجری

پاسخ عجیب حسین دهقان به سوال ساده

واکنش جنجالی حسین دهقان به سوال مجری

عصبانیت حسین دهقان از سوالات مجری

حسین دهقان در پاسخ به سوال مجری برنامه تلویزیونی درباره علت کناره گیری از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت:

هیچ ربطی به شما ندارد.

البته پس از این جواب، مجری و آقای حسین دهقان خندیدند که باعث شد تا رسانه‌ها متوجه شوند که این حرکت آقای دهقان، شوخی به‌نظر می‌رسیده است.

پاسخ وزیر دفاع روحانی به سوال کناره گیری اش

در ادامه می‌توانید ویدئوی پاسخ عجیب حسین دهقان به سوال ساده را ببینید:

حسین دهقان متولد ۱۷ تیر ۱۳۳۶ نظامی ارشد ایرانی است که هم‌اکنون به‌عنوان مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و نیز نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای توسعه سواحل مکران و دبیر این شورا فعالیت می‌کند. وی در دولت یازدهم، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

دهقان دانش‌آموخته دکتری مدیریت و کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی از دانشگاه تهران است. او فعالیت نظامی خود را از سال ۱۳۵۸ با عضویت در سپاه پاسداران آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود.

او از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۹ جانشین فرمانده نیروی هوایی سپاه، از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰ فرمانده نیروی هوایی سپاه و از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه بود. دهقان در دولت هفتم بعنوان قائم‌مقام وزیر دفاع و در دولت‌های هشتم و نهم؛ بعنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو